Guest

Rekkari vaunuihin?

102 posts in this topic

Tuosta foorumin yläbannerista tulikin mieleeni että kuinka monella on rekkarit lapsen nimellä (+ syntymäajalla) vaunuissa? Mitä mieltä yleensä olet noista kyseisistä vaunujen koristuksista? :)

Ideana kiva, mut en ottais itselleni. En vaan tykkää..olen aika minimalisti. Ollaankin miehen kanssa mietitty, et tuleeko meistä tylsät vanhemmat, ku ei haluta mitään ns. ylimääräistä..Ja vauvalle ostetut varusteet noudattaa selkeää linjaa, ei mitään pupujusseja eikä nallekuvioita..mut jokainen tyylillään :rolleyes:

Munkin mielestä idea on kiva, mutta haluan kuitenkin pitää yksityisyydestä kiinni, joten tuntuisi tosi paljastavalta kertoa koko maailmalle pojan nimi ja syntymäaika. Ehkä oon vähän ylivarovainen...

Meille ei hankita. En ymmärrä miksi haluaisin kaikille ventovieraille lapseni nimeä "toitottaa" :rolleyes: Olen ajatellut, että yhtä hyvin sitten mulla vois olla nimikyltti kaulassa :lol:

Joo, on mustakin toi idea ihan kiva, mutta en kans itelle (tai siis poitsulle) haluais. Mies on vielä ehdottomammin vastaan. Mun mielestä kaikkien vastaantulijoiden ei tartte tietää, minkä niminen lapsi siellä meidän vaunuissa/rattaissa kulkee.

Mä voisin hankkia tollasen ja siihen vois kirjottaa vaikka veijari tai pupu..Eiku froggy! Ja sit syntymäaika :lol:

Minä en halunnut mutta tyttö sai sellaisen joululahjaksi. On pelkkä nimi, ei mitään syntymäaikoja. Nimen voi paljastaa mutta syntymäaika on jo liian yksityinen

Miks synytmäaika on liian yksityinen? Siis ihan mielenkiinnosta kyselen.

Mulle nimi on taas paljon yksityisempi kuin syntymäaika, kun se näkee kuitenkin suunnilleen päältäpäin minkä ikäinen on

Meillä on rekkari ja musta se on ihan kiva. Meillä on sellanen, missä on pelkkä nimi, ei syntymäaikaa. Pelkän nimen kanssa se on mun mielestä enempi oikeen rekkarin näköinen, ton synttärin kanssa se on jotenkin vähän höhlän näkönen.

Onhan autossakin rekkarit "tunnistekilpenä", niin pitäähän pojan kulkuneuvokin merkata. :D

Mä en henkilökohtaisesti tykkää toitottaa lapsen nimeä ympäri kylää, mutta täytynee tunnustaa että on niitä on kyllä muiden vaunuista hauska lukea B)

Miks synytmäaika on liian yksityinen? Siis ihan mielenkiinnosta kyselen.

Mulle nimi on taas paljon yksityisempi kuin syntymäaika, kun se näkee kuitenkin suunnilleen päältäpäin minkä ikäinen on

Minä koen sen että minun lapsesta tiedetään "liikaa" jos vaunuissa on nimi ja syntymäaika. Ja kuten joku edellä sanoi minusta se syntymäaika on hassun näköinen siinä nimen perässä

Meillä taaperolla oli moinen hökötys ihan nimellä ja syntymäajalla. mutta kun taapero syntyi keväällä 2006 niin se oli vielä jokseenkin harvinaisempi juttu.

esikoiselle rekkari tilattiin mönkijään, kuopuksella ei sellaista ole mutta voisin harkita sen tilaamista, vaunuihin en kuitenkaan laittaisi, ehkä huoneen oveen tms.

Meillä on, kun mies sen höperöyspäissään osti kun juuri oli saatu päätettyä vauvan nimi. Enpä tule koko kilpeä juuri ajatelleeksikaan... Ja musta on hauska lukea muiden nimiä :D

Joo, en innostu. Muutenkin kaikki nimihärpäkkeet on vähän tympeitä. En kauheasti innostu tekstipaidoistakaan.

