Posted September 25, 2009 · Report post Mitenkäs se vaikuttaa, että nykyään vaatteet voi maksaa erissä ja jokaiselle asiakkaalle perustetaan luotollinen tili tätä varten? Eikö se ole toinen maksutapa? Onhan se varmaan toinen maksutapa, mutta sekin on edelleen laskulla maksamista. Ja tulee muuten vielä paljon kalliimaksi. Share this post Link to post Share on other sites
Posted September 25, 2009 · Report post "Asiakkaille tarjotaan myös toinen maksuvaihtoehto - korttimaksu, joka ei valitettavasti vielä toimi. " Hyvä "Vieras" tuossa lauseessahan se juuri tuleekin ilmi miksi laskutuslisä ei ole ollut laiton eli me&i:lle on koko ajan ollut tulossa myös toinen maksumuoto eli korttimaksu (toivottavasti myyjäsi on informoinut sinua tästä). Halutessaan asiakas on voinut jättää tilauksensa odottamaan tätä korttimaksumahdollisuutta, joka onneksi vihdoin toimii (riskinä tosin olisi ollut, että tilatut vaatteet loppuvat ja toimitusaika olisi venynyt aika pitkäksi). Mikäli et usko minua niin voithan toki ottaa yhteyttä kuluttajaviranomaiseen ja varmistaa asian sieltä. Share this post Link to post Share on other sites
Posted September 27, 2009 · Report post Niin ja kun myyjä on etukäteen kertonut laskutuslisästä ja se on tilausvahvistuksessakin mainittu, niin se ei ole laiton. Tyhmää se on ja tosi typerää suututtaa asiakkaita pikkusummalla, mutta jokainenhan voi äänestää jaloillaan Share this post Link to post Share on other sites
Posted September 29, 2009 · Report post Hyvä "Vieras" tuossa lauseessahan se juuri tuleekin ilmi miksi laskutuslisä ei ole ollut laiton eli me&i:lle on koko ajan ollut tulossa myös toinen maksumuoto eli korttimaksu (toivottavasti myyjäsi on informoinut sinua tästä). Halutessaan asiakas on voinut jättää tilauksensa odottamaan tätä korttimaksumahdollisuutta, joka onneksi vihdoin toimii (riskinä tosin olisi ollut, että tilatut vaatteet loppuvat ja toimitusaika olisi venynyt aika pitkäksi). Mikäli et usko minua niin voithan toki ottaa yhteyttä kuluttajaviranomaiseen ja varmistaa asian sieltä. Siis haloo, mikä tahansa firma voisi perustella tuolla tavalla toimintaansa. Juu, kyllä meillä on toinenkin vaihtoehto, mutta se ei toimi Silloin ei ole toista vaihtoehtoa, jos se toinen vaihtoehto ei toimi! Taidan myydä meidän asunnonkin sillä myyntilauseella, että joo on meillä kaksi vessaa, sitä toista ei ole vain vielä rakennettu. Tyhjän tontinkin voisi myydä niin, että juu on siinä talo, sitä ei ole vain vielä rakennettu Puutarhakauppakin voisi myydä siemeniä isojen tuijien hinnalla. Juu, on tässä iso tuija, se ei vaan ole vielä kasvanut ja tyrkätä asiakkaalle yhden siemenen kouraan Tottakai olen ottanut asiasta yhteyttä kuluttajavirastoon, minua kun ei kusta silmään. Share this post Link to post Share on other sites
Posted September 29, 2009 · Report post Niin ja kun myyjä on etukäteen kertonut laskutuslisästä ja se on tilausvahvistuksessakin mainittu, niin se ei ole laiton. Tyhmää se on ja tosi typerää suututtaa asiakkaita pikkusummalla, mutta jokainenhan voi äänestää jaloillaan Luepa tuo allaoleva lainaus uudelleen. Tuo loppu. Siinä selvästi sanotaan, että ei saa periä, ei mitään väliä ole sillä onko laskutuslisästä kerrottu. "Lisäksi kuluttajalle on etukäteen kerrottava laskutuslisästä. Jos laskulla maksaminen on ainoa tapa maksaa tuote tai palvelu, ei laskutuslisää kuitenkaan saa periä." Share this post Link to post Share on other sites
Posted September 29, 2009 · Report post Mä en oikeesti ymmärrä tätä haloota. Siis miksi ihmeessä teidän pitää ostaa tuotteita firmalta jonka palveluun ette ole tyytyväisiä? Jos olitte tietämättömiä laskustuslisästä, niin palauttaa tilaamanne tuotteet ja rustatkaa vaikka siihen palautuslappuun syyksi laiton laskutuslisä ja sitten unohdatte koko firman Yksinkertaista. Share this post Link to post Share on other sites
