R.E.D.

Me&I lastenvaatteet

1001 posts in this topic

Luulen että moni pitää tuosta pilvikuosista retrotyylin takia ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pupuliin, voit reklamoida mekkosi joko suoraan me&i:n asiakaspalveluun tai sitten myyjäsi kautta. Reklamaation tekoa helpottaa, jos sinulla on lasku vielä tallessa. Sen kääntöpuolelta löydät ohjeet. :)

 

Nuo pilvet kyllä jaksaa aina ihastuttaa. Itse tykkään varsinkin tuosta plyysi+pilvi yhdistelmästä kovasti. Juliukselle lähti tuo haalari tilaukseen eilen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Noi uutuudet oli kivoja. :) Tosin tilaukseen ei taida mennä enää mitään.. Useampi satanen noihin tän syksyn aikana jo uponnut. Ehkä sit kun tulee uusi mallisto kokonaan. :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

tulipas sitten shoppailtua :rolleyes:

 

092409.jpg

092116.jpg

092306.jpg

092123.jpg

092507.jpg

Edited by pipa

Share this post


Link to post
Share on other sites

toi pilviteema on ollut suosittu monessa vaatefirmassa. Me&i:lla tuo kuosi on kuitenkin ollut jo tietääkseni pitkään aikaan ja noi muut liikkeet vasta alkaneet käyttämään sitä. Ja minusta sillä ei ole mitään merikytystä vaikka miten ne kopsaa toisiltaan noita printtejä, tai ainakaan mulle!

 

Laadulla on taas väliä ja kokemuksesta lindexin vaatteet menee muutamasta pesusta ihan nukkaantuneiksi ja me&illa taas kaikki ostamani tuotteet ovat vieläkin todella hyvässä kunnossa vaikka olen jo ostanut pidemmän aikaa sitten.

 

Alkaa jo hieman hermostuttamaan tuo vieraan parjaus täällä! Mä ymmärrän vielä sen marmatuksen siitä laskutuslisistä yms, mutta tuo alkaa olemaan jo todella ärsyttävää kun täytyy tulla koko ajan lynkkaamaan firmaa. Tämä ketju on tarkoitettu keskustelua varten ei vittuilua varten! Asiat voi siis esittää asiallisesti ja tuostakin printtien kopsaamisesta on puhuttu aikasemminkin asiallisesti.

 

Ei täällä tarvitse tykätä kaikesta mutta kaikesta voi keskustella järkevästi ja pitää vaukkarit asiallisena keskustelupalstani niin kuin se nyt on, jättää tollaset helvetin provoilut täältä!! :angry:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ihan samaa mieltä pipan kanssa. Täällä on nyt selkeästi menossa joku meandi-mollaus tai että vähintäänkin joku haluaa ihmisten kyseenalaistavan ketjun toimintaa. Asiallinen keskustelu on ihan eri juttu, ja tätä just arvostan tällä palstalla että täällä ketjut pysyvät asiallisina, asioista keskustellaan hyvässä hengessä. Tai sitten ketjut lukitaan/poistetaan.

 

pipa, harmi etten päässyt tänään kutsuille. Se sammakkotunika hotsittais...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Siis häh? Tää vieras on tilannut tuon me&i pilvihaalarin jo kahdessa eri koossa ja odottaa niitä kovasti. Mutta huomasin vain nyt tuon Lindexin pilvihaalarin,

kun mielenkiinnosta googletin pilvihaalaria. No, anteeksi, en kommetoi enää, varmaan täällä saa vain tietyt ihmiset kirjoittaa ja vain tietynlaisia asioita.

Että heipat vain.

 

En kyllä ymmärrä mitä asiatonta kirjoitin, mutta ilmeisesti oli asiatonta verrata Lindexia ja me&i, no molemmista vaatteita olen ostanut. En ole niin rikas, että

voisin vain me&i ostaa.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Siis häh? Tää vieras on tilannut tuon me&i pilvihaalarin jo kahdessa eri koossa ja odottaa niitä kovasti. Mutta huomasin vain nyt tuon Lindexin pilvihaalarin,

kun mielenkiinnosta googletin pilvihaalaria. No, anteeksi, en kommetoi enää, varmaan täällä saa vain tietyt ihmiset kirjoittaa ja vain tietynlaisia asioita.

