R.E.D.

Me&I lastenvaatteet

1001 posts in this topic

Aivan ihania vaatteita! Pistin heti tilauksen omalle myyjälle, koska syksyllä jäin nuolemaan näppejäni kun muutamasta suosikista loppui koot nopeasti. Varsinkin tytöille ihania tunikoita ja ne oranssit leggarit valkoisilla pilkuilla :wub:

Kutsut on kaverilla maaliskuussa, itse en jaksa järjestää enkä malta odottaa maaliskuulle :P

 

Tilasin tänään:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Edited by Lady Liia

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mä laitoin viestin "omalle" myyjälle puolen päivän aikoihin ja hän vastasi heti, että olinpa mä nopea. mä jäin kans nuolemaan näppejäni viime syksynä...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lady Liian ja hänen tyttärensä kaapista löytyy pian samat vaatteet kuin meidänkin kaapeista. ;)

Edited by R.E.D.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mä' en ihan hirveesti löytänyt mitään kivaa. Syksyn mallisto oli ehkä enempi mun makuun.

 

Vauvalle haluisin leijonahaalarin ja myssyn. Ja ehkä kanibodyn ja ne haalarit. Mut mun mielestä syksyn siilihaalarit oli kivemmat kuin tuo kani.

 

Tuota äitien kietaisutunikasta pidin kyllä, mutta ei taida kauaa mahtua mulle. Ja on kallis.

 

Nyt pähkäilen, että jaksaisinko pitää kutsut taas, jotta saisin vähän halvemmalla vai tilaisinko suoraan tutulta myyjältä.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tosi kivan näköisiä, mutta oma kokemus (ainoastaan yksi body) oli kyllä negatiivinen. Bodyn kaula-aukko venähti ihan muodottomaks ja roikkui rumasti. Muutenkaan en ihan vakuuttunut laadusta ja kun maksoi vielä mokoma yli 20e... Ehkä pitäis kokeilla joku muu tuote niin voisi tulla parempi mielikuva kyseisestä merkistä. :mellow:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mä olen ollut laatuun ihan hirmuisen tyytyväinen. Mulla ei tosin bodyja ole ollut, isompien poikien paitoja sekä siilipipo ja ne ihanat haalarit. Esikon paitoja on pesty TODELLA paljon, värit eivät ole kärsineet lainkaan ja kangas pysynyt napakkana. Olen siitä todella iloinen, sillä liki kaikki henkkamaukka & Lindex paidat ovat jo esikoisen käytön jälkeen ihan haalistuneita ja kulahtaneita, ei sellaisia ole kiva pukea enää kuopukselle :(

 

Mäkin muuten tykkäsin siilihaalarista periaatteessa enemmän kun oli kirkkaamman värinen, mutta toisaalta sitten tuo frotee on matskuna tosi ihanaa. Ja tuohon yksinkertaisemman väriseen pukuun voi tuoda potkua kirkkailla bodyilla :) Tilasin esikoiselle turkoosit froteehousut, toivottavasti nekin ovat yhtä ihanat miltä näyttävät.

 

Itse jäin haaveilemaan yhdestä tunikasta sekä niistä harmaista capreista...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Meiltä löytyy yksi body ja se on pysynyt kyllä ihan hyvän mallisena eikä kangas nyppäänykään. Ainakaan vielä. HIukan kuviot on haalentuneet, tosi vähän kylläkin. Ja ruskeat plyyshihousut ovat hiukan vaalentuneet. Mutta mä kylläkin pesen ohjeiden vastaisesti 60 asteessa enkä 40:ssä. Ja lisäksi rummutan. eli oma vika. Mutta paljon siistimpänä ovat siis silti pysyneet mitä monet muut.

 

Ai ne uudet haalarit olikin froteeta. En huomannutkaan. aattelin et ovat taas plyyshiä. Mä oisin syksyn siilihaalarin halunnut beigenä.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mä sain ihan päähänpinttymän niistä turkooseista siileistä, mun oli vaan PAKKO saada ne :lol: Onneksi tätä kautta ne onnistuinkin saamaan :) Mäkin eka aattelin pupuista että ovat hieman pliisut, mutta kun luin että matsku on frotee niin se kyllä muutti kaiken. Meidän kuopuksella on Punaisen Norsun froteehaalarit ja ne on kyllä ihan mielettömän ihanat. Toivottavasti puputkin :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Voi sinua Haavis kun peset vaatteet niin korkeassa lämpötilassa ja vielä rummutat! Soosoo! ;) No, mutta hyvä jos vaatteet ja niiden värit ovat silti pysyneet hyvinä.

Edited by R.E.D.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Joo pitäis varmana ruveta siirtymään taas 40 asteen pesuihin, kuten ennen vanhaan, jolloin liki kaikki meni 40:ssä. Lapsosen synnyttyä on tottumukset muuttuneet ja nykyään melkein kaikki vedetään 60 ohjelmalla.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Meille on huomenna tulossa Me&i:n jälleenmyyjä pitään kutsuja ja mua vähän ihmetyttää, kun ei se ole pitänyt oikein mitään yhteyttä. Onpa tosi fiksua täällä keskustelupalstalla tälläistä pähkäillä :rolleyes:

Mulla on ennestään yksi auto/asuntovaunu-body, siilihaalari sekä froteehousut. Kaikki on hyvässä kunnossa edelleen, vaikka olen jo toinen käyttäjä noilla vaatteilla. Tykkään kyllä laadusta äärimmäisen paljon.

