Guest

Rekkari vaunuihin?

102 posts in this topic

Tulee kyllä aina kadulla noita rekkareita lueskeltua ja on ihan hauska seurata nimiä, joita lapsille nkyisin annetaan. Mutta jotenkin en kuitenkaan pidä näistä rekkareista ja omiin tuleviin kärryihin en sellaista halua. Nyt jo kauhulla ajattelen, että mitä teen jos ja kun sellainen lahjaksi tulisi (jotenkin tuo tuntuu niin todennäköiseltä lahjaidealta). Olisivat edes vähän pienempiä... Miehellä oli asiaan huomattavasti neutraalimpi suhtautuminen.

Nyt jo kauhulla ajattelen, että mitä teen jos ja kun sellainen lahjaksi tulisi.

Mietin ihan samaa eilen. Ei ole mitenkään mun juttuni. "Sieltähän se Pirjo-Kalervo taas tulee..."

Mie olin kanssa ennen vastaan, mutta veljeni, joka on myös kummi, toi rekkarin Saksasta.

Laitettiin se, koska en nyt niin vastaan sitä ollut, että kävisin toisen tunteita loukkaamaan.

Ihan kiva se on. Saanut paljon huomiota, ja onpa minuakin luultu sitä myöten saksalaiseksi

kun finin sijaan onkin d. :D

Musta noi on aikas kamalia. En kylla tieda mita tekisin jos lahjaksi saisin - en ainakaan laittaisi rattaisiin kiinni.

Musta noi on aikas kamalia. En kylla tieda mita tekisin jos lahjaksi saisin - en ainakaan laittaisi rattaisiin kiinni.

Juuri näin! Toivottavasti kukaan ei vaan osta lahjaksi meille rekkaria!

Ei mua muiden vaunuissa/rattaissa rekkarit haittaa, ihan kiva vaan lueskella nimiä, mutta oman lapseni nimeä saati syntymäaikaa en kaupungilla mainostaisi :rolleyes:

Musta noi rekkarit oli sillon joskus 2004 hauska juttu, mutta alkaa olla aika kulunu. Meillä tosin on 05 syntyneen koiran kuljetushäkissä nimi ja syntymäaikakin ;) Eli josko lemmikeille seuraavaksi laitettais... talutushihnoihin vaikka =)

Minun mies tokaisi just vähän aikaa sitten rekkarilla varustetut vaunut nähdessään "noi rekkarit on ihan v...tun mauttomia!". :rolleyes: Minun mielipide ei nyt ihan noin jyrkkä ole vaikken niistä itsekään välitä. En siis laittaisi meidän vaunuihin vaikka lahjaksi saataisiin. Äitini olisi sellaisen ostanutkin, mutta kielsin.

Toisten rekkareita on kyllä kiva lukea ja bongailla kivoja nimiä, joten minusta on ihan ok että muut niitä käyttävät. ;)

Musta on jotenkin huvittavaa kun useat sanovat juuri noin kuin R.E.D eli "itse en missään tapauksessa rekkaria vaunuihin laittaisi, mutta muiden rekkareita on hauska katsella" B)

Meillä on esikoisella ollu ja tykkään kovasti. Sillon 06 se tosin oli vähän harvinaisempi juttu, mutta enpä mä kyllä ole mikään erikoisuuden tavoittelija eli muidenkin rekkareita on kiva lukea. Mä ainakin mielelläni esittelen lastani muille, onhan se mun tekemä B) Ei mun mielestä nimessä ole mitään liian henkilökohtaista, saahan sen selville muillakin keinoilla. Eikä syntymäaikakaan liikaa paljasta. Ei siis ole tarvetta näitä salailla.

Neiti sai äidiltään joululahjaksi. Näin sellaiset joskus ja olivat mielestäni hauskat!

Itse tykkään rekkareista kun niitä tulee vastaan. Jos saisimme sellaisen lahjaksi niin ok, en kuitenkaan itse ostaisi :mellow:

haha!!! :D samoin..

