R.E.D.

Me&I lastenvaatteet

1001 posts in this topic

Meillä on myös tuo kaula-aukkopulma dino- ja mörköpaitojen kanssa (koko on 98/104 ja isompaa ei todellakaan voisi ottaa). Ihanat kuosit mutta paitoja tulee käytettyä aika harvoin, koska ei ole kiva kiskoa paitaa päälle kun tuntuu, että pojalta irtoaa korvat :skilletgirl:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kikkare. Napsui joululahjapaketit me and i:lta. Pitää pistää pientä vastaavaa huutonettiin. En mä jaksa odotella, että pikkuveikasta tulee satasenttinen :D

 

Nää lähti:

 

Punaisena:

102508_individ_100803.jpg

 

Oskarille:

 

Esittelykappale (loppu jo ajat sitten)

102403_individ_100803.jpg

 

ja tää:

 

102430_individ_100906.jpg

Teemulle (valitsi itse paketin):

 

102307_individ_100803.jpg

 

102109_individ_100803.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mä olen vähän pettynyt Me&I-vaatteiden laatuun. Velourhousuihin tuli taakse reikä, vaikka se ei ole ottanut mihinkäään kiinni ja kaupunki-bodyn kangas on rikki olkaneppareiden vierestä (samaa ongelmaa ei ole ollut minkään muun bodyn kanssa). Ehkä mulle sitten on vain sattunut kaksi heikkolaatuisempaa vaatetta tai jotain. :girl_sigh:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kannatta reklamoida ehdottomasti, itsekin len saannut kivasti uutta vaatetta kun/jos ovat ollet susia. Itse olen ihan Mäjamä-addikti. Voisin melkein helpommin luetella ne, jotka meiltä puuttuu...

Share this post


Link to post
Share on other sites

^Joo samoin! Mulla on itelläkin paljon Meandin vaatteita ja joka päivä yleensä on jotain mulla Meandilta päällä. Ne on vaan niin mukavia ja nättejä& pystyy yhdistelemään hyvin.

 

Oon yksillä kutsuilla ollut ja yhdet omat pitänyt tällä kaudella, ja vielä ens viikolla menen kaverin toisille kutsuille. Jos vaikka jotain pientä vielä hankkis.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Joululahjatarjouksista lähti tänään tilaukseen tytöille hauvasetti (tunika, pöksyt ja huivi) sekä pinkki veluuritakki. Esikolle tilasin mustan veluuritakin ja turkoosin koirapaidan. Toivottavasti siinä ei ole kaula-aukon kanssa ongelmaa.

 

En ois raaskinu ostaa noita Blankensin hauvajutskia normihinnalla mutta nyt sorruin, kun oli tarjouksessa :girl_smile:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Meillä oli ainakin turkoosissa koirapaidassa liian pieni kaula-aukko...Tosin pojalla on melko iso pää, mutta dinosauruspaita menee kuitenkin vaivatta päälle. Tuon koirapaidan kanssa oli kyllä ongelmia kerrakseen. Ensimmäisessä paidassa purkautui helman ompeleet heti alkuunsa ja sitten kun sain uuden tilalle, niin huomasin tosiaan, että eihän se mene edes pojalle päälle.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Näyttäisi olevan Meandilla ale. Oletteko jo tehneet aleostoksia? Itse vielä mietin...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kävin tänään kutsuilla ja tein aleostoksia. Tytölle varastoon 86/92cm lime velourhousut+kukkatunika, pinkit yogapantsit ja salainen vaate 74/80cm. Pojalle pun.velourhousut+työkalupaita. Tytölle vielä velour sininen koiramekko ja dragonfly velourmekko. Itelle salainen vaate.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Miä tilasin alesta meijän isommalle neidille 86/92cm kukkatunikan ja pinkit velourit sekä 98/104cm roosat yogapantsit. Oon tykästynyt noihin meandin housuihin, kun ovat tosi hyvänmallisia hoikalle lapselle :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tuli tilattua..ihan pikkasen taas varastoon :girl_haha: Ruskeat, turkoosit ja punaiset velourit. Lisäksi paidoista, dino, t-rex, harry in space ja sit se musta avaruuspaita.... Noi housut ovat aivan mahtavia. Pojat ei suostu pitämään talvella muutakn veloureita... Juniorille en tilannut mitää.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mä napsuttelin jo kolmannen kerran ja mun ei pitänyt.. No joo, myyntiin lähti kauhea läjä vaatetta!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Onko kellään kokemuksia tästä tyttöjen wallywheels-tunikasta?

 

102203_individ_100803.jpg

 

Ale-tilaus saapui just ja toi on muuten tosi kiva, mutta pääaukko on ihan liian pieni. Just ja just sain tungettua päälle... Onkohan tuon tunkan ominaisuus, vai onko meille vaan sattunut joku maanantaikappale? Koko on 86/92. Ketuttaa kympillä, kun olis muuten tosi söpö :skilletgirl:

Share this post


Link to post
Share on other sites

^Täällä oli just keskustelua siitä että tietyissä vaatteissa on älyttömän kireät pääaukot. Minäkin jouduin palauttaamaan yhden paidan koossa 86/92, vaikka muuten oli ihan liian iso vielä.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Olipa hyvä että eksyin tänne! Olen juuri tilaamassa neidille vaatteita ja pienehkö kaula-aukko ei sovi meidän isopäiselle. Onko tätä ongelmaa kukikkaassa tunikassa tai tyttöjen mosteripaidassa? Niistä tykättäisiin molemmat.

 

Ja saako täällä kysellä myyjän yhteystietoja? Oma myyjäni lopetti ja jos saisin jonkun tiedot vaikka yksärillä?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Meillä ei ole kyllä kaula-aukkojen kanssa ollut ihmeempiä ongelmia.

 

Pojalla on se dino-paita. Ehkä se riisuessa hiukan saattaa kirrata, mutta moni paita kirraa paljon enempi.

 

Ihan paras vaate on tytöllä se turkoosi velourhaalari jossa ruskea sydän edessä. Se on mielettömän söpö ja näppärä pukea.

 

Oon tykännyt myös sienibdysta ja-haalareista. Meillä tossa bodyssa ihan heti alkuun ratkes kangas hiukan toisen olkanepin ympäriltä. Meinasin reklamoida (otin jo meilillä yhteyttä). En sit kuitenkaan lähtettänyt takas. Syystä että pelkäsin, että jos noita bodeja ei sitten enää olekaan, niin en halua jäädä ilman. Kun ei toi käyttöä haittaa eikä juurikaan näy.

 

 

Kohta ilmestyy kevätmallisto. pari t-paitaa olenkin jo nähnyt ja toinen niistä oli tosi kiva.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Uutuudet (joita on vilahtanut mm. Me&I uutiskirjeessä) näyttää kyllä tosi hyviltä. Pitkähihaisia näytti olevan tulossa kans kevätmallistoon. Siihen kuvaan törmäsin fb:ssä... Ihan innoissani odotan uutta mallistoa. :)

 

Kaula-aukon koon suhteen ei meillä oo ollut ongelmia kummallakaan lapsella. Hyvin ovat paidat kuin paidat (tunikat ja mekot) menneet päälle.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tosiaan enää kolme päivää kevätkauden alkuun! :) Perjantaina olis sitten jo kutsut kaverilla ja itsekin pidän kauden aikana kahdet jotta saan semmosen naisten kylpytakin.

 

Noista kaula-aukoista, niin ainakin ne pari uutta netissä vilahtanutta t-paitaa on ilman nappeja kuten oli syksyllä pitkähihaisetkin. Meillä ei aiemmin ole ongelmia ollut kun on ollut napilliset kaula-aukot ja viime syksynä en sitten pitkähihaisia tilannutkaan kun en niin paljoa mistään tykännyt. Mutta tosi tylsää jos ovat sitten kireitä. Yleensä oon just enemmän tykännyt kevätmallistosta ja noista teeppareista. Täytyy kokeilla niitä ennen tilaamista.

Edited by Snowie

Share this post


Link to post
Share on other sites

^ Mä luulin, että NYT, kun tänne tuli viesti!!! Jaa miten niin odottavalla kannalla :girl_crazy: ...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ruotsin aikaako se klo 12 oli...

 

Niin vissiin sitten! Tai sitten meitä kiusataan odotuksella... ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Niitten kello käy ihan omaa aikaansa.! Tai lukeehan siinä klo 12 jälkeen eli onhan vaikka 17.43 myös 12 jälkeen... :girl_haha:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mä en saa koko sivustoa auki, näyttää vaan punaisella "erroria"... Täysin tukkeessa siis. :rolleyes: No, illalla uusi yritys.

Share this post


Link to post
Share on other sites

siis mitä mitä..eikö froteehousuja ole keväänvalikoimassa enää...olin niin ajatellut esikoiselle sellaiset hankkivani..

 

äitien vaatteet menee mun makuun joka kerta huonommaksi..

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.