R.E.D.

Me&I lastenvaatteet

1001 posts in this topic

Mä en tilannut lapsille paitoja tällä kertaa ollenkaan...ehkä sitten myöhemmin. Nyt tilasin molemmille canvashousut, isommalle collegetakin, itselle yhden tunikan ja kaikille salaiset. Mä ostin huutiksesta keväällä canvashousut ja niistä tuli heti meidän pojan lempparit. Olen huutanut sen jälkeen vielä yhden housut ja nyt oli pakko hankkia ne uutena, vaikka hinta vähän hirvitti. Mutta kyllä ne on hyvät, menevät pitkän aikaa ja ovat kestävät.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tilasin pojalle pöllöbodyn ja pöllöhousut sekä itselle ne kireät mustat legginsit/housut ja yogapantsit. Arvoin vähän salaisen kanssa, mutta päätin ottaa sen kuitekin. Monet olivat saaneet medaljonkimekon, joten toivon, että itsekin saisin sen.

 

Muhun ei iskenyt yhtään äitien mallistosta se geisha-kietaisutunika. Jotenkin se plyysipinta ja ne röyhelöt toi mieleen jotenkin aamutakin. Edellisissä mallistoissa oli kyllä paljon kivemmat äitien vaatteet.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mulla oli eilen kutsut ja tilasin itselleni sen kurbitsitunikan ja ne slim sweatjeansit. Housut olivat aivan ihanat päällä ja en voinut olla ostamatta! :girl_in_love: Pojille ostin ne tipupaidat, eri väriset molemmille ja esikoinen sai myös uudet canvashousut koska muita housja meillä ei kuivalla ilmalla pihahommissa käytetä. Vippen tavoin en voi kuin kehua niitä, useat canvasit olen ostanut käytettynä ja kestävät silti vielä kahden pojan käytön. Kuopukselle haaveilin niistä tassuhousuista, mutta ne ei kestänyt meidän laiheliinililla jalassa, kun vyötäröä ei saa kiristettyä. :girl_mad: Hankin sitten ne kapeat velourhousut kamelin värisenä, ne ovat passelit hoikalle lapselle. Rahaa paloi aivan liikaa, mutta liian pienet lähti just myyntiin joten uusia on hankittava tilalle joka tapauksessa.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mä otin nyt riskin ja tilasin nuo tassupylly housut koossa 86/92cm. Meidän myyjän pojalle, joka on isompi kuin mun muksu, ne oli olleet juuri sopivat, joten pitäisi vielä olla hiukka kasvunvaraakin. Kuulemma tuon koon vyötärönympärys on n. 47cm ja mittailin omaa muksua, että justiinsa niille paikkeille sen vyötärö sijoittuu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mulla lähti tilaukseen pojalle metsäaiheinen paita ja musta tipupaita (poika itse halusi nimenomaan MUSTAN) ja tytöille yhteiseen käyttöön metsäaiheinen body ja ruskeat veluuripöksyt. Canvaksia pohdin mutta en raaskinut tilata vaikka loistavat housut ovatkin. Äitien mallisto oli kovin hailu tällä kertaa :( Tyttöjen tunikoissa tökki se pyöristetty helma. Taidan olla jotenkin outo mutta mun makuun suora helma on kivemman näköinen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tänään tuli paketti. Äidin salainen vaate oli ne tummanharmaat trikoohousut (knickers for mom), jes! Mulla on mustat ennestään ja olen tykännyt ihan älyttömästi, joten olin hyvin iloinen että sain nyt nuo tummanharmaatkin! :) Koossa 74/80 tytölle tuli vihreä mopsi-tunika ja vaaleanpunainen Gardenlily t-paita. En vielä tiedä, pidänkö nuo tytön salaiset.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hain eilen paketin, pähkäilen vielä äidin Kurbitsi-tunikan kanssa että pidänkö vai en. Sen verran kapea se kaula-aukko, että imettäminen ei oikein onnistu, ja sitä tulee (todennäköisesti) kuitenkin tehtyä seuraava vuosi. Kietaisutunika sen sijaan menee kivasti nyt mahankin kanssa :)

 

Tytön salaisia (koossa 86/92) oli mopsi-tunika ja lyhythihainen garden-tunika. Ei ihan niin kivoja kuin olisin toivonut, lyhythihaisen annan siskolle.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Miulle tuli tänään paketti, ja olin muuten ihan tyytyväinen, mutta puputunika koossa 74/80 on kyllä todella oudonmallinen ja nafti :( Se lähtee siis palautukseen, ja uuteen tilaukseen ymppään saman tunikan koossa 86/92 ja tassupeppuhousut 74/80 meijän pienemmälle neidille, raitaleggarit 98/104 isommalle neidille.

 

Isomman neidin puputunika oli kaunis ja tunikapituinen, mutta pienemmän neidin oma oli sellainen ylileveä paita, ja napa vilkkui, kun neiti nosti kädet ylös (pituutta 75cm, joten sen puoleen ei pieni pitäisi olla). Autumn-tunika oli myös nätti, ja äidin yogapantsit kivantuntuiset.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mun piti laittaa omat yogapantsini vaihtoon, kun niissä oli 2 reikää pepun keskisaumassa. Kannattaa siis tarkastaa omat housut (myös kerran käytön jälkeen). On noissa keskisaumoissa ollut muillakin reikiä, mitä olen Sydänpyllyistä lukenut.

