R.E.D.

Me&I lastenvaatteet

1001 posts in this topic

Minun siilihaalarit tuli tänään. Ovat tosi reilua kokoa ts. pitkät lahkeet, selkeesti kuin tehty kuopukselle joka on pitkä ja hoikka. Meillä nyt käytössä koot 80-86 cm, ja tuo Me&I:n 74-80 cm haalari on todella reilu vielä.

 

Haalari on mielettömän IHANA; suuri KIITOS kaikille keille se kuuluu :)

 

pipa: Mäkin yritin etsiä haalaria huutiksesta ja hinnat oli aivan järkkyjä, jotkut lähenteli neljääkymppiä :huh:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mä haluaisin poitsulle kärpässienipaidan ja turkoosit plyysihousut, mutta molemmat ovat sivujen mukaan loppu :(

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mä kävin kutsuilla ja seuraavat ihanuudet lähti tilaukseen:

 

08212004_individ.jpg

 

 

08213002_individ.jpg

 

 

Sekä vielä beigepohjainen karkkipaita ja turkoosi siilipipo. Ei taas pitänyt ostaa juuri mitään, mutta mopedihan se taas tältä mammalta lähti hanskasta :P:lol: Olisin myös halunnut ne turkoosit plyysihousut, mutta ne tosiaan oli loppu :(

Share this post


Link to post
Share on other sites

Me&i aloitti alennusmyynnin jo tänään! Nettisivuilta näkee tuotteiden kohdalla alennetut hinnat. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mä rakastan noita plyyshihousuja. Ärsyttävää, kun olivat loppu. Tosin, kävi niin hyvä tsägä, että esittelijän ruskeat mallihousut olivat just meidän kokoa, niin saatiin ne siilipaidan kaveriksi. Kummit osti tuon setin pojalle joululahjaksi. Otettiin jo käyttöön.

 

Itse ostin pojalle lahjaksi jalkapallopaidan ja -housut sekä sarvikuonobodyn. Ne odottavat joulupaketissa.

 

Kun emännöin, niin sain lahjaksi keltaisen mekon itselleni sekä pojalle oranssin kruunu t-paidan. Ja itelleni kilpparialushousut. Noita alkkareita täytyy kyllä kehua. Hirmu mukavat.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Meidän neidille mummo osti joululahjaksi mörkötunikan. Mekin otettiin se jo käyttöön, vaikken ole viitsinyt sanoa sitä äidilleni. :rolleyes: Tuleepahan tunikalle pidempi käyttöikä. ;)

Tuo on kyllä huipun näköinen siinä pienimmässä koossa 74/80 ja sopii hyvin tytön "ärhäkkään" luonteeseen. Vaikka voisikin esitellä niitä omia hampaitaan vähän harvemmin... <_<

 

08221002_individ.jpg

Edited by R.E.D.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Täällä kans yksi me&i-vaatteisiin hurahtanut! :D Itse pidin syksyllä kutsut ja ihastuin vaatteisiin niin, että alan nyt vuoden alusta itsekin myyjäksi! Tiedoksi Pirkanmaalaisille.... ;)

 

Mä olen ollut kyllä laatuun tosi tyytyväinen; monet kerrat on jo meidän muksujen vaatteita pesty ja pidetty, eikä kulumisen merkkejä tai värien haalistumista näy ollenkaan! :)

 

Ja hei, jos tämä oli hyvä kanava etsiä näitä vaatteita, niin mulla ois hakusessa syksyn -08 siilipaita kokoa 74/80 (tai 86/92), väreistä käy kumpi vaan!!! Jos joltain löytyy tällainen ylimääräisenä/joutilaana, niin laittakaa ihmeessä privaa!!! :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Perjantaina meidän perhekerhossa on esittelijä, toivottavasti hänellä on uusi mallisto esittelyssä :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kyllä hänellä on sillä uusi mallisto julkaistaan juuri perjantaina. ;)

Edited by R.E.D.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Meillä on kutsut 4.2 klo 12. Eli laita vaan yksäriä jos kiinnostuit. R.E.D. on myymässä ja tulossa muitakin vaukkareita ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

^

kiinnitin huomiota samaan - meillä ois enemmän kyl käyttöä pitkähihasilla...

Vaikka kesä tulee, niin silti pitää suojata pikkuinen...

Share this post


Link to post
Share on other sites

"Mun" myyjä sanoi, että tässä on nyt suurin osa mallistosta, mutta joskus huhtikuussa tulee vielä loppuosa mallistosta.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tosi ihania v aatteita :) Joskin pitkähihasia jäin kaipaamaan minäkin. Kutsua kutsuille en saanut, mutta mun kaveri tilaa mulle huomenna kutsuilta haluamani tuotteet. Froteiset pupuhaalarit oli ihan ykkosenä listalla, ihanat :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kevät/kesämalliston paidat ovat melkeinpä aina t-paitoja. Mallistosta löytyykin kaksi yksiväristä ekopuuvillaista pitkähihaista (turkoosi ja punainen) ajatuksena, että niitä voi käyttää t-paitojen alla ennen kesähelteitä. ;)

Edited by R.E.D.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Me&I:n sivut kaatuvat. Taitaa olla pari muutakin kurkkimassa uutta mallistoa.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.