R.E.D.

Me&I lastenvaatteet

1001 posts in this topic

Ihan kivaa kamaa. Mä sain tän kauden seepramekon, 4 velourhousut, kilpparihaaremit, harry&lily bodyn ja velourleggarit. Tosin olin sisällä ekan 20 joukossa. Olikoos housut ja mekot 15€, paidat ja bodyt 10€, äitien jotkut tunikat oli kalleimpia eli 25€. Kaikki muuten ton alle :)

Kiitos tiedosta. Pitänee siis varautua että parisataa saattaa mennä.. Onneksi tulee just lomarahat edellisestä työstä 15. päivä. :grin:

Jaha, äidin slim pantseihin (tai mitkä ne nyt oli) tuli sitten reikä, kun yritin pistää niitä jalkaan... :skilletgirl: että näin hyvät, ei mulla nyt niin hyvät käsivoimat ole, että ihan noin pitäs reikää tulla..

Mä kävin kanssa eilen siellä Tampereen outletissa. Menin paikalle vasta kolmen hujakoissa. Riippui hirveästi koosta, minkälainen valikoima tuohon aikaan oli. Ilmeisesti sinne päivän mittaan tuotiin myös jotain yksittäisiä tuotteita esiin. Itse osuin esim. samaan aikaan paikalle kun rekkiin tuotiin 86/92 kurbitsiliivari. Ja myös pinkkejä kruunutunikoita oli tuohon aikaan muutamia eri koissa. En tiedä oliko niitä ollut koko päivää vai ei. Muuten esim. lähes kaikki housut oli loppu tuohon aikaan. Pipojakaan ei ollut kuin kahta eri kuosia jäljellä. Ainii, oli siellä tuohon aikaan tipuhaaremitkin vielä yllärikorissa, tuskin siellä koko päivää olivat olleet. Pojalle en koossa 110/116 löytänt mitään, kun siellä oli vain lähinnä raitapaitaa tarjolla...

Me&I-Outletissa tuhlasin 90 euroa.. Olin Flamingossa pari minuuttia yli 11 ja jono oli järkyttävä. Jonotin sisään noin puoli tuntia ja sitten parikymmentä minuuttia jonotin sisällä kassalle. Mutta ihan kiva mieli silti jäi. Menen toistekin jos sattuu päivä ja ajankohta sopimaan.

Nämä lähti mukaan tytölle (koot vaihtelee 86/92 - 110/116)

Crown tunic

102202.jpg

Velour cardigan

102114.jpg

Crazy monsters tunic

102208.jpg

Wally medallions mekko vai onko tuo tunika

111206_individ_110119.jpg

Smulan yöpaita

efd7ca53c2cd4f30ceb292f56609e-orig.jpg

Vihreä froteinen perhostunika

111205_individ_110119.jpg

Mä olin siellä kahdeltatoista ja jonotettiin jonkin aikaa, mutta aika pian jonot sitten purettiinkin. Aluksi kassajono kiersi koko paikan, mutta sitten aika pian se lyheni niin, että ei tarvinnut melkein yhtään enää jonottaa. Oli vaan niin kiire, ettei siellä oikein kerennyt kaivella niitä laatikoita ihan niin hyvin kuin mitä olisin halunnut. Olin kyllä vähän pettynyt naisten vaatteisiin.

Joo, mä kanssa odotin löytäväni jotain kivaa itsellekin, mutta ei XL-koossa ollut oikein mitään kivaa jäljellä.. Niissä pienemmissä koissa oli, esim. wallymedallions mekko...

Jaha, äidin slim pantseihin (tai mitkä ne nyt oli) tuli sitten reikä, kun yritin pistää niitä jalkaan... :skilletgirl: että näin hyvät, ei mulla nyt niin hyvät käsivoimat ole, että ihan noin pitäs reikää tulla..

Siis mulla sama juttu, kestivät noin 2 kk erittäin satunnaisessa käytössä, reidestä keskellä on kangas ihan harventunut, ihan niin kuin "kulunut" sellaseks reiäksi ja kulunut on outo termi käyttää vaatteesta jota ei niin paljoa ole pidetty, saati pesty. Myös takataskuun sauman viereen on tullut reikä. Mä aion reklamoida.skilletgirl.gif Koko ajan vaan enemmän ärsyttää näiden kuteiden hypetys, kun niissä kuuluu olevan aika monella kaikkea huonoa. Laatu pitäis huomioida hinnassa ja vice versa.

Hmm. Onkohan siellä enää mitään jäljellä :D

Kyllä ne toi koko ajan varastosta lisää tavaraa joten uskon että on..

Ei kyllä ollut enää mitään fiksua :girl_sigh: neljältä olin paikan päällä. Plääh, kun turha reissu (vielä julkisilla) taitettavaksi :girl_sigh: Samaa kamaa, mitä on tullut salaisina (yöks) ja weboutlet tavaraa puolet kalliimmalla, kun siellä oli alejen aikaan :girl_impossible: Aika pettymys. Noo, säästyipähän rahat :grin:

Hei eikö Me&I:lla ole alkanut vieläkään kausialet? Miten mä muistelen että ne oli viime vuonna jo marraskuun ekalla viikolla käynnissä. Onko nyt käynyt niin, että tämä syksyn mallisto on ollut niin suosittue ettei aleen ole jäänyt paljon tavaraa? Vai oliko tämä outlet-kiertue nyt alet korvaava? girl_to_take_umbrage2.gif