Share this post


Link to post
Share on other sites

^Tarkistin eilen kaikista vaatteista saumat, hihapituudet yms. ja ainakaan sillä syynäyksellä en mitään moitittavaa löytänyt. Tänään meinaan ottaa yogat ekaa kertaa käyttöön, joten toivotaan, että pysyvät ehjinä.. Harmillista, että tosi monella on just ollut vikoja tai vääriä kokoja tilauksessaan. Syö vähän meandin mainetta tällainen :huh:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mäkin pääsin vihdoin kutsuille ja tykkäsin livenä enemmän niistä CB:n vaatteista vaikken niitä tytöille (vielä) ostanutkaan (ehkä alesta jos on jäljellä). Itselle ostin sen CB:n for all occasions dressin, oli tosi kivan näkönen päällä. Tytöille olen ostanut kaiken kaikkiaan tassuhousut 74/80 ja 86/92, pöllöhaaremit 74/80 ja 86/92, autumn- ja pöllöbodyn 86/92, turkoosin sienimekon 86/92, geisha- ja puputunikan 86/92, yogat ja raidalliset leggarit 86/92 sekä 5 pakettia sukkia :) Sukkien mitoitus olikin muuttunut ja kuulin vasta kutsuilla tästä, olin tilannut aiemmin jo isompaa kokoa. Onpahan sitten varastossa :girl_smile: Meillä ei ainakaan ekassa satsissa ollut mitään vikoja.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Minä en ole saanut tilausta aikaiseksi, kun teksi mieli tilata vähän kaikkea (ja suurin osa tuplana :grin: ), loppusumma hirvittää :girl_crazy:

Share this post


Link to post
Share on other sites

En mäkään ihan halvalla päässyt :) Nyt on sitten vissiin jo tassuhousut koossa 86/92 myös väliaikaisesti loppunut.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mä sain mun paketin keskiviikkona. Meille tuli tassuhousut kokoa 98/104 (onneksi laitoin omalle myyjälle tilauksen jo malliston julkaisemispäivänä) ja noi on kyllä musta tosi hyvänkokoiset, vaikka poika on vasta n. 94cm pitkä. Siis toi mallihan on sellainen, että noiden kuuluu vähän "lököttää", jos se istuu just oikein, niin silloin se haarus vetää kävellessä. Vyötäröltä olivat reilut kyllä, mutta meillä ainakin toimi niin, että käänsin vyötäröresorin kertaalleen ja pöksyt istuivat paremmin eivätkä valuneet. Poika ihastui tassupöksyihin, pöllöpaitaan ja tassupipoon ihan ikihyviksi. Esikoinen sen sijaan sai kohtauksen nähdessään syysmetsä-paidan. Oli niin "typerän naurettava ja lapsellinen" :girl_sigh: Housut sentään olivat esikoisellekin mieleiset. Tilasin hänelle baggy sweatpantsit mustana.

 

Seuraavaksi lähtee tilaukseen creepy -paita pikkuveljelle, one creepy bug -paita isoveljelle (tämä ei kuulemma ole lapsellinen :girl_wink: ), baggy sweatpantsit punaisena pienemmälle ja molemmille slim sweatpantsit + sukkia molemmille. Tipupaidat olivat myös kivat, mutta mun myyjän mukaan ne ovat puuvillaribbiä ja meillä ainakin kaikki tuota materiaalia olevat me&i:n paidat ovat lörpähtäneet pesussa tosi pahasti, viimeisimpänä kevätmalliston junapaita :girl_sad: Omat jutut ovat vielä vähän auki, varmaan kotivaatteeksi jotain Cecilia Blankens-mallistosta.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mä olin eilen kutsuilla ja tilaukseen lähti lapsille ja itselle muutama vaate.

 

Pojalle koossa 86/92

 

112406_individ_110805.jpg112403_individ.gif

 

Tytölle koossa 110/116

 

112208_individ_110727.jpg112205_individ_110727.jpg

 

Itselle:

 

112902_individ_110727.jpg

 

Aika kamelipitoista. :grin: Oli vaan musta ihan äärettömän kaunis sävy. Kamelinväriset veluurit olisin halunnut tytölle tilata, mutta niissä koko 98/104 cm alkaisi olla nafti ja seuraava koko näytti ihan valtavalta.