Posted September 30, 2009 · Report post Mä en oikeesti ymmärrä tätä haloota. Siis miksi ihmeessä teidän pitää ostaa tuotteita firmalta jonka palveluun ette ole tyytyväisiä? Jos olitte tietämättömiä laskustuslisästä, niin palauttaa tilaamanne tuotteet ja rustatkaa vaikka siihen palautuslappuun syyksi laiton laskutuslisä ja sitten unohdatte koko firman Yksinkertaista. Meillä joillakin on kato periaateet. Minusta on väärin, että mikään yritys toimii epärehellisin keinoin. Ihan sama ostanko edes sieltä itse, mutta jos se joitakin ihmisiä huijaa niin se on väärin. Katsos kun minulla on oikeus siihen. Huvittavaa on, kuinka sinä puolustat tuon yrityksen toimintaa, teki se mitä tahansa Share this post Link to post Share on other sites
Posted September 30, 2009 · Report post Tällä palstalla olisi kiva keskustella Me&I lastenvaatteista eikä mistään laskutuslisästä. Onneksi kaikilla on vapaus olla myös tilaamatta vaatteita jos laskutuslisä joitakin nyppii. Itse en lukeudu tuohon porukkaan. Share this post Link to post Share on other sites
Posted September 30, 2009 · Report post Tuosta medaljonki-tunikasta, entäs jos on ostanut "täydellä" hinnalla tunikan ja se haalistuu, saako sitten alennusta sen 14 €, mikä hintaa on nyt pudotettu? Vai voiko vaatteen palauttaa vielä, luulisi, ettei pesun jälkeen enää ole palautusoikeutta. Pitää vissiin laittaa myyjälle viestiä, koska mun tunika on selvästi menettänyt väriä, vaikka se on pesty 2 kertaa tasan ohjeistuksen mukaan. Share this post Link to post Share on other sites
Posted September 30, 2009 (edited) · Report post ^Kyllä vaate pitää voida palauttaa vaikka se onkin pesty, jos se ei ole kestänyt ohjeen mukaista pesua. Edited October 1, 2009 by Iguana Share this post Link to post Share on other sites
Posted October 1, 2009 · Report post Onko nuo ne lokakuun uutuudet? http://www.meandi.se/fi/vaatteet/uutuudet.aspx Share this post Link to post Share on other sites
Posted October 1, 2009 · Report post Iguana, tuosta mahdollisesta haalistumisesta tuon kyseisen vaatteen kohdalla oli siis jo ilmoitettu ennen tilaamista niille, jotka saivat sen halvemmalla hinnalla, ja siksi sen perusteella sitä ei saa vaihdettua. Muista syistä palauttaminen/vaihtaminen onnistuu kyllä. En sitten tiedä, onko tämä miten laillista, joku lainoppinut voi varmasti tätäkin tulla korjaamaan Pupuliin, en osaa tuosta sun tapauksesta suoralta kädeltä sanoa, tosiaan myyjään varmaan kannattaa ottaa yhteyttä! Pesin oman, halvemmalla hinnalla ostamani tunikan ekan kerran nyt, eikä siitä ainakaan ekassa pesussa näyttänyt lähtevän yhtään väriä. Share this post Link to post Share on other sites
Posted October 1, 2009 · Report post Keijutiira, kiitos, täytyy etsiä myyjän yhteystiedot vielä jostain. Voi että tota uutuushaalaria! Meillä on siis se vihreä sydänkuvioinen haalari ja tuo pilvikuvio olis paljon hienompi! No ei mahda mitään, täytyy tyytyä vaan ihailemaan. Share this post Link to post Share on other sites
Posted October 1, 2009 · Report post Tällä palstalla olisi kiva keskustella Me&I lastenvaatteista eikä mistään laskutuslisästä. Onneksi kaikilla on vapaus olla myös tilaamatta vaatteita jos laskutuslisä joitakin nyppii. Itse en lukeudu tuohon porukkaan. Kuuluuhan tuosta laskutuslisästä keskusteleminenkin aika olennaisesti asiaan. Eihän voi olettaa, että vain positiivisista Meandiin liittyvistä asioista saa keskustella Nuo me&i uutuudet oli aika pettymys taas, kun tuli tuota vanhaa pilvikuosia, josta en pidä yhtään. Harmi, kun tuo vauvan haalarikin on samaa kuosia Onko niiltä ideat ihan loppu. Mutta ehkä ne sai sit hyviä ideoita tuosta suunnittelukilpailusta mikä niillä syksyllä oli. Pupuliiin tottakai tunikan voi pesun jälkeen palauttaa, eihän sitä ennen pesua edes tiedä haalistuuko se. Ja toisaalta tuon hintaluokan vaatteen pitää kestää paljoa haalistumatta useampi pesu. Palautukseen vain siis! Ja nuo palautuksethan tapahtuu ihan suoraan vain lähettämällä sinne Meandille (sivuilta löytyy reklamaatiot) asiakaspalautuksena. Ei tartte myyjään olla lainkaan yhteydessä. Mulla on aina onnistunut hyvin reklamointi (jota valitettavan usein olen joutunut tekemään). Share this post Link to post Share on other sites