^Saattoi olla marraskuussakin jotain alea, mutta itse muistan tilanneeni joulukuun alussa aletuotteita. Harmittaa, jos ei aleen jää mitään, kun kuitenkin parit jutut jätin tilaamatta sen takia, ettei täydellä hintaa raaskinut ja ajattelin, jos vaikka sitten alesta saisi.. No, onneksi kuitenkin kaikki kivoimmat vaatteet tästä mallistosta ovat jo kotiutuneet, ja kohtahan sitten tulee jo kevätmallisto. Voi alessa keskittyä muihin merkkeihin ;)

Kävinpä katsomassa Meandin sivuilla, mitä on jäljellä ja mitä ei. Tytöille en löytänyt enää mitään kivaa, mutta itselleni ois vielä pari vaatetta, joita toivottavasti saa sitten alesta.. Mutta helpolla pääsee, kun kaikki kivat on myyty loppuun (mikä on sinänsä harmi, kun aiemmin tilasin Meandia oikeastaan vaan alesta..). Jos sama buumi jatkuu kevätmalliston kohdalla, niin pitänee laittaa tilaus vetämään heti julkaisupäivänä :D Tai seuraavana (jolloin miun kaverilla on kutsut).

Sama juttu, tilasin ne "kivoimmat" heti syksyllä kun mallisto esiteltiin mutta jätin sitten osan tilaamatta juuri näitä aleja silmällä pitäen, viime vuonna ainakin alessa oli niitä paketteja velourhousut+paita 34 eur, mikä mun mielestä oli ihan OK hinta. Mutta jos nyt on jo kaikki tuotteet lopussa niin tuskin vastaavaa tulee... skilletgirl.gif

No, harmittaa vähän mutta ei paljon, odotellaan sitten uutta kevään mallistoa ja ostellaan alesta vuoden vaihteessa muita merkkejä!

Liekö Meandi-haalaritietäjiä paikalla :D mutta ajattelin kysäistä notta kuinka reiluja haalarit tuppaa olemaan? Että kannattaako 67cm pitkälle, hoikalle pojalle ostaa 62/68 kokoisia haalareita enää??

On ne aika reiluja, varsinkin froteiset. Meidän pojalla on (kestovaipankin kanssa) 62/68 velouriset pöllöhaalarit käytössä, pojalla mittaa n. 72 senttiä ja 8,5 kiloa :) Menee vielä jonkun aikaa (pari kuukautta arvelisin). Siilihaalaritkin mahtuisi samassa koossa vielä ihan hyvin, lahkeet tosin niissä jäisi aikaisemmin lyhyeksi. Ilmeisesti noissa vanhemmissa (siis muissa kuin pöllöissä) just lahkeet on ne, joista ensin jää lyhkäisiksi, selkäosa on pitkä :) Että jos ei ole kauhean pitkäjalkainen tapaus tai vähän liian lyhyet lahkeet ei haittaa, niin ihan hyvin uskaltaisin ostaa. Se jumpsuit haalari (turkoosi jossa ruskea sydän edessä) on ainakin tosi reilua kokoa, mahtuu meidän pojalle vielä pitkään!

Edited by Pullas

^^ Meidän n. 78cm pitkällä tytöllä on Me&I:n 74/80cm haalari ja on vieläkin paaaljon kasvunvaraa. :)

Edited by pinkdream

Kiitos ihanaiset vastauksista, velouriset sienihaalarit ois kohteena ;) Poika on semmone junttura, pitkäselkäinen ja persjalkainen eli savolainen :D Mahtanen siis uskaltaa ne ottaa :)

...ja jos jäävät pieneksi niin ompahan seuraavalle girl_crazy.gif

Mä voisin luopua 62/68 sienihaalareista, mikäli jotakuta kiinnostaa :) Lähes uudenveroiset, muutaman kerran käytetyt vain.

^Onko ne ne mustat? Mä saattaisin olla kiinnostunut :) Laitatko yv:llä vaikka mitä ajattelit hinnaksi?

Meillä on 74 cm/9,5kg käytössä 74/80 haalarit. On ollut jo jonkun aikaa, mutta lahkeita kääntämällä ei hieman pitkät puntit ole haitannut. Ja kun niissä on se näppärä kääntövarakin. Froteiset kilpparihaalarit menee vielä kossa 62/68 just ja just, mutta esim. ruskeat froteiset pupuhaalarit kyseisessä koossa kävivät jo alkusyksystä liian lyhyiksi :)

^Onko ne ne mustat? Mä saattaisin olla kiinnostunut :) Laitatko yv:llä vaikka mitä ajattelit hinnaksi?

On mustat. Viime syksyn mallistosta ostetut. Laitan yv:tä.

Uskallankohan mä sittenkään ottaa niitä niin pieniä, en ehkä - meille ei haittaa jos vähän kääntää lahjetta.. Haluaisin tosiaan pitempään nauttia niistä grin.gif

^ Meillä on just nuo mustat kärpässienihaalarit ja mun mielestä ne on ainakin (muista ei oo kokemusta) sen verran kapeaa mallia, että pystyy varmaan käyttää aika lyhyestä asti. Ja kapealla mallilla en tarkoita sitä, että ne olisi pelkästään laihoille sopivat (joustavat kyllä hyvin) vaan että se selkäosan liikapituuskaan ei haittaa yhtään, kun se on niin kapeaa mallia, että ei näytä siltä, että hukkuis heti. Ja lahkeissa on tosiaan kääntämisvaraa varmaan ainakin 5cm. girl_smile.gif

edit. Toivottavasti joku ymmärsi mun pointin, kun tuntuu että kuulostan ihan sekavalta girl_sigh.gif

Edited by pinkdream

Guest
This topic is now closed to further replies.