Että heipat vain.

 

En kyllä ymmärrä mitä asiatonta kirjoitin, mutta ilmeisesti oli asiatonta verrata Lindexia ja me&i, no molemmista vaatteita olen ostanut. En ole niin rikas, että

voisin vain me&i ostaa.

 

 

No tuota, tämä ketju on siis meandi-ketju, tietty täällä saa verrata muihinkin merkkeihin. Mutta siis näethän että ne jotka täällä kommentoivat ovat koukussa juuri tämän ketjun vaatteisiin. Eivät he osta pelkästään meandi- vaatteita, veikkaan ettei täällä myöskään mitään kroisoksia ole kukaan...

 

Eikä tosiaankaan täällä haluta ketään käännyttää pois, nimenomaan lisää ihmisiä keskustelemaan! Mutta asiat voi esittää eri tavalla, ymmärrän kuitenkin sen että olet huomannut pilvikuvion yhtäläisyydet ja sitä mietit. Tämän takia älä jätä kirjoittamatta, hei en ole sinua vastaan ja tuskin pipakaan!

Share this post


Link to post
Share on other sites
Alkaa jo hieman hermostuttamaan tuo vieraan parjaus täällä! Mä ymmärrän vielä sen marmatuksen siitä laskutuslisistä yms, mutta tuo alkaa olemaan jo todella ärsyttävää kun täytyy tulla koko ajan lynkkaamaan firmaa. Tämä ketju on tarkoitettu keskustelua varten ei vittuilua varten! Asiat voi siis esittää asiallisesti ja tuostakin printtien kopsaamisesta on puhuttu aikasemminkin asiallisesti.

 

Ei täällä tarvitse tykätä kaikesta mutta kaikesta voi keskustella järkevästi ja pitää vaukkarit asiallisena keskustelupalstani niin kuin se nyt on, jättää tollaset helvetin provoilut täältä!! :angry:

 

Luepas uudelleen nuo viestit. Eihän tuolla nyt oikesti juuri parjattu tai mustamaalattu Meandin vaatteita vieraiden kirjoituksissa vaan sanottiin mielipiteitä ja myös positiivisia asioitakin. Siis, jos lukee tuon laskutuslisä-keskustelun jälkeen (joka selvästi on kuumentanut tunteita monillakin palstoilla). Samalla tavalla jotkut rekkautuneet on sanoneet etteivät pidä pilvikuosista tms. Enemmänkin vaikuttaa siltä, että jotkut rekkautuneet ovat hyökäänneet vieraita vastaan heti, jos ovat sanoneet mitään negatiivista Meandista. Mutta toisaalta aika asiallisesti silti.

Halusin vain tämän tuoda esiin. Ja itse olen meandin suurkuluttajan, löytyy vaatetta laidasta laitaan :P Mutta varmaan tämä on enemmän sellainen rekkautujien ketju.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Minua ei kiinnosta kuka tänne kirjottaa, onko hän rekkautunut vai ei. Tärkeintä minusta on vaan kirjotustyyli ja miten asiat ilmaistaan. Monet vieraan kirjotetut viestit ovat hyökkääviä sävyiltään ja asiallisuudesta ei ole tietoakaan. Minua ei siis hermostuta millään lailla mitä muut ovat mieltä me&i:sta oli se sitten negatiivinen tai positiivista, se on jokaisen oma mielipide.

Share this post


Link to post
Share on other sites

No, ehkä meillä on eri käsitys siitä mikä on asiallista ja hyökkäävää ;) Ja saa ollakin.

 

Minusta on esim. ihan asiallista hämästellä, jos joillakin vaateketjuilla on tismalleen samanlaisia kuoseja. Eihän siinä viestissä edes mainittu kumpi on kopioinut kumpaa. Tuo pilvikuosi on tainnut olla Meandilla ennen kuin Lindexillä ja taas Lindexin (tai keneltä ne nyt mahdollisesti on kopsattu) etanat seikkailee nyt Meandin vaatteissa, vähän muutettuina. Tuo onkin kivempi tapa, että niitä vähän muokataan oman laisekseen ettei nyt ihan samoja ole. Ei se haittaa, että samoja kivoja kuoseja on monella, mutta hyvä jos ne jotenkin poikkeaa toisistaan ;)

 

On myös ihan asiallista kertoa, jos vaatteet ei miellytä tai on ollut ongelmia noiden vaatteiden kanssa (mitä netistä olen lukenut niin monella on esim. ruskeat vaatteet haalistuneet, mutta sen minulle kertoi jo myyjäkin, että niissä on sitä ongelmaa).

 

Nuo kissat taitaa olla nyt Meandilla uutta ja ne on kyllä kivoja :D Intiaanitkin on varmaan uusia ja ne on kans kivoja. Kyllä minä kaipaan aina uusia kuvioita tai vaikka vanhojakin uudella tavalla toteutettuna. Ja innolla odotan mitä kevät tuo tullessaan, koska silloin varmaan tulee sitten juhlavuoden jälkeen enemmän ihan uusia juttuja. Toivottavasti nyt keväällä olisi myös enemmän pitkähihaisia paitoja kuin viime keväänä.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ottamatta kantaa siihen, mikä on hyvä vaate, mikä ei. Ja toisaalta taas siihen kuka saa kirjoittaa ja kuka ei.

 

 

Mutta. Kuten vihuri äsken kirjoitti, oli unohtanut edellisestä postauksestaan kirjoittajan nickin. Helppohan vieraana on tulla kirjoittamaan, samalle viras-nimen alle kun voi kirjoittaa monikin eri ihminen. Osa asiallisesti ja osa ei niinkään asiallisesti.

 

Asiallinen keskustelu niin puolesta kuin vastaan on ketjussa mielestäni sallittua, ja se tämän rikkaus onkin. Toki jos joku ottaa asiakseen vain "mollata" asiattomasti, ilman että on tarkoituskaan keskustella rakentavasti, on jo sitten eri juttu.

 

Itse kuulun ihmisiin, joita osa me&I vaatteista miellyttää, osa ei. Mutta yhtään ei kaapista löydy. Ei ennen kuin lapsi lopettaa hetkeksi kasvamisen, jotta vaate menisi pidempään. Periaatteesta vierastan maksaa tolkuttomia hintoja jostain perus-trikoo/veluuri-vaatteesta. Ja tosin, kivahan niitä olisi livenä nähdä ennen kuin ostaa mitään. Mutta meillä päin ei ole noita kutsuja hirvittävästi näkynyt...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ootteko käyny katsomassa siellä me&i sivuilla designkilpailun voittajia?! Mitä tykkäätte? Mä oon niihin kilpailupaitoihin aivan ihastunut. :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Joo, mä tykkään kanssa kovasti varsinkin siitä voittaneesta geisha-paidasta sekä kakkoseksi tulleesta leijonasta. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

^^Sellaisen geisha-paidan ostaisin kyllä heti!

 

Täytyy nyt munkin sen verran sanoa että hivenen meni kyllä hermo tuohon laskusekoiluun. Ensin en itse saanut mitään tolkkua laskusta (mihin tilille, mikä summa jnejne..), laskussa oli painovirhe että alin summa mikä pitää maksaa on 100 euroa, vaikka tilaus oli 67,95 euroa. Sitten tuli kirje jossa oli uusi lasku, että alin summa onkin 10,00 euroa. Nyt tuli sitten kirje missä ilmoitettiin että viitenumero on väärin. Mua ei niinkään nypi laskutuslisät, ymmärrän kyllä itse että niitä kuluja yritykselle laskutuksesta aina kertyy ja loppuasiakkaallehan ne on pakko vierittää jotta yritys kannattaa (miehellä on omassa firmassa ihan kivat pienlaskutuslisät.. :rolleyes: ) vaan lähinnä se että lasku oli tosi sekava ja vielä kahteen kertaan virheellinen. Laskutushomma on selvästi aluillaan ja varmaan siitä korjaantuu, mutta ei ehkä kannattaisi asiakkailla harjoitella, on meinaan äkkiä vanhoja asiakkaita.. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Muakin siinä laskutushommassa ärsytti eniten sen laskun sekavuus ja se, että laskutuslisää eiollu selvästi lisätty loppusummaan. Mullakin oli viitenumero väärä ja maksutilanteessa ei ollut mitään paikkaa mihin ottaa heti yhteyttä, että millä viitteellä laskun sit maksaisi... Piti sähköpostitse odottaa vastauksia.

No, mutta ehkä tuo homma selkenee tuosta.

Vaatteista tykkään ja kovasti. :) Mä niin toivoisin, että noista kilpailuvaatteista tulis vaatteita uuteen mallistoon. Olis pakko saada se leijonajuttu ja kahvikupposet. :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Noi uudet pilvivaatteet on ihania! Meillä pojalla on me&i-vaatteista ollut käytössä vasta plyysihaalarit, ne ainakin oli kivat päällä ja vaikuttaa hyvälaatuisilta.

Edited by Kerttu

Share this post


Link to post
Share on other sites
Muakin siinä laskutushommassa ärsytti eniten sen laskun sekavuus ja se, että laskutuslisää eiollu selvästi lisätty loppusummaan. Mullakin oli viitenumero väärä ja maksutilanteessa ei ollut mitään paikkaa mihin ottaa heti yhteyttä, että millä viitteellä laskun sit maksaisi...

Minun laskussa ainakin on hyvin selvästi sanottu että kuinka paljon pitä maksaa. On sellaisen neliön keskellä ja siinä lukee että jos haluatte maksaa koko summan ja sit sen perässä hinta. Mutta onhan tuo lasku silti aika sekava. Fiksuinta ois jos ois ihan "normi"laskun näköinen, että sivun alaosassa ois tilinumero, saaja, maksaja, viite ja summa sekä eräpäivä

Share this post


Link to post
Share on other sites

^Joo. Siis olihan siinä laskussa kaikki tarpeellinen tieto.. Mut mulla ekassa laskussa laskutuslisä oli mainittu jotenkin ihan ihmeellisesti. Se oli silloin kauden alussa. Nyt kun oon tilaillu uusia vaatteita, on niistä tulleissa laskuissa ollut selkeämmin laatikoituna ja laskutuslisäkin mainittu selvemmin. Tosin koko se koko eka lasku oli vissiin viallinen, kun sain myöhemmin uuden laskun postissa ja kehoitettiin eka lasku repimään.

Mut ehkä se tuosta selkiytyy. :)

 

Sori, vähän OT.

Edited by HelmiQ

Share this post


Link to post
Share on other sites

Onko joku tilannut niitä yllätysvaatteita? Mitä on tullut? Olin viikolla ekoilla Me & I- vaatekutsuilla ja tuollainen yllätysvaate osui silmiin tilausta tehdessäni. Tilasin pojalle vihreän sydänplyysihaalarin. Tekis mieli vielä sitä pilvi plyysihaalaria. Se oli aika kiva myös.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Minulla meni tilaus yli 100 euron ja sain sellaisen sputnik paidan. Siis sinivalkea ruudullinen jossa on koiran kuvia. Kun palautin yhden paidan kun ei ollutkaan lopupeleissä mieleinen (myyjällä ei ollut sitä mukana) niin laitoin menemään takaisin samalla. Kirjoitin palautuslappuun että antaakaa jollekkin muulle, mä en kehtaa uutta paitaa roskiinkaan heittää...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mäkin tilasin yli 100e mutta mulle ei kerrottu että siitä saisi jotain ylimääräistä, vai onko tää jonkinlainen kamppanja joka on mennyt jo ohi?

 

Ainiin! Tuleeko ne vaatteet ihan kotiovelle vai postiin?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.