Posted October 1, 2009 · Report post Lokakuun uutuuksista tilaukseen taitaa lähteä pilvimekot tytöille. Pilvikuosi -I love it! Share this post Link to post Share on other sites
Posted October 1, 2009 (edited) · Report post Nuo me&i uutuudet oli aika pettymys taas, kun tuli tuota vanhaa pilvikuosia, josta en pidä yhtään. Harmi, kun tuo vauvan haalarikin on samaa kuosia Onko niiltä ideat ihan loppu. Me&I:lla on 5-vuotissynttärivuosi ja mallistoon otettu sen kunniaksi mukaan vanhoja suosikkikuvioita. Edited October 1, 2009 by Nappula Share this post Link to post Share on other sites
Posted October 1, 2009 · Report post Mäkin tykkäsin noista uutuuksista, tilaukseen lähti paita. Se oli ihanan värinen. Share this post Link to post Share on other sites
Posted October 1, 2009 · Report post Me&I:lla on 5-vuotissynttärivuosi ja mallistoon otettu sen kunniaksi mukaan vanhoja suosikkikuvioita. Joo, tiedän. Mutta olishan siihen voitu ottaa vähän uusiakin. Share this post Link to post Share on other sites
Posted October 1, 2009 · Report post Iguana, tuosta mahdollisesta haalistumisesta tuon kyseisen vaatteen kohdalla oli siis jo ilmoitettu ennen tilaamista niille, jotka saivat sen halvemmalla hinnalla, ja siksi sen perusteella sitä ei saa vaihdettua. Muista syistä palauttaminen/vaihtaminen onnistuu kyllä. Tarkoitin siis tuon viestini Pupuliinille, jolla oli täydellä hinnalla ostettu vaate ja joka ei vastannut odotuksia. Share this post Link to post Share on other sites
Posted October 2, 2009 · Report post Nuo me&i uutuudet oli aika pettymys taas, kun tuli tuota vanhaa pilvikuosia, josta en pidä yhtään. Harmi, kun tuo vauvan haalarikin on samaa kuosia Onko niiltä ideat ihan loppu. Mutta ehkä ne sai sit hyviä ideoita tuosta suunnittelukilpailusta mikä niillä syksyllä oli. Tuota pilvikuosiahan tulee joka mallistossa jossain vaiheessa! Ja innokkaimmat me&i-fanit osaa sitä jo aina odottaakin... Eihän mikään kuosi miellytä kaikkia, eikä niitä ole pakko ostaa jos ei tykkää! Share this post Link to post Share on other sites
Posted October 2, 2009 · Report post Tarkoitin siis tuon viestini Pupuliinille, jolla oli täydellä hinnalla ostettu vaate ja joka ei vastannut odotuksia. Ok! Mä tykkäsin noista nyt tulleista uutuuksista, sen haalarin haluaisin kyllä junnulle, mutta katsotaan, pääsenkö mistään sitä tilaamaan... Share this post Link to post Share on other sites
Posted October 2, 2009 · Report post Mun taitaa olla "ihan pakko" tilata ainakin nuo pilvihaalarit pojalle, meiltä löytyy jo kolmet edelliset (siili, pupu ja sydän), ovat olleet käytössä tosi hyviä ja mukavan oloisia. Samaten varmaankin pilvipaita lähtee tilaukseen... Share this post Link to post Share on other sites
Posted October 2, 2009 · Report post Tuota pilvikuosiahan tulee joka mallistossa jossain vaiheessa! Ja innokkaimmat me&i-fanit osaa sitä jo aina odottaakin... Eihän mikään kuosi miellytä kaikkia, eikä niitä ole pakko ostaa jos ei tykkää! Voi ihanko totta, ei oo pakko ostaa Kiitos kun kerroit meille muille, minä ihan luulin, että olis ihan pakko ostaa Täällä jos joku sanoo pienenkin negatiivisen asian Meandista niin johan tulee lunta tupaan. Onks tääl me&i myyjien kokoontumisajot vai? Share this post Link to post Share on other sites
Posted October 2, 2009 · Report post Höh, mä en yhtään tykkää unisex väreistä. Tuo pilvipaita olisi muuten ollut aivan ihana, mutta selkeässä tyttövärissä. Säästyypähän rahat, ei huono vaihtoehto sekään Share this post Link to post Share on other sites
Posted October 2, 2009 · Report post Mikä tuossa pilvikuviossa on se juttu, osaako kukaan selittää? Kun se tuntuu olevan monen suosikkikuosi vaikka sitä on ollut jo kauan ja monella vaateketjulla. Siihen ei kai kovin helposti kyllästy, kun siihen kerran ihastuu. Mun on vaikee käsittää miksi juuri tuo kuosi on joidenkin mielestä niin ihana. Siis oli merkki mikä vaan, mutta jos on pilvee niin se on pakko saada. Mikä teitä pilven faneja siinä viehättää, jos joku osaa kertoa? Tavallaan se on ihan nätti kuosi, mutta itse en tajua miksi se on niin suosittu Share this post Link to post Share on other sites