Iridessa

Kokemuksia ovulaatiotesteistä, vol. 2

575 posts in this topic

Panterilla mulla vaihdellut eri kierroissa vahvuus.kerran ollut vahvempi testi kuin kontrolli mutta muuten joko tasaiset tai aavistuksen himmeampi viiva.ja mä tikutin 3 kertaa päivässä

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mammamutti, veikkaan että se ovis oli tosiaan eilen, vaikka viivat ei tasavahvat ollutkaan. Ainakin nyt kun laskisi niin kiertokin olis 27pv. Mikä sopis hyvin kuvioon.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mulla on niin vahva tunne ettei tässä kierrossa tärpännyt, joten ajattelin tilata ovistestejä ja r-testejä ebaysta. Joten kertokaa omia kokemuksia?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Itellä hyviä kokemuksia ja oon kyl tilaillu sieltä täältä.osassa toimutus voi tosiaan kestää vajaan kuukauden.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mulla ollut clearblun digi testejä ja aamuisin ottanut, hyvin toiminut ja tosi kätevä ja hygieeninen...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Monilla ei aamulla näytä hormoonipiikkiä.monet kun testaavat vain aamuisin eivät välttämättä lh huippua bongaa,koska huippu voi olla todella nopea.itse en lh huippua ole aamun ensimmäisestä ikinä saanut vaan vasta myöhemmin päivällä otetusta näytteestä.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Juuri näin, testiviivan pitää olla yhtä vahva taikka vahvempi kuin kontrolliviiva, jotta on positiivinen. Muutoin negatiivinen. Joillakin toki voi olla niin, ettei jotkut testit vain tummu yhtä vahvaksi, vaikka ovulaatio tapahtuisi. Ja jos testaa kerran päivässä, saattaa lh-huippu mennä ohi.

 

Muoks. Näköjään samaa oli jo aiemmin sanottu :D

Edited by niba

Share this post


Link to post
Share on other sites

Millaisia nuo Sofin ovistestit on? Kun niihin raskaustesteisteihin ei ainakaan voi luottaa :rolleyes:

Juuri katselen netistä että mitä tilailisin, niitä saisi halvalla isommankin erän, mutta onko luotettavuus yhtä huono kuin niissä raskaustesteissä. Osaisiko joku sanoa?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sofin ovis testeistä ei kokemusta mutta mammaksin ovis testit ainakin olleet hyviä.mulle tullut sieltä davidin testejä.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pistin aiemmin jo tilaukseen Sofin ovistestit. Toivon niiltä parempaa kuin raskaustesteiltä. Pitää tuo mammaksi käydä katsomassa, sieltä en ole mitään koskaan tilannut.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nasunen ite käytin viime kierrossa sofin ovistestejä. Ihan luotettavia on! :) itellää viel ku on iha jäätävän kivulias ja lamauttava ovis ni tikkuun kaks tasavahvaa viivaa ja tunti ni kivut alko. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nasunen ite käytin viime kierrossa sofin ovistestejä. Ihan luotettavia on! :) itellää viel ku on iha jäätävän kivulias ja lamauttava ovis ni tikkuun kaks tasavahvaa viivaa ja tunti ni kivut alko. :)

 

Oi, kiva kuulla :) Mulla siis oli ensimmäistä kertaa melkein yhtä kovat kivut kuin kuukautisten aikaan, ja päättelin että ovis oli silloin, täsmäsi hyvin päivien kanssa. Nyt haluan kuitenkin varmuudeksi tikutellakin jos sattuisi sen virallisen ovishetken bongaamaan :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sofin testejä olen minäkin käyttänyt, ihan hyvin on toiminut. Mutta nyt olen löytänyt niille seuraajan, jotka ovat yhtä hyviä ellei parempiakin. Saa tilattua mamintestit.mycashflow.fi

juuri tilasin sieltä viime viikolla ja olen nyt viikon käyttänyt, hyvin on toiminut :)

Yritystä takana yli 3vuotta, niin on tässä vaikka mitä ovistestejä tullut kokeiltua. Ja usein tuntuu ettei noi halvimmat ole kamalan tarkkoja näyttämään lh-hormonin nousua, mutta kukaan raaski ostaa niitä kalliitakaan. Niin suosittelen noita ovistestejä, olen ainakin ollut tyytyväinen :

Share this post


Link to post
Share on other sites

Oon testaillut One Step-ovistesteillä ja kävi niin, että aamulla tuli selkeä ovisplussa, mutta sitten saman päivän alkuillasta jo vain hailakahko testiviiva. Meneekö ovisplussa noin nopeasti ohi tosiaan? Onko normaalia että testiviiva haalenee noin "jyrkästi", vai pitäiskö viivan haaleta vähitellen tyyliin parin päivän aikana? Kiitos kommenteista!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pakko kommentoida tota.mamintesti sivua...samoja testejä saa ebaysta 100kpl alle 10 euroon.sekä ovis että raskaustesti liuskat.samoja raskaustesti puikkoja saa noin 5kpl 2 eurolla.oviksen ovat hyvin näyttäneet ja kierrosta riippuen joko piikki ollut nopea tai näkynyt pari päivää positiivisena.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Helmi, ymmärtääkseni on ihan normaalia. Joillakin haalene viivat tosi nopeasti ja siksi testaavat useamman kerran päivässä. Toisilla näkyy pidempään se huippu. Ja voi kai se vaihdella myös kierrosta toiseen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tässä kierrossa otin ekaa kertaa käyttöön Davidin ovistestit. Hyvin toimi :) Niillä mennään kanssa ensikierrossa (jos tarvetta on), lisäksi nyt on kaapissa myös OneStepin testejä.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Minulla olisi myynnissä clearblue digitaalinen avaamaton ovistesti paketti (raskauskeijusta tilattu ) ja lisäksi 7 avaamatonta digitesti puikkoa. 2017 vuoteen on päiväystä.. 26e sis postit.. Saa laittaa yv jos jotakuta kiinnostaa.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now