Ja mie kans oon sitä mieltä et rekkarit on nounou. Jotenkin nautin siitä että saan kuljettaa lastani "tuntemattomana" sukupuolettomissa vaunuissa, enkä tuollaista laittaisi vaunuihin vaikka ilmaiseksi saisin. Muiden vaunujen rekkareita sitten tiirailen kyllä :lol:

Meillä löytyy rekkari vaunuista. Joskin ihan vaan nimi...syntymäaika on musta jotenkin liian henk.koht. laitettavaks kaikkien näkyville. Hauskaa huomiotahan tolla saa...etenkin vanhemmat mummelit ja papat aina huomioi nimen. Viimekin viikolla eräs vanha herrasmies kyseli kaupungilla että "Tarjoiskos xxx kyydin???" :lol:

Meillä on rekkari ja ilman syntymäaikaa. Pikkumies sai sen muffaltaan tuliaisiksi kun tuli katsomaan poikaa kotiin ekaa kertaa. Musta ihan kiva juttu. Kaupungillakin on kiva katsoa mitä rekkareita tulee vastaan. Nimen niistä yleensä vilkaisen enkä kiinnitä edes huomiota syntymäpäivään. Onhan se ihan kiva tietää onko vaunuissa tyttö vai poika :P

Ja minusta on myös kiva, kun naapuritkin tulee vastaan niin kyselevät että mitenkäs on XXXXX:n kanssa mennyt ja miten XXXX on voinut? Ja vanhat mammat ja pappat vaunulenkeillä aina heittävät, että jaahas sieltä se XXXX saapuu.

Me siis tykätään :)

Mä haluaisin tommosen ja tykkään lueskella muiden rekkareita kyllä. En tosin ajatellut laittaa rekkaria vaunuihin vaan ehkä pinnikseen tms.

Kiva on lukea muiden vaunuista mutta omani rattaista sellainen puuttuu ja tulee puuttumaan.

Meidän neidin nimestä kun ei edes saa selville onko kyseessä tyttö vai poika, niin en viitsi koko maailmalle neidin nimeä kuuluttaa. Tulis vaan lisää puhetta siitä <_<

Ja mun mielestä tuo yhdistelmä nimi+syntymäaika on liian henkilökohtainen, jos on vaan etunimi tai sitten vaikka neiti-07 niin se olis ihan ok :)

Kotona tuollainen rekkari vois olla vaikka huoneen ovessa, mutta muuten en huolisi.

Mun mielestä rekkarit on jo tylsä juttu, niitä näkee jo niin paljon... Vaikka kivahan se on tietää vaunuissa olevan vauvan nimi. Voi bongata hyviä nimivaihtoehtoja. ;)

Meillä on vanhanaikainen rekkari nimellä, ei syntymäaikaa. Minusta kiva koriste vaunuissa, päätyy varmaan joskus pojan huoneen oveen. Mietittiin onko liian "avointa" paljastaa nimi kaikille vastaantulijoille, mutta aika äkkiä ilmankin esim. kaupoissa taaperoiden nimet tulee selville, kun vanhemmat lapsiaan puhuttelee. Toisten nimiä tulee myös vilkuiltua, eikä se minusta ole tuntunut mitenkään liian tunkeilevalta/paljastavalta, joten tuskin on myöskään meidän poitsun kohdalla.

Joo ei. Ei ole meidän juttu. Ei vaan iske. Ei siinä sinänsä mitään vaikka nimi näkyisi mutta ei vaan ole meidän juttu. Jos ohi menee vaunut joissa sellainen on niin saatan ajatella että "siinä menee Eetu" mutta ei sen enempää. En välttämättä kiinnitä sen kummemmin muuhun vaunuissa tai vaunujen työntäjässä huomiota ja useimmiten en varmaan edes muista mikä nimi siinä kyltissä nyt lukikaan hetken päästä. :D