R.E.D.

Me&I lastenvaatteet

1001 posts in this topic

Ootteko käyny katsomassa siellä me&i sivuilla designkilpailun voittajia?! Mitä tykkäätte? Mä oon niihin kilpailupaitoihin aivan ihastunut. :D
Oon ihan myyty niille malleille. Toivottavasti tulis joskus mallistoon! :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Öhöm... mä häröilen täällä. Sori.

 

Pipa, ne vaatteet tulee lähimpään postiin. Ja tuo salainen-vaatekampanja oli syyskuussa :)

Nyt meneillään tällainen kampanja:

Kun varaat kutsut lokakuuksi 1.–11.10 saat syysmallistosta haluamasi lasten paidan (ei koske plyysipuseroita tai collegetakkeja) ilmaiseksi (koskee uusia varauksia). Lisäksi meillä on erikoistarjous kaikille emännille/isännille koko lokakuun ajan. Saat mahdollisuuden ostaa normaalin syysmalliston valikoituja tuotteita alennettuun hintaan. Näitä tarjouksia ei kannata jättää käyttämättä! Emännät/isännät saavat tietysti myös tavallisen alennuksen/lahjan.

Lisää voi lukea TÄÄLTÄ

Edited by siilis

Share this post


Link to post
Share on other sites

ok.

 

Mulle kerrottiin noista lokakuun jutuista ja tilasinkin itselleni plyysihousut alennuksella. :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Noissa tyttöjen tunikoissa (ainakin päärynässä) on narut pääntiessä :mellow: Meidän tyttö kiskoi tietenkin naruja onnessaan ja sai kaula-aukon ikävästi kuristumaan kaulan ympärille :huh: Kannattaa varmaan ottaa narut pois ainakin pienimmiltä ettei vaan käy huonosti ;)

Laitoin kyllä jo meandillekin palautetta, kun eihän pienten lasten vaatteissa saisi olla mitään naruja kaulan ympärillä. Tosin olisihan tuo pitänyt itsekin ymmärtää ...

Share this post


Link to post
Share on other sites
Onko joku tilannut niitä yllätysvaatteita? Mitä on tullut?

 

 

Oon tilannut kaksi salaista vaatetta. Toinen oli kasetteja t-paita. Kuvan löytyy esim. googlettamalla.

Toinen oli punainen paita, jossa jotain äriseviä koiria, en löytänyt siitä kuvaa mistään.

Tykkäsin molemmista!!

Share this post


Link to post
Share on other sites
Noissa tyttöjen tunikoissa (ainakin päärynässä) on narut pääntiessä :mellow: Meidän tyttö kiskoi tietenkin naruja onnessaan ja sai kaula-aukon ikävästi kuristumaan kaulan ympärille :huh: Kannattaa varmaan ottaa narut pois ainakin pienimmiltä ettei vaan käy huonosti ;)

Laitoin kyllä jo meandillekin palautetta, kun eihän pienten lasten vaatteissa saisi olla mitään naruja kaulan ympärillä. Tosin olisihan tuo pitänyt itsekin ymmärtää ...

 

Meidän esittelijä just painotti että ne narut on feikit just sen takia ettei lapsi voi niihin kuristua. En nyt enää muista miten se systeemi meni, mutta jäi vaan mieleen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ne vaan on 30cm pitkät narut, johon nuo narutkin kietoo kaulansa ympäri. Mutta joo, ne narut ei mene koko kaula-aukon ympäri, ainoastaan puoleen väliin, mutta kyllä niistä kiristämällä se kaula-aukko menee pienemmäksi kuin kaulanympärys. Ehkei niihin sitten kuitenkaan kiristämällä kuristu (yllätys yllätys; en kokeillut), mutta ainakin se onnistuu kietomalla narut kaulan ympäri ja sekös vasta meidän tytöstä onkin kivaa (tosin ei me kokeiltu tätäkään) :P

No joo, mutta hyvähän se on, jos mä vaan oon tälläinen hysteerinen äiti ja noihin naruihin ei voi oikeesti kuristua.

Leikkasin ne kuitenkin meidän omista pois, vaikka sievät ovatkin.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mä tilasin itse yhden salaisen vaatteen ja sain toisen kaupan päälle, ja molemmat olivatkin sitten samanlaiset kirahvipaidat, vielä samaa kokoakin siis. Tykkään kyllä paidasta, mutta kun ei kuitenkaan kahta tarvita, myin toisen pois huutiksessa :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Mäkin tilasin yli 100e mutta mulle ei kerrottu että siitä saisi jotain ylimääräistä, vai onko tää jonkinlainen kamppanja joka on mennyt jo ohi?

 

Sama homma täällä! Oliko siinä joku lyhyt aika vain?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kävin hakemassa tänään postista vaatteet ja olen todella tyytyväinen ostoksiini! me&i:lla on ehdottomasti pehmeimät plyyssivaatteet. Pojalla ja mulla on nyt molemmilla päällä plyysihousut ja nää tuntuu niiiiin mukavilta jalassa.

