Sign in to follow this  
Followers 0
SallaS

Kuinka huijata, kun ei halua juoda?

79 posts in this topic

Mä tein reilu vuosi sitten mökkiviikonloppuna niin, että ostin kaupasta alkoholitonta siideriä sekä puolen litran siideripulloja. Vaihdoin sisukset keskenään eikä kukana huomannut, että korkit olivat jo valmmiiksi avattuja. Hankalampaa oli punkku- ja kuohislasien kanssa mutta siemailin niitä hissukseen ja jossain välissä kaadoin viemäriin tai vaihdoin lasia miehen kanssa.

 

Työbileissä pelastus oli se, että me asuttiin 50 kilsan päästä keskustasta eikä julkisilla päässyt kotiin, joten mun oli muutenkin pakko olla aina autolla liikkeellä.

Share this post


Link to post
Share on other sites

en tiedä paljonko joudun huijaamaan tässä lähiaikoina, mutta toivottavasti se ei ole ongelma. tuossa jokin aika sitten kärsin elämäni kamalimmasta krapulasta ja olen siitä lähtien sanonut, että lopetan alkoholin käytön täysin. sen jälkeen en ole pisaraakaan ottanut. äskettäin luin jostain, että the rasmuksen lauri ylönen on ollut ihan huvikseen puoli vuotta juomatta ja mietin (ennen kuin edes tiesin olevani raskaana), että puolen vuoden juomattomuutta voisin kokeilla itsekin. taidan siis vedota siihen. tuo krapula sattui kyllä hyvään aikaan. :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kaveri laittoi siideripulloon Novelle Fruityn omenaversiota ja vaan korkit tiukasti kiinni. Hienosti sihahti aina pulloa avatessa, eikä kukaan arvannut mitään :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

mulla lauantaina kaverin synttärit ja eilen plussattu, joten ostan varmaan pari semmosta tummaa lonkeropulloa ja tungen sinne vettä.. apua jos joku haluu maistaa :lol:

 

Poistin viestin tuosta yläpuolelta, joten muokkasin tätäkin ettei tule väärinkäsityksiä. t. Xim-mode

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tää on paha...mut on totuttu näkemään "baanalla" viikonloppuisin ja vaikka oon nyt viimeisen kahden kuukauden aikana radikaalisti juomista vähentänyt, niin tiedän että jos vaan tilailee baarissa limua niin kysymykset lähtee heti liikkeelle. Nyt onneks yhden yrityksestä tietämättömän ystävän kanssa suunnitellaan terveellistä kevättä, ei biletystä, vaan urheilua ja kulttuuria, joten toivottavasti olen keväällä raskaana niin on jotain mihin vedota :P

 

Mutta huomaa kyllä että tulee salailu vaikeaa olemaan jos ja kun siihen pisteeseen vaan päästään, nyt jo kun ihmiset kysyy milloin alatte yrittämään, tulee sellainen hölmö hymy naamalle ;) Yritä siinä nyt sitten pokkana selittää että ei nyt vielä...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kaikkein kamalinta oli huijata omaa äitiäni! Hän niin innoissaan toi tuliaisiksi meille viinejä (joita emme onneksi muutenkaan paljoa juo) ja hän arvaisi heti jos olisin juomatta! "Onneksi" olin kipeenä, että vetosin köhään jne. etten viiti ottaa siideriä vahvempaa. Tyhjään siideritölkkiin sitten salaa kaadoin vissyä ja alkoholittomat siiderit kaadoin lasiin jne. jotta salaisuus säilyisi. Ja taisi se säilyä! Joulupöydässä onkin hankalampi jo kieltäytyä siitä viinistä jäämättä kiinni.. Mutta jouluna päätimme kertoakin uutisen. :) Kavereita en taida uskaltaa nähdä edes ennen kuin ollaan pitkällä.. :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Viikonloppuna pikkujouluissa kävin aina yksin baaritiskillä ostamassa olutta, alkoholitonta. Viinaa sisältävistä drinkeistä (joita joku koko ajan tarjosi) kieltäydyin päänsärkyyn vedoten. Hyvin meni läpi. :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Menneenä viikonloppuna tapahtunutta: "onneksi" kaveri polttaa kuin korsteeni eli kävi parvekkeella tasaiseen tahtiin. Sillä välin omasta lasista kunnon lurautus lavuaariin ja ei kun uutta tilalle molempien laseihin "hei, mä laitoin taas meille vähän lisää...".

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nin juu, ja baarissa kaverin mennessä tupakalle tai vessaan, luruttelin Smirnof Icea ihan pokkana tyhjiin laseihin ja yhteen viini-cooleriin, joka nökötti ikkunalaudalla. Yökerhossa en sitten enää mitään muuta ottanutkaan kuin Pepsiä, mutta vetosin huonoon oloon, koska ei olty oikeesti syöty mitään lounaan jälkeen (ja kaverillakin oli nälkä). Hyvin meni läpi, vähän vaan hihitytti kaadella juomia ties minne...ennen kuulumatonta minulta! ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Täällähän oli varsin hyviä keinoja huijata. :lol: Itselläni on siis tulossa lauantaina sisarfoorumin pikkujoulut, enkä todellakaan välittäisi paljastua siellä kaikille! Kiitos siis vinkeistä. ;)

 

Olisiko mitään, jos sanoisi hommanneensa sisäsynnytintulehduksen ja metronidazolikuurin, joka aiheuttaa voimakkaan antabusreaktion pienestäkin määrästä alkoholia? :rolleyes:

Share this post


Link to post
Share on other sites

^Kuulostaa niin hyvältä! Ihan sama pitääkö oikeesti paikkaansa, mutta kuulostaa vakuuttavalta. Yksi vaihtoehto olis myös väittää saaneensa *minkä hyvänsä taudin* joka johtuu sietämättömän epäsiveellisestä ja moraalittomasta käytöksestä, esim. sukupuolitauti vois toimia ilman parisuhdetