R.E.D.

Me&I lastenvaatteet

1001 posts in this topic

Tuo äidin medaljonkitunika on tosi kallis, jos haalistuu kunnolla. Mun myyjällä oli epätasaisesti haalistunut tunika ja se oli aika ruman näköinen. Itse en siitä kyllä 34euroa maksaisi. Kun voi tietty tulla hyvä kappale tai sitten susi. Kun sitä reklamaatio oikeutta noissa medaljonkivaatteissa ei sitten ole tuon haalistumisen takia.

 

Mutta jos haluaa ottaa riskin niin mikäs siinä.

 

Mutta tuo laskutuslisähän on sitten ilmeisesti laiton meandilla eli se 1.70eur, koska Suomen lain mukaan ei saa sellaista periä ellei ole mahdollisuutta maksaa muuten kuin laskulla ja meandillahan tätä mahdollisuutta ei nyt ole. Joten suosittelen kaikkia jotka tilaavat ottamaan asiasta yhteyttä meandiin sähköpostitse.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Tuo äidin medaljonkitunika on tosi kallis, jos haalistuu kunnolla. Mun myyjällä oli epätasaisesti haalistunut tunika ja se oli aika ruman näköinen. Itse en siitä kyllä 34euroa maksaisi. Kun voi tietty tulla hyvä kappale tai sitten susi. Kun sitä reklamaatio oikeutta noissa medaljonkivaatteissa ei sitten ole tuon haalistumisen takia.

 

Mutta jos haluaa ottaa riskin niin mikäs siinä.

 

Mutta tuo laskutuslisähän on sitten ilmeisesti laiton meandilla eli se 1.70eur, koska Suomen lain mukaan ei saa sellaista periä ellei ole mahdollisuutta maksaa muuten kuin laskulla ja meandillahan tätä mahdollisuutta ei nyt ole. Joten suosittelen kaikkia jotka tilaavat ottamaan asiasta yhteyttä meandiin sähköpostitse.

 

Ja pakko muuten vielä ihmetellä että mistä tuo 10% on repäisty, kun myyjällä oli noita tunikoita kolme ja kaksi niistä oli haalistunut. Että ihan sattumaako vain, että hälle osunut 66 jne % haalistuneista vai onkohan kuitenkin enemmän noita haalistumaan taipuvaisia tunikoita...

Share this post


Link to post
Share on other sites

^ Tän päiväisten kutsujen emännällä taisi olla kolme tunikaa, ja niistä yksi oli sattunut niitä haalistuneita...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hei. Kun ootte tilannu me&i:lta on mukana tullut lasku jossa näkyy ostosten summa+postikulut vahvistettuna.

Laskussa lukee vielä "jos maksat laskuna, laskutuslisä on 1.70". Oletteko maksaneet pelkän ostosten summan+postikulut vai ootteko vielä sen 1.70 siihen lisäksi? Mä en ihan tajua...

Share this post


Link to post
Share on other sites

^ Kyllä mulla ainakin on laskussa kohta (ympyröity laatikolla) "jos haluat maksaa koko laskun summan" ja sillä rivillä oleva summa sisältää tuon 1,70€. Eli laskun loppusumma on tilattujen vaatteiden hinta +toimituskulut 3,95€+1,70€ laskutuslisä. Erikseen laskusta löytyy tieto minimierästä, jolloin loppu lasku jää luotolle.

Edited by Nappula

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mä en oo ikinä maksanu sitä 1.70 eikä oo kukaan mulle mitään sanonu vaikka oon useamman kerran tilannu. Kerran vielä olin laskutukseen yhteydessä kun olin maksanu väärällä viitteellä laskun eikä ne huomauttanu mulle mitään et olis se 1,70 puuttunut. Tuumasivat vaan, et maksu näkyy tiedoissa, vaikka viite oli väärä. Sitä paitsi on laitonta periä laskutuslisä jos ei oo muita vaihtoehtoja maksaa. Mut nykyäänhän kuulema voi maksaa pankkikortillakin noi me&i tilaukset.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jos sen laskutuslisän 1,70 jättää maksamatta niin kyllä siitä tulee lasku ensi (loka) kuussa. ;) Siihen vielä lisätään 1,7% sekä uuden laskun laskutuslisä 1,70. Joten ei kannata jättää niitä tarkoituksella maksamatta.

Laskutuslisän periminen ei ole ollut laitonta. Nykyisin me&i ostokset voi maksaa myös MasterCardilla tai Visalla. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

No kun kysyin asiaan laskutuksesta vielä, että onko toi summa ok vaikka siitä puuttuu laskutuslisä, eivät kommentoineet MITÄÄN?! Eikö heidän kuuluisi mainita asiasta jos laskusta puuttuu jotain.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mulle kävi niin, että kutsuilla ollessani multa meni ohi se "laskutuslisä" osio, kun olin tytön vaippoja vaihtamassa. Lasku kun tuli, ihmettelin miks siinä luki osio "ilmoitumaksu 1.70" ja jätin sen maksamatta kun maksoin heti. Seuraavan kerran kun näin esittelijää, kysyin siitä et mikä se ilmoitusmaksu oli... Maksoin sen sit jälkikäteen. Nyt viimeisimmässä laskussa oli teksti "laskutusmaksu" ja se tuntui jo selvältä. :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kolmas tilaus tältä kaudelta ja nyt saa riittää.. (Ellei taas sit alennusmyynneistä löydy jotain vielä... ):rolleyes:

Viimeisin satsi:

 

092105_kk_090730.gif092108_kk_090730.gif092112_kk_090803.gif092303_kk_090803.gif

+kaksi salaista vaatetta (toinen näistä kaupanpäällinen.)

 

Eilen oli just tytöllä ekaa kertaa päällä ne plyysipotkarit ja etanabody ja vitsi kun ne on ihanat. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mua kyllä ärsyttää nyt aika kovasti miten kalliit toimitusmaksu me&Illa on! Tupperilla on toimitusmaksu vain 1,9 ja kyseessä on kuitenkin huomattavasti painavammasta tuotteesta eli tuotteet tulee Tanskasta tänne. :angry:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mun mielestä taas Me&I:lla on kivempi systeemi kuin tupperilla, ainakin emännän näkökulmasta. Tuotteet menee suoraan tilaajille ja samaten maksu hoituu laskulla, eikä niitä rahoja (käteisenä) tarvitse koota. Eikä toi 5,65 e nyt ihan kamala postimaksu ole, kun tavaroita ei tarvitse mistään noutaa (tai emännän kuljetella/sopia noutoja). Ja voihan sitä vaikka kavereiden kanssa tilata samoilla kuluilla, jos tuotteiden jako ei tuota ongelmaa.

 

Positiivinen ylläri oli emännän etuna vaatteet. Varsinkin pojille oli varteenotettavia vaihtoehtoja niissä.

Share this post


Link to post
Share on other sites

^Eihän tupperilla tarvitse maksaa käteisellä jos ei halua, vaan voi maksaa myös suoraan tilille. ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

^ Mulla ollut vanhanaikainen esittelijä halusi rahat ehdottomasti käteisellä siinä viehättävässä pankkipussissa, muut vaihtoehdot eivät käyneet. Että silleen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

^ :D Heh, mä voin myydä sulle tuppereita niin ei tarvitse käteisellä maksaa ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

meille tuli vähän aikaa sitten nämä

092108.jpg

 

092105.jpg

 

092104.jpg

 

 

ja yllärinä tuli

 

c-kasetti t-paita ja semmonen oranssi pupupaita (jonka nähtyään naapuri lupas laulaa pojalle : sä oot playboy, oikea playboy) B)

 

 

Jos jotakuta kiinnostaa niin Kutsut JÄMSÄSSÄ meillä, pe 27.11...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Niin mulla on myös kutsut Helsingissä 3.10, klo 16.00!!! Tuppereita esittelen siellä samalla ;) Tervetuloa kaikki paikan päälle! Meillä on kerhohuone varattuna jossa on lasten sitten kiva olla ja aikuiset pystyy paremmin keskittymään shoppailuun, kun on vaan yks iso tila ja paljon leluja.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Täällä siis myös Helsingissä (Viikissä) kutsut 18.10 klo: 15 alkaen. YV:llä saa osoitteen, jos kiinnostaapi :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Niin ja just sain tietää että 1.10 tulee uutuuksia mallistoon!!! Eli kannattaa tulla tsekkaamaan!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Meille tuli tänään viime viikolla tilatut Meandi-vaatteet, ja oli ihan kivoja. Se vain, että pojalle tuli kaksi samanlaista paitaa salaisina vaatteina (toinen ostettu ja toinen kaupanpäällinen). Onko tämä ihan yleistä? Onko mun mahdollista vaihtaa toinen niistä paidoista johonkin erilaiseen? Toki voin näitä omalta myyjältäkin kysyä, mutta ajattelin, että täältä saattaisi vastauksen saada jopa nopeammin :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

^Tuosta kampanjasta on erillinen flyer myyjillä, jossa kerrotaan, että ei voida taata useamman salaisen vaatteen olevan erilaisia.

 

Mielenkiintoista, että täällä tiedetään jo milloin uutuuksia on tulossa..

Share this post


Link to post
Share on other sites
Niin ja just sain tietää että 1.10 tulee uutuuksia mallistoon!!! Eli kannattaa tulla tsekkaamaan!

 

Loistavaa, mulla on just tollon kutsut! Esittelijä lupailikin, että niillä main olis tulossa. :D

Share this post


Link to post
Share on other sites
Jos sen laskutuslisän 1,70 jättää maksamatta niin kyllä siitä tulee lasku ensi (loka) kuussa. ;) Siihen vielä lisätään 1,7% sekä uuden laskun laskutuslisä 1,70. Joten ei kannata jättää niitä tarkoituksella maksamatta.

Laskutuslisän periminen ei ole ollut laitonta. Nykyisin me&i ostokset voi maksaa myös MasterCardilla tai Visalla. :)

 

Outoa, kun 21.9. just vastasivat mulle sähköpostitse, ettei voi muuten maksaa kuin laskulla (kun asiaa tiedustelin) :o Tässä osa viestistä lainaus: "Asiakkaille tarjotaan myös toinen maksuvaihtoehto - korttimaksu, joka ei valitettavasti vielä toimi. " Etkös sinä ole myyjä? Miten sulla on eri tiedot ja tuolla asiakaspalvelussa eri?

 

Ja miten niin ei muka ole laitonta. Millä sen perustelet?

 

Lainaus kuluttajaviraston sivuilta

 

"

Usein kysyttyä

 

Milloin kuluttajalta voidaan vaatia laskutuslisää ja paljonko?

 

Laskutuslisä on ikään kuin palvelumaksua siitä, että elinkeinonharjoittaja laskuttaa kuluttajaa tuotteesta tai palveluksesta. Jos kuluttaja voi valita maksaako käteisellä vai laskulla, elinkeinonharjoittaja voi periä laskutuslisää laskun kirjoittamisesta ja lähettämisestä. Laskutuslisän on oltava kohtuullinen ja sen on perustuttava todellisiin kustannuksiin. Lisäksi kuluttajalle on etukäteen kerrottava laskutuslisästä. Jos laskulla maksaminen on ainoa tapa maksaa tuote tai palvelu, ei laskutuslisää kuitenkaan saa periä."

 

Eli eikö tuossa selvästi sanota, ettei saa periä, kun ei voi maksaa kuin laskulla.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mitenkäs se vaikuttaa, että nykyään vaatteet voi maksaa erissä ja jokaiselle asiakkaalle perustetaan luotollinen tili tätä varten? Eikö se ole toinen maksutapa?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.