R.E.D.

Me&I lastenvaatteet

1001 posts in this topic

Minäkin olen ihan ihmeissäni froteehousuista! Niitä piti tulla meille isot kasat, hääääääh??!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ei sykähdyttänyt. Ei lasten eikä äitien. :girl_to_take_umbrage2: Mä niin oisin halunnut itselleni jonkin nätin tunikan... Valkoista tunikaa on kait kokeiltava, mutta hei, valkoinen! Ompa kätevä lasten kanssa :girl_impossible: Mulla aikakin likaantuu ekan ruokailun aikana. :girl_sigh:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ei iskenyt tännekään. :girl_mad: Pojalle tilaan ehkä paidoista kaksi (juna ja puutarha) ja tytölle geishakuvioisen mekon, mutta ei kyllä edelliskausien tilausmääriin tällä mallistolla päästä... Hyvä niin, koska meillä on juuri remppa tulossa, joka syö kyllä ihan riittävästi rahaa, mieskin kiittää kun vaimo ei käytä koko saldoa lastenvaatteisiin... :girl_haha:

Äitien vaatteista en tykännyt yhdestäkään. Harmi, koska olin toivonut löytäväni itselleni uuden kivan tunikan tai kaksi kevääksi. :mellow:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Olipa pettymys :girl_mad: Eipä ollut muita kuin juna- ja norsupaidat, jotka voisin harkita tilaavani pojalle. Vauvojen lyhythihaiset bodyt on niin turkasen kalliita kangasmäärään nähden, että en raaski tilata. Äitien mallistossa ei ollut mitään kivaa tällä kertaa. Onneksi webshopissa on vielä isoja kokoja plyysihousuista jäljellä, taidan tilata pojalle niitä varastoon. Froteehousut ois kyllä olleet kivat...

Share this post


Link to post
Share on other sites

^^ Mulla vielä toivo elää, että pääsen sen ostamaan :P ! Oikeastaan tuon mekon lisäksi vain shortsit näyttivät kiinnostavilta. Tai siis ne lyhyet callegehousut. Ja äitien joogahousut pitää testata, että ovatko yhtä hassunnäköiset päällä kuin kuvissa :lol: .

 

Muoks. väkänen lisää.

Edited by -Jonski-

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mun varmaan "pitää" hommata tipumekko x2 :grin:

Lisäksi tykkäsi niistä pienempien housuista, missä oli taskussa etana ja tipu. Esikoinen saa varmaankin pari t-paitaa. Itselle ei ollut mitään. Myöskään nuo etna-haalarit ei kolahtaneet, vaikka aika monet haalarit meiltä löytyy. Foteehousuja jäin myös minä kaipaamaan!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mie löysin yllättävän paljon tilattavaa: norsupaidat, junapaita & junahaalari, tipuhousut, vihreä autopaita, etanapaita. Itselle ei tällä kertaa löytynyt oikein muuta kuin ehkä ne polvihousut. Hyvä näin kun viime kaudella en löytänyt lapsille mitään vaan itselle vaan.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mä tykkäsin kanssa vaikka mistä :girl_crazy:

Harkinnassa on kuitenkin vain ne norsupaidat ja sitten se puutarhapaita.

Itelle ei ollut kyllä mitään kivaa.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mä tykästyin siihen oranssiin kilpikonnapaitaan, ja myös se pallopaita oli kiva. Tyttöjen vaatteista tykkäsin myös siitä samaisesta vauvamekosta kuin muutkin. Itselle pitää kokeilla yogapantseja (ja paria mekkoakin, yleensä niistä ei kyllä mikään mulle istu), nuo me&i:n housut on kyllä supermukavia päällä, vaikka ovatkin järkyn hintaisia.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Harmi että tuo haalari on TAAS turkoosi, ois saanut olla joku muu väri. Mä tykkäsin tipumekosta, mutta senkin haluaisin toisen värisenä. :girl_sad:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kerrankin oli pojille kivoja kuoseja paidoissa. Tykkäsin jalkapalloista, paljon volkkareista, puutarhapaidasta ja sitten siitä junapaidasta tms. Myös paljon hämiksiä oli kiva. Lyhyet collegeshortsit on kivan näköiset. Tyttöjen mekoista puutarha ja froteinen perhosmekko olivat kivoimmat.

