727 posts in this topic

Kiitos kaikille vastauksista :) pitääkin mennä Lauttasaareen pällistelemään vaikkapa heti rakenneultran jälkeen. Eipä ainakaan (toivottavasti!!) jää kiireestä kiinni.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jos joku ei oo huomannut, niin vaunu-aitassa on Bugaboon edustaja 16.3 esittelemässä Buffaloita.

Jos haluaa käydä testaamassa ja katsomassa vaunuja.

Ja vielä aikatauluista, taitaa yleisesti olla jotain 8-10 viikkoa, jos tavaraa ei ole varastossa valmiina.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Oiskohan jo tänään youtubessa tai jossain testivideoita/esittelyjä Buffista, mitäs luulette? Mä täällä malttamattomana odottelen :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kävin pällistelemässä buffaloita eilen, ja kyllä niistä meidän vaunut tulee. Matkarattaiksi + kevyeen citykäyttöön ostetaan varmaan myös beet. Katselin ensin muita matkarattaita, mutta minkä sille voi että bugaboot on vieny sydämen :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mekin ollaan mietitty Bugiksia ja Buffalot vaikuttavat erittäin potentiaalisilta. Mitä olit Ella (ja muutkin) mieltä siitä kopan korkeudesta? Itse olen vähän vajaa 170 cm, mutta koppa tuntuu olevan aika matalalla.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Itse olen 172 cm ja meillä Donkeyt. Varmaan samalla tasolla on nuo kopat. Itse en ole kokenut sitä hankalaksi. Tosin meillä ei syödä tuttia, jota voisi monta kertaa suuhun laittaa jne. ja kuitekin vaunujen oletettavasta käyttöiästä koppavaihe on melko lyhyt noin 4-6kk (riippuu tietenkin miten kukin vauva siellä viihtyy). Myökään mies 192 cm ei ole tuosta kopan korkeudesta sanonut mitään.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mä oon 171cm ja meillä on Cameleonit, jotka nyt olettaisin olevan suht samalla korkeudella kuin noi muut, enkä kokenut hankalaksi. Kun tosiaan ei siellä koko ajan tarvitse olla kumartumassa, vaan ainoastaan vaan laitoin vauvan sinne ja otin pois. Mutta siis pääasiassa nukkui ja hereilläkin tuon koppaiän jaksoi hyvin myös vaan köllötellä hereillä. Vähän yli 5,5kk jälkeen vaihdettiin istuimeen.  (Mut meilläkään ei syöty tuttia eikä myöskään esim puklaillut, että olisi joutunut "hommiin" kesken vaunuttelun.)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kiitokset mOmma ja Lainie vastauksista. Tämäkään ei siis vaikuta olevan esteenä Bugisten hankinnalle :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Katselin vaunuaitan ikkunasta buffaloita tänään ja voi kun sais lottovoiton vaikka just ton 1200 :)

Musta näytti kuin buffiksessa vaunukoppa ois korkeemmalla kuin cameissa, ihan mutua ei faktaa.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Oltaisiin ostettu bugaboot, mutta oli kyllä niin huonoa palvelua vaunu-aitassa vaihteeksi (ignoorattiin meidät täysin) että sinne jäi. :(

Share this post


Link to post
Share on other sites

Buffaloissa on tosiaan mun mielestä se koppa vähän korkeammalla, ja samalla pääsee helpommin vaunuvaiheessa käsiksi sinne tavaratilaan :) oon itse kyllä pätkä, 163cm, mutta en uskois olevan 170cm:lle ongelma...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Oltaisiin ostettu bugaboot, mutta oli kyllä niin huonoa palvelua vaunu-aitassa vaihteeksi (ignoorattiin meidät täysin) että sinne jäi. :(

 

Höh, olipa ikävää :( Jännä juttu, me ollaan saatu siellä aina todella hyvää palvelua (käyty nyt neljä kertaa ja soittanut olen pariin otteeseen).Ja aina ollaan käyty vain lauantaisin, jolloin paikalla porukkaa kuin pipoa. Tosin meitä sekä ekalla käyntikerralla, jolloin vain katseltiin, sekä tokalla kerralla kun tilattiin, palvellut myyjä vaihtoi toiseen työpaikkaan ennen kuin ehdimme saada vaunut. Tämä myyjä jopa muisti meidän tammikuun alussa kun tulimme tilaamaan, kun olimme joulukuun puolen välin tienoilla käyneet katselemassa! Ehkä tilalle on tullut joku/joitain jotka eivät hallitse asiakaspalvelutyötä...

Edited by Danielina

Share this post


Link to post
Share on other sites

JostainTM Buffaloiden esittelyistä luin, että siinä olisi tosiaan koppa/istuin vähän korkemmalla kuin Cameleoneissa :)  Ja vaunuaitan surkea palvelu on tuttua kauraa. Vauva-aikana tuli rampattua siellä harva se viikko ja edes vakikasvona ei saanut ystävällistä palvelua kuin ehkä kerran kymmenestä. Tilattiinkin omat camit sitten nettikaupasta ulkomailta :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Voih, LA neljän viikon päästä. Upouudet cameleon 3 odottavat valmiina ja nyt Buffalo sekoitti ajatukset  :wacko:

Share this post


Link to post
Share on other sites

^ En saa lainattua tekstiä, mutta tän ketjun sivuilla 4 ja 5 on listattu (ulkomaisia) ostopaikkoja pari josta Buffaloita jo saa. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Aivan ihana ketju löytyi tällaiselle Bugabooaddiktiksi tunnustautuvalle yksilölle;). Luin koko ketjun läpi ja paljon sitä on jo täällä Suomessakin kokemusta ko. merkistä. Mulla on ollut Bugaboolta ensin Frog,tällä hetkellä on Cameleonit ja nyt viimeisimpänä Bee+ matkarattaat. Noi viimeiset on kyllä ehdottomasti parhaat rattaat ikinä! Ollaan käytetty niitä paljon autoilevina koko talven ajan ja en voisi parempaa kulkuneuvoa lapselle löytää. Travelsysteminä on lyömätön verrattuna esim. Gracoon. Työnnettävyys ja näppäryys ovat jotain aivan käsittämättömän helppoa! Mulla on kokemusta todella monista rattaista, merkeistä ja malleista. Nyt ajattelin myydä Cameleonit pois ja ostaa Donkeyt. Ovatko ne kovin paljon isomman oloiset kuin esim. Cameleonit? Pysyykö ilmarenkaissa? Olen miettinyt,,että kävisköhän Buffalon renkaat Donkeyhyn? Niitä ei kai? tarvitsisi pumpata. Vielä yksi kysymys. Käykö Cameleonin kuomukangas mitenkään päin Donkeyhyn? Mulla on siis Color Blocks kankaat ja ainoa hodaste mallin vaihtoon on tuo että saanko pitää lempikankaani vielä käytössä noissa Donkeissa.

 

Tulopa ehkä vähän sekava teksti mutta olen niin iloinen kun on muitakin " hurahtaneita"!;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jos olen ymmärtänyt oikein niin Donkeyhyn sopii Cameleonin kangasjutuista vain se istuimen peitekangas sekä lämpöpussi, ei muita eli kuomu ei käy. Korjatkaa taas joku jos oon väärässä!

Edited by nauris12

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cameleon3:n kantokahvassa on tietyssä tuotantosarjassa havaittu vika ja se saattaa murtua liitoskohdasta. Viallisen kantokahvan sisältävän rungon sarjanumero on välillä S/N 190101115300001 - S/N 190105124800215, muissa sarjanumeroissa ei ole vikaa.  Täältä saa lisätietoa ja tilattua ilman kuluja uuden kantokahvan.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Buffalot kotiutettu! :) Ihanan kepeiltä ja näppäriltä vaikuttaa edellisiin Emmaljungiin verraten. Kopan pituuskin on kivan tilava (83cm) niin puolivuotias vauva voi jatkaa päiväuniaan kuten tähänkin asti, eikä tarvi ottaa ratasosiota vielä käyttöön.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Toi Babyplus kauppa, saako sielä kielen vaihdettua jostain kun ei tuo hollanti suju ollenkaan  :blush:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now