 

Lime pilvipaita on vieläkin aivan mahdottoman ihana ja samoin pilvihaalari. Tekisi vaan nyt mieli tilata lisää noita vaatteita mutta, kun ei anna tuo raha enää periksi :rolleyes:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Oon tilannut kaksi salaista vaatetta. Toinen oli kasetteja t-paita. Kuvan löytyy esim. googlettamalla.

Toinen oli punainen paita, jossa jotain äriseviä koiria, en löytänyt siitä kuvaa mistään.

Tykkäsin molemmista!!

 

 

 

Haisiko sulla se kasettipaita ihan järkyttävälle?

Mä meinasin pökrätä kun sain sen paketin ja avasin sen pussin... ihan kuin ois kaadettu pullo jotain huonoa partavettä siihen päälle <_< ja meni muuten useempi pesu et sen löyhkän sai pois...

Share this post


Link to post
Share on other sites

^ Mulle kävi juuri näin jo kahden vaatteen kohdalla. Joko vaatteet ovat jo kertaalleen myytyjä + palautettuja tai sitten joku pakkaaja käyttää tosi karmean hajuista hajuvettä :o .

Share this post


Link to post
Share on other sites
Haisiko sulla se kasettipaita ihan järkyttävälle?

Mä meinasin pökrätä kun sain sen paketin ja avasin sen pussin... ihan kuin ois kaadettu pullo jotain huonoa partavettä siihen päälle <_< ja meni muuten useempi pesu et sen löyhkän sai pois...

 

 

Mä en huomannut mitään erityistä hajua..

 

Mutta yks käytännön epäkohta tuli esiin, mikä on täälläkin ollut mukana keskusteluissa.

Meillä on tytöllä se kaupunkitunika kokoa 74/80. Tänään tuo on ollut ekan kerran päällä ja oon kyllä sitä mieltä, että ne nyörit on siinä mahdollista saada vähän turhan tiukalle. Tyttö 8kk ainakin repii niitä ihan innoissaan ja kiristää kaula-aukkoa jatkuvasti. Mun oli kans pakko leikata ne narunpätkät pois siitä. Vaikka nyörit ei oo kaulanympäryksen ympärillä koko matkalta, on niissä mahdollisuus mielestäni mennä liian kireälle. Ja meillä ei ainakaan tyttö malta pitää käsiää niistä erossa...

Pistin myös palautetta me&i:lle.. Muuten kiva tunika kyllä. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Mä en huomannut mitään erityistä hajua..

 

Mutta yks käytännön epäkohta tuli esiin, mikä on täälläkin ollut mukana keskusteluissa.

Meillä on tytöllä se kaupunkitunika kokoa 74/80. Tänään tuo on ollut ekan kerran päällä ja oon kyllä sitä mieltä, että ne nyörit on siinä mahdollista saada vähän turhan tiukalle. Tyttö 8kk ainakin repii niitä ihan innoissaan ja kiristää kaula-aukkoa jatkuvasti. Mun oli kans pakko leikata ne narunpätkät pois siitä. Vaikka nyörit ei oo kaulanympäryksen ympärillä koko matkalta, on niissä mahdollisuus mielestäni mennä liian kireälle. Ja meillä ei ainakaan tyttö malta pitää käsiää niistä erossa...

Pistin myös palautetta me&i:lle.. Muuten kiva tunika kyllä. :)

 

Mikäs paikka se valvoo noita asioita virallisesti? Vois sinnekin tuosta ilmoittaa, nimittäin jos on todellakin tukehtumisvaara niin voisivat siellä selvitellä asiaa. Silloinhan tuote täytyy vetää

markkinoilta pois. Itselläni ei tuollaista tuotetta ole, mutta alkoi pelotaa, jos jonkun lapsi voi vaikka kuristua sitten.

Share this post


Link to post
Share on other sites

^ Kuluttajavirasto. Tässä on selitetty myös noihin nyöreihin liittyvää standardia.

 

Meille saapui tänään pilvihaalarit, on aivan ihanat :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sen verran noista nyöreistä, et meillä poika 3 vee on nyt ihan innoissaan kun pikkusisko ryömii ja olis jatkuvasti leikkimässä "koiran ulkoiluttajaa" niin, et pikkusisko on koira... Noissa nyörillisissä vaatteissa se riski kans, et isompi lapsi keksii niitä ruveta kiskomaan vaikka pienempi ei kiskoiskaan.

Poika on ennenkin yrittäny kietoo jotain tytön kaulaan ja leikkiä et sisko olis koira. Nyörit houkuttelis entistä enempi noihin vähemmän turvallisiin leikkeihin.

 

Sori sekava teksti, kiire tässä samalla, mut aattelin vaan varoittaa tuosta.