Edited by Galaxy

Share this post


Link to post
Share on other sites

Meille kanssa kotiutui alkuviikosta vaatteet. Kaikki muut oli kivoja, mutta se 74/80 kanitunika on kyllä mielenkiintoisen mallinen. No, laitoin sen tänään reklamaationa menemään, kun pupu ei ollu keskellä ja alahelmakin oli vino. Toivottavasti nyt tulisi se 86/92 tilalle. Meillä on neidillä (1.5 kk sitten n. 70 cm ja vajaa 9 kg) tassupöksyt koossa 74/80. Menee nyt jo, mutta punteissa riittää kyllä pituutta. Ja vyötärö ei ole yhtään löysä :D

 

Nyt on sitten kauheat pohdinnat, mitä seuraavilta kutsuilta ensi viikolla tilaisin. Pojalle tekis mieli tilata skootteripaidan kaveriksi joko pöllö- tai sienipaita. Tytölle halajaisin toista tunikaa. Ilmeisesti noi kaikki on kuitenkin jotenkin tosi lyhyitä nyt (paitsi esim. se sieni), niin en sitten tiedä, viitsinkö tilata ryömivälle neidille niitä. Hieman epäkäytännöllisiä :) Jos tilais vaikka pöllöbodyn ja -haaremit, niin vois samistella lasten kesken. Ainiin, ja jotain positiivista noissa canvashousuissa, vyötäröltä joutuu ottamaan jopa kiristyksen käyttöön meidän jässikälle. Kun esim. taskuttomia veloureita ei voi harkitakaan, kun kinnaa niin pahasti, vaikka punteissa ois kuinka paljon ylimääräistä.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tämän syksyn mallisto on ollut täynnä reklamaation aiheita. Omille ystäville on osunut viallisia tuotteita ja Me&I:n facebook- sivulla on paljon kuvia reklamoinneista. Todella harmillista, kun vaatteet ovat kuitenkin hintavia. Itse ainakin odotan priimalaatua, toivotaan, että oma tilaus on sellainen, kun pitää.

Share this post


Link to post
Share on other sites

paketti tuli eilen. En ole vielä sen tarkemmin katsonut tuotteita onko ne ehjiä. Tilasin kaksi äidin M-kokoista salaista ja mulle lähetettiin KAKSI medalijonkitunikaa viime syksyltä. Siis kaksi samaa...mulla on jo yksi että palautukseen lähtevät. Pojille tilasin salaisia. Molemmille tulivat raitapaitapikeet, jotka ovat tosi huonon tuntusia ja pientä kokoa...palautukseen...sitten toiselle pojalle tuli tyttöjen turkoosi koiratunika...ei kiva. No toivottavasti housut ja collegetakki olisivat sopivat ja ehjät...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tyhmä :girl_sigh: kysymys, mutta siis ne salaiset vaatteet voi palauttaa ihan normaalisti, kun siinä palautuskaavakkeessa (taimikäikinäseon) luki ettei vaihdeta?

 

Kun siis meillekin pojalle se ruma pikeepaita...tytölle vihreä koiratunika, joka oli ihan ok.

Edited by Naksu07

Share this post


Link to post
Share on other sites

Emännöin eilen kutsut itse ja tilaukseen lähti nämä;

 

Tytölle koossa 86/92cm. (käyttää nyt 74-80cm)

 

112402_individ_110802.jpg

 

 

112108_individ_110727.jpg

 

 

Ja itselle tämä;

 

112902_individ_110727.jpg

 

 

Mun mielestä tää ei tässä kuvassa pääse oikeuksiinsa, mutta oli tosi nätti luonnossa!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Meille tuli kans tuo pinkki pöllöpaita koossa 86/92. Tyttö käyttää kokoa 92 nyt ja toi on just sopiva. Tosin kun tuossa on kuminauhat hihansuissa, niin voi varmaan ottaa käyttöön jo aiemmin. Tykkään tosta mallista kovasti :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tietääkö kukaan, mitkä tuotteet on jo loppuneet (ainakin toistaiseksi)? Viime viikon alussa olin itse kutsuilla, silloin oli tassupeppuhousut koossa 98/104cm loppuneet, ja loppuviikosta kait jo 86/92cm. Onkohan sitä 74/80cm kokoa vielä saatavilla, vai joko nekin ovat menneet?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Meille tuli kans tuo pinkki pöllöpaita koossa 86/92. Tyttö käyttää kokoa 92 nyt ja toi on just sopiva. Tosin kun tuossa on kuminauhat hihansuissa, niin voi varmaan ottaa käyttöön jo aiemmin. Tykkään tosta mallista kovasti :)

 

Mäkin otin lähinnä kaappiin odottamaan, mutta sama käväisi mielessä, että noiden kuminauhojen ansiosta voisi jopa pystyä piankin jo käyttää. :) Tulis ainakin pitkä käyttöikä. girl_smile.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mä otin tytöille ne oranssit pöllötunikat koossa 98/108cm ja 122/128cm, niissäkin on kuminauhat hihansuissa ja nyt kun ihanuudet kotiutuivat, niitä voisi todellakin pitää jo nyt, molemmille otin siis normaalikokoa suuremmat että käyttöikä olisi mahdollisimman pitkä. Sen verran tyyriitä noi vaatteet :girl_sigh:

 

Mutta mulla ei ole mitään havaintoa tuosta pinkistä pöllöpaidasta, että oisin sellaisen nähnyt, vaikka kutsuilla olinkin. Taisin nukkua siinä kohtaa kun sitä esiteltiin. :grin:

Menin kyllä vähän myöhässä, mutta oli vasta esitellyt sienipaitoja...

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.