Kiitos RED:lle hoito-ohjeista! :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mistä olette saaneet "oman" myyjän? Mua ujostuttas lähtee vieraiden ihmisten luokse hypistelemään vaatteita, mutta onko näitä mahdollista saada muuten?

Share this post


Link to post
Share on other sites

^Jos haluat emännöidä näitä kutsuja niin voit ilmottautua ihan Me&I omilla sivuilla emännäksi ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites
asuntovaunu-body

 

Meidän body on just tuo. Mutta hyvä kuulla että muilla ei ole ollut samaa ongelmaa, meille on tainnut vain sattua joku maanantaikappale. ;)

Pitää siis kokeilla rohkeasti jotain muita, vaikkei ekan laatu vakuuttanutkaan. Kuosit on mahottoman söpöjä!!!!

Edited by Ninja

Share this post


Link to post
Share on other sites
Mistä olette saaneet "oman" myyjän? Mua ujostuttas lähtee vieraiden ihmisten luokse hypistelemään vaatteita, mutta onko näitä mahdollista saada muuten?

 

Mä olen nyt 1,5 vuoden ajan tilannut yhdeltä ja samalta ihmiseltä, jota sitten kutsun "omaksi" myyjäksi. Alunperin tapasin hänet yhdessä tapahtumassa, missä hän oli esittelemässä näitä vaatteita. Itse en ole käynyt kun yksillä kutsuilla. Aina tulee tilattua suoraan myyjältä.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Meillä muskarissa yhden tytön äiti kerran esitelmöi, että hän on ruvennut myymään noita vaatteita. Lupasin sitten pitää kutsut ja niin pidinkin. Ne ovat ainoat kutsut joilla olen ollut. Ehkä keväällä saatan pitää taas, kattoo nyt. Tältä samalta myyjältä tilasin nyt tulokkaalle leijonapuvun ja -myssyn sekä poitsulle parit sukat.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hmmm... mun kutsujen pitäis alkaa 25min päästä, mut siitä esittelijästä ei ole vieläkään kuulunut mitään. En edes ole tajunnut kysyä puhelinnumeroa.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Meidän body on just tuo. Mutta hyvä kuulla että muilla ei ole ollut samaa ongelmaa, meille on tainnut vain sattua joku maanantaikappale. ;)

Pitää siis kokeilla rohkeasti jotain muita, vaikkei ekan laatu vakuuttanutkaan. Kuosit on mahottoman söpöjä!!!!

Meillä oli tälläinen ruskea lyhythihainen asuntovaunubody ja sen kaulus venähti jo ekan pesun jälkeen muodottomaksi. Palautin ja sain rahat takaisin.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kiitos kaikille vastauksista! :)

 

^Jos haluat emännöidä näitä kutsuja niin voit ilmottautua ihan Me&I omilla sivuilla emännäksi ;)

 

Olisin voinut jo samantien jatkaa viestiini, että omat kutsutkaan eivät ole ratkaisu ongelmaan, koska mun ystävillä/kavereilla/tutuilla ei ole vielä lapsia tai ne, joilla on, asuvat hyvin kaukana. Mutta siis nyt vaan metsästämään sitä omaa myyjää, niin saan tilauksen eteenpäin. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Itsellä oli eilen kutsut ja voi miten kivoja ton malliston vaatteet olikaan.

Oli pakko tilata pojalle vaalenasininen sammakko t-paita, discoapina t-paita vaaleansinisenä sekä tulokkaalle kanihaalari :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Myyjä tuli sitten vähän ennen kahta :) Vähän alkoi kieltämättä huolestuttamaan, että tuleeko ollenkaan :D Myyjä oli tosi mukava ja tykkäsin siitä, miten asuja esitteli. Hän on meidän alueen 'pomo' (?) ja kyselinkin tuosta myyjän työstä. Nähtäväksi jää hyväksytäänkö minua (olen aikaisemmin jo laittanut hakemuksen). Juteltiin tunti vielä tässä sen jälkeen kun vieraat oli lähtenyt.

 

Ihania oli kyllä kaikki vaatteet ja vaikka meitä oli tällä kertaa tosi pieni porukka, niin ostoksia tehtiin usealla sadalla eurolla.

Itse tilasin pojalle pupuhaalarin, -bodyn, -sukat ja -viltin. Lisäksi sen ihanan leijonahaalarin ja vielä traktori t-paidan. Itselle tilasin ihanan kietaisumekon. Mietin kyllä eka, että jos tilaisin ne vasta siinä vaiheessa, jos minut hyväksytään myyjäksi. En kuitenkaan halunnut ottaa riskiä, että ne pian loppuis kesken :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hyvä, että myyjä ilmestyi paikalle. Toivotaan, että pääset itsekin myyjäksi.

Edited by R.E.D.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.