 

Laitoin Me&I:lle palautetta tuosta, et noin pienillä on vähän turhan riskialtista ainakin meidän perheen kokemuksien mukaan noi nyörit.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sain vihdoin lähetettyä sen haalistuneen medaljonkitunikan takaisin, kiitos neuvoista sen suhteen. Onko kellään kokemusta noista reklamaatioista, kauanko käsittelyssä kestää ja tuleeko joku ilmoitus, kun ovat asian katsoneet?

Mulla ei ollut siitä laskua enää tallessa, mutta raapustelin palautuskaavakkeeseen kaikki mahd yhteystietoni, kutsujen päivämäärän, myyjän ja tietysti sen, miksi lähetän tunikan takaisin. Toivottavasti noi asiat riittää ja uskovat, etten oo pessyt tunikaa millään valkopesulla 60:ssa kahtatoista kertaa... :rolleyes:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Millastakohan kokoluokkaa noin niinkuin yleensäkin on nuo velourhaalarit, ajattelin ostaa nuoremmalle ne missä on se sydän pepussa. Kun ne koot kulkee 62/68 ja 74/80 ja ajattelin et ois kiva tuossa keväämmällä käyttää tytöllä jos/kun lähtee liikkeelle. Ongelma on vaan se etten usko että tyttö hirveän pitkä silloin vielä on, isosiskonsa oli suurempi syntyessään ja silti normi 74/80 koko meni vasta vuoden ikäsenä...

 

Tyttö on nyt pian 3kk, käyttää vielä kokoa 56cm, veikkaan että muutaman vkon kuluessa siirrytään kokoon 62cm. Että oisko kevääksi tuo 62/68? Osaiskohan joku tuollaset haalarit omaava sanoa jtn tähän?

Share this post


Link to post
Share on other sites

mä tilasin eilen just noi sydän peppu haalarit.meidän tyttö on nht 5kk ja käyttää 68cm vaatteita,jostain menee vielä 62. ajattelin kans keväälle tilata ettei jääpieneks talvivatteiden alla piilossa joten otin 74/80.

 

niissä selkä näyttää pitkälle ja jalat lyhyelle...mutta toi 62/68 oli nyt ok.

 

kaipaisin kans kokemusta ku mittasuhde näyttää hasssulta...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Meillä käytössä vaatekoko 86 cm (ikää 1v 6 kk),

mutta Me&I:n 74/80cm on edelleen käytössä, koska koko on edelleen hyvä.

Käytössä mm.

pilkkuja ja kukkia mekko + siihen legginsit

medanjonkimekko + siihen legginsit

päärynähaalari

Nämä siis koko 74/80 cm

 

Kaapista löytyy myös Me&I:n kokoa 86/92 ja niistä on ainakin housut hyviä, kunhan kiristää vyötäröstä sopivaksi.

Housujen lahkeissa kiristyksen, joten vaikka ne on vähän pitkät, se ei menoa haittaa.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mulla oli käytössä me&i siilihaalari 62/68, kun Robin oli jo vajaa vuoden ikäinen. Tietysti silloin alkoi jo näkyä että lahkeet ovat hieman vajaat. Mutta meandi:lla on reilun kokoiset vaatteet. Me käytetään muissa merkeisssä 86 kokoa ja me&i:n vaatteissa 74/80, jotka ovat jopa hihoista vielä reilut, että on tarvetta kääntää ne. Sama juttu housujen kanssa.

Share this post


Link to post
Share on other sites

meillä neiti käyttää yleensä kokoa 92 ja nyt ostin sellaisen pilvimekon kokoa 98/104 ja se oli ihan sopiva. (ehkä hieman se oli pitkä) En tiedä onko siinä mekossa sitten koot pienempiä kuin yleensä me&i vaatteissa?

Share this post


Link to post
Share on other sites

^Nuo meandin mekothan menee tosi pitkään. Tuo pilvimekkokin on tarkoitettu, että se jää polven korkeudelle tai hieman yläpuolelle ;) Teillä varmaan tytöllä se on hieman pidempi? Se näyttää siis hyvältä, vaikka koko periaatteessa olisi 'reilu' :)

 

HelmiQ, tule kertoon sit mitä palautteeseen vastattiin! Kiinnostaa ainakin tietää! :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Meillä on Alina nyt (3,5kk) ehkä jonkun 67cm pitkä ja muista vaatteista menee koko 68. Tänään otin ton Me&I-veluuripotkarin käyttöön, sen koko on 74/80. Se on hyvinkin reilu, mutta lahkeissa on käänteet niin reilut, että puntit saa nätisti käännettyä, jolloin se ei haittaa. Luultavasti tonne vuoden iän paikkeille menee toi koko hienosti.

 

Meillä on myös medaljonkitunikasta koko 74/80 ja on jo nyt käytössä, mutta sekin menee varmaan yli vuoden ikäsenä vielä, helmahan siinä vaan lyhenee tytön kasvaessa. :)

Edited by mimosa83

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.