 

Pettymys oli se, että miehille ei ollut taaskaan mitään. Olis kivaa, jos vihdoin tulis isillekin joku kiva paita. Myöskin naisten mallisto oli paitojen ja tunikoiden osalta pettymys. En niistä paidoista välitä, joku froteetunika olis ollut kiva. Sovitin sitä harmaata mekkoa ja se kyllä oli jees päällä, mutta kesällä niin tumma on vähän synkkä. Tilasin ne yogapantsit itelle. Lyhyempiä housuja mulla jo onkin itellä useammat, nekin on kivoja päällä.

 

Päätin odottaa aleaikaa, koska lapset ei välttämättä normihinnalla mitään tartte. Tilasin vaan ne housut itelle, tytölle sukkia, pojalle autopipon ja samanlaisen pipon isoimmassa koossa itelle.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ihana se perhostunika :) Tosin siinä luki, että malli on aiemapaa pidempi ja leveämpi, joten pitäis päästä hiplaamaan livenä, että näkisin onko liiankin leveä meidän hoikkeliinille.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pojalle löytyi kaksi kivaa t-paitaa (junat ja kulpavolkkari) sekä siniset collaripöksyt. :girl_smile: Tytölle en taaskaan löytänyt mitään mieluisaa...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Siistiä, kun on äiti kutsuilla :D Osti lapsille ja mä käytin -16e emännän etuni pipoon. Euron jäi voitoillekin ;)

 

111109_individ_110119.jpg

 

111402_individ_110119.jpg

 

111404_individ.gif

 

111806_individ_110126.jpg

 

111802_individ_110126.jpg

 

111406_individ_110119.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mä en ole koskaan erityisemmin lämmennyt noille naistenvaatteille. Jotkut tunikat tai mekot ovat olleet kivan näköisiä, mutta mun päällä ne näyttäisi ikuisesti äitiysvaatteilta, olin sitten raskaana tai en... :girl_sigh:

 

Tänään olin kutsuilla ja tilasin choo choo train t-paidan esikoiselle (86/92), saman kuosisen vauva-asun vauvalle (50/56) ja nuo eläinaiheiset (jarru)sukat (22-24). Vielä jäin himoitsemaan puutarhakuosista bodyä ja t-paitaa ja norsu-t-paitaa. Esittelijä kommentoi mun froteehousujen puuttumisharmitteluani, että voi olla että keväämmällä niitäkin tulee... Toivotaan, toivotaan!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pojille on mun mielestä taas kivempia vaatteita. Jos meille tulee poikavauva ni jotain tulee ehkä ostettua, mutta tytöille ei oikeen mitään kivaa ole...

Share this post


Link to post
Share on other sites

^Kerrankin näin päin. Kaupoissa saa aina tuskailla lastenvaateosastoilla, kun tytöille on vaikka mitä, mutta tosiaan tuo Me&I-mallisto on mustakin paljon kivempi "poikien" vaatteiden osalta.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Samaa mieltä edellisten kanssa siitä, että pojille on kivempia vaatteita. Ja mua ärsyttää kun useammassa mallistossa peräkkäin, on tytöille lähinnä mekkoa+tunikaa, mutta niitä paitoja ei. Tai sit jos on, niitä on se yksi tai kaksi. Vaikka meillä tyttö onkin, niin en mä sillä aina käytä mekkoja.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mua ärsyttää, että taas on ns. unisex-vaatteet (leikkihaalari ja pyjamahaalari) turkoosi ja sininen. Ei sen nyt vaaleanpunainen tarvitsis olla, mutta vaikka vihreä, ruskea tms.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mitäs salaisia vaatteita olette nyt saaneet, kun ovat näköjään taas myynnissä?

Share this post


Link to post
Share on other sites

^onko salaiset tulleet taas myyntiin? Kuukausi sitten kun tilasin niin niitä ei ainakaan ollut vielä saatavilla :/

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.