Musta on jotenkin huvittavaa kun useat sanovat juuri noin kuin R.E.D eli "itse en missään tapauksessa rekkaria vaunuihin laittaisi, mutta muiden rekkareita on hauska katsella" B)

Mitäs huvittavaa siinä on? Minusta ei siis ole kiva katsella just niitä itse rekkareita vaan niitä nimiä (joo, pientä tirkistelijän vikaa löytyy...). ;) Se itse rekkari kun ei mikään kaunistus ole. En minäkään lapseni nimeä salaile tarkoituksella ja jätä rekkaria sitä varten laittamatta vaan yksinkertaisesti siitä syystä, että en kaipaa sellaista ylimääräistä kapistusta vaunuihin roikkumaan, joka on sekä mieheni että minun mielestä kaiken hyvän lisäksi ruma.

Mielestäni rekkareita on siis kiva bongailla siinä samassa mielessä kuin kasteilmoituksia lehdestäkin. :)

Ei kiitos meille rekkareita vaunuihin, en tiedä mikä niissä oikein tökkii.

Tuntuu jotenkin hassulta, kun näkee noita vaunuja missä on nimirekkarit. Ei jotenkin passaa yhteen vaunuja työntävän aikuisen kanssa. Sulattaisin paremmin vaikka lasten pyörässä, jota lapsi itse ajaa...

Musta ne on ihan kivoja. nikunaku:n ajatusta aikuinen työntämässä kärryjä ei passaa rekkaiden kanssa--> tästä voisi kehitellä sen että äitikin laittaisi nimensä rekkariin ja syntymä ajan kanssa.. voisi mennä tiiraajilla kahvit väärään kurkkuun kun rekisterissä lukisi Maija 7.7. -79 :lol:

Tuntuu jotenkin hassulta, kun näkee noita vaunuja missä on nimirekkarit. Ei jotenkin passaa yhteen vaunuja työntävän aikuisen kanssa. Sulattaisin paremmin vaikka lasten pyörässä, jota lapsi itse ajaa...

Mä taas en fillarissa osais kuvitella ollenkaan, enkä varmaan laittaiskaan.

Mun mielestä toi rekkari on osa vaunua ja kuuluu niihin...

Pitääkin mennä kiinnittämään meidän kilpi, kun nipparit menneet poikki ja kilpi irronnut.

Tosin, kun meille tulee toinen muksu ja käyttöön P&T:t, niin niihin ei varmaan kovin kätsysti niitä kylttejä saa.

Saatiin sitten Joulupukilta rekkari. Vaunuihin se ei kyllä päädy (kuten olen ketjussa aikaisemminkin kertonut), en kaipaa niihin ylimääräisiä killuttimia. Tällä hetkellä rekkari koristaa taaperokärryä. Saa tosin varmaan väistyä sitten kun kärry otetaan käyttöön...

Musta ne on ihan kivoja. nikunaku:n ajatusta aikuinen työntämässä kärryjä ei passaa rekkaiden kanssa--> tästä voisi kehitellä sen että äitikin laittaisi nimensä rekkariin ja syntymä ajan kanssa.. voisi mennä tiiraajilla kahvit väärään kurkkuun kun rekisterissä lukisi Maija 7.7. -79 :lol:

Ja tuliskos ehkä kiusaus hieman myöhentää sitä syntymävuotta... Vaikka viidellä tai kymmenellä vuodella. Kukas sitä nyt oikeaa ikäänsä kertomaan :P

Mielestäni rekkareita on siis kiva bongailla siinä samassa mielessä kuin kasteilmoituksia lehdestäkin. :)

Täysin samaa mieltä

Itse en ole hankkinut enkä ole hankkimassa. Eivät ole "mun juttu".

OT: Nykyisin näitä rekkareita on myös koirien boxeihin. Koiranäyttelyissä pääsee bongaamaan muffejen nimiä. En tosin vielä kauhean paljoa ole niitä näkynyt. Kerran tirkistelijä - aina tirkistelijä :ph34r::lol:

Ei olisi mun juttu. En ostaisi itse enkä haluaisi lahjaksi. Ja tuskin käyttäisin, vaikka tulisi lahjana.

En tykkää yhtään. Ja kyllä mun mielestä nimi on paljon yksityisempi asia kuin syntymäaika :blink:

Ei nosta rekkarit suuria tunteita suuntaan eikä toiseen.. Mutta itselle en ostaisi. Kuitenkin jos lahjaksi saadaan joskus niin kyllä käyttöön otetaan :)