riikkajohanna

Patologin tutkimukset

11 posts in this topic

Kysymys siis koskee noita patologin tekemiä tutkimuksia kaavinnan jälkeen. Osaako joku sanoa kauanko niiden tulosten saamisessa kestää?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Moikka!

Mulla on mennyt keskenmenoista patologille
kkm rv18

kkm rv8, epäily rypäleraskaudesta (kaavinta)

Molemmissa mulle oli varattu keskustelu tai soittoaika tulosten saamiseksi 4vkon päähän. Eli suunnilleen sen verran siellä kesti.
 

Jaksamista suruusi ja tietojen odotteluun!
 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ok ok. Hoitsu ei oikein osannu sanoa kauanko menee kun on toi rypäleraskausepäily. Meinas että vois mennä jonossa joidenkin tapausten edelle, mut tiedä sitten. Saapi nähdä, kiitos näistä. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hui kamala! Toivottavasti sulla ei ollut rypäleraskaus!

Siitähän voi saada pitkänkin yrityskiellon. Koska sulla todettiin km? Mittasko ne silloin hcg:n?

Muistaakseni rypäleraskauden jälkeen toivotaan pikaista hcg:n laskua. Oot toki varmaan itsekkin nämä asiat jo googlannut.

 

Mä onneksi selvisin silloin säikähdyksellä ja "oli vaan tavallinen keskenmeno".

Share this post


Link to post
Share on other sites

Keskenmeno on "todettu" ekan kerran rv 6+4, tai silloin diagnoosi oli uhkaava keskenmeno, alkio vastasi viikkojaan muttei sykettä. Rv 7+5 uus ultra ja hCG-mittaus, alkio ei kasvanut eikä sykettä ja hCG tuolloin n. 100 000, en saanut vielä silloin diagnoosia mutta soittivat rv 8+2 että keskeytynyt keskenmo mutta laittoi kaavintaan kun istukka oli poikkeuksellisen näköinen. Nyt kaavinnan jälkeen rv 9+5 hCG vaivaiset 196 000 eli aika selvä peli mun mielestä kun alkion kasvu on kuitenkin loppunut n. kk sitten.

 

Tässä on se "hyvä" puoli että nyt kun tod. näk. tulee vähintään 6kk raskautumiskielto, ei jää surutyö äidin toissaviikkoisen poismenon suhteen kesken.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jos siellä kuitenkin alkio nähtiin, niin silloin se on mun mielestäni osittainen rypäleraskaus. En sitten tiedä onko osittaisella rypäleraskaudella ja rypäleraskaudella mitään käytännön eroa.

 

Jaksamista tulosten odotteluun sekä äitisi poismenon suremiseen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Näin mä oon kans käsittänyt, mut niinkuin sanoit niin ei kait oo käytännössä mitään väliä onko täydellinen vai osittainen.. Noh, eiköhän tuo nähdä tulevina viikkoina.

 

Ja kiitos.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now