R.E.D.

Me&I lastenvaatteet

1001 posts in this topic

Kuinkakohan kauan normaalisti kestää, että paketti palautuu ja uusi tuote lähetetään? Palautin kaksi tuotetta ja tilasin yhden tilalle, postin matkaan annoin paketin 2.3. Vieläkään ei ole kuulunut mitään. Sillä ihmettelen, kun tilatessa paketti tuli viikossa, nyt tuntuu aika pitkältä ajalta tää.

^Kannattaa laittaa aspaan mailia ja kysyä perään. Mulla roikkui kerran joku palautus toista kuukautta, kun eivät löytäneet palautuslapusta mun tilinumeroa.

Tonne nettisivuille on ollut ihan mahdotonta päästä. Varmaan aika paljon tullut kysyntää...?

Mitäköhän tuotteita siellä on myynnissä?

Mulle oli vähän pettymys toi webshop. Ilmeisesti vanhojen mallistojen jämiä, kun vaatteita näyttää olevan jäljellä tyyliin yhtä tai kahta kokoa, yleensä suurinta tai pienintä. Koko mallistoa ei tietenkään voi nettikauppaan laittaa, ettei esittelijöiltä mene tulot. :girl_to_take_umbrage2:

Minä pidin lauantaina kutsut ja ostosvimma vähän karkasi käsistä... Emäntänä sain kyllä hyviä tarjouksia ja vielä 32 euron alennuksen :girl_smile:

101110_small_100105.jpg101901_small_100311.jpg101116_small_100105.jpg101104_small_100105.jpg101304_98.gif

Salaisena vaatteena, pojalle koko 74/80, sain rex-paidan (musta pohja, värikkäät kuvat) ja oranssipohjaisen paloautopaidan. Nimiä en tiedä, mutta asiaan vihkiytyneet varmaan tietävät oikeat koodit. Tilasin maaliskuun lopussa.

Edited by Antsa

Mä sain salaisena vaatteena pojalle 86/92 tuon saman paloautopaidan ja sit karkkiparty(?)paidan. Olin vähän toivonut tuota rexpaitaa, mutta oli noikin ihan ok. Aivan järkkyisot, joten saa kyllä odotella kaapissa aika kauan..

Edited by nixu

^ Ai sulle tuli jo :o Mä en ole vielä saanut :D Tosin ei ole kyllä kiirekään vielä (ei halua saada sitä laskua!) :grin:

Voin itsekin vastata, tytölle koossa 74/80 sain salaisina vaatteina oranssin rottakarkki mekon ja pinkit legginssit. Tykkäsin kyllä kovasti :)

jos siihen tilauslomakkeeseen laittaa että kyllä haluan pitää esittelyn ja saan x summan alennuksen niin millon sen saa ja mitä se tarkoittaa

^Myyjä ottaa suhun yhteyttä ja sopii esittelyajankohdan. Saat alennuksen sitten kutsuillasi tekemästäsi tilauksesta. :)

Mä olisin halunnut pitkähihaisia, mutta kaikki paidat olivat lyhythihaisia t-paitoja, mikä on vähän hassua, koska kyllähän kesälläkin saattaa tarvita pitkähihaisia... Bodeja oli pitkähihaisena, mutta kun en jaksa käyttää enää bodeja meidän elohopealla. Ehkä sitten syksyn mallistosta...

Teki mieli tilata salainen tuote, mutta sitten jos se onkin joku body...Enkä kuitenkaan jaksa lähteä palauttelemaan...

Tilasin kuitenkin nämä, tulivat tosi nopeaan ja olen tyytyväinen :)

101116_small_100105.jpg101308_98.gif

Mulle tuli pojalle salaisina vaatteina pilvifrotee-kauluspaita (sini- valkoinen) ja koira- paita (ei mitään haisua oikeasta nimestä, vois tuo olla kettukin :D) Tosi kivat. Koko oli 110/116

Minäkin harmittelin pitkähihaisten puuttumista kevätmallistosta, mutta onneksi salaisena vaatteena tuli sitten juuri pitkähihainen (dinosauruspaita).

Aika monet ovat näköjään saaneet tuon dinopaidan ja myyvät sit kovalla hinnalla huutiksessa.:skilletgirl:

Niitä dinosauruspaitoja on näköjään ollut tosi paljon, koska meillekin se tuli salaisena tuotteena (kokoa 74/80). :girl_sigh:

Viimeksi tuli salaisena vaatteina pojalle ph karkkipaita, sellainen jo olikin kun tuli sitä ed. salaisena joten pakko oli laittaa myyntiin. Toinen oli kiva paloautopaita (ph). Tytölle tuli taas rottakarkkimekko, joten myin ylimääräisen pois. Raitaiset collegehousut tuli toisena, niistä en välittänyt joten nekin meni myyntiin...

Nyt tilasin uuden paketin viime pe, joten mitähän sieltä tulee, toivottavasti jotain erilaista.

edit. taas tuli ph karkkipaita ja tytölle rottakarkkimekko ja raidalliset housut. Onneksi pojan toinen paita oli uusi, tuli lentokone ph paita.

Edited by Imdina

Onko muilla mahdollisesti tyttöjen omppumekko haalistunut pesussa? Takana 2 kpl TÄYSIN ohjeiden mukaista pesua, ollut kerran päällä kyläreissulla ja jo nyt hihansuiden ja kaula-aukon kuminauharypysten kohdalta värit ovat ihan haalistuneet... Ikävää palautella näitä kun on NIIN kiva mekko... Vatsaavasti samaan aikaan ostettu ja paljon enemmän käytetty perhosmekko on täysin priimakuntoinen. Ihme laadunheittelyä!

Apua mäkin eksyin tonne aleen ja tuli sitten ostettua vaikka mitä tytöille.

Äippä vähän innostui :girl_crazy:

Mä yritin tilata vaikka sun mitä, mut sit kaikki olikin loppu. :( Tai no sain mä ittelle tunikan ja vauvalle sammakkohaalarin.

Ne ei oo päivittänyt tuota webbisivuaan olleskaan, joten noista vaatteista melkein kaikki on menny. Vai saitteko paljonkin niitä, mitä olisitte halunneet? Mä olisin halunnut tuon possupaidan ja jalkapallopaidan 98/104 -koossa ja ruskeat velourhousut samassa koossa, mut ei ollut kokoja, myös pususammakkobody oli loppunut. :(

Puhutaanko nyt webshopin alesta vai jostain muusta? Webshopissa oli koot tosi vähissä, mutta sain kivoja juttuja. En kuitenkaan edes nähnyt mitään noista, mitä ootte tässä maininnu.

Guest
This topic is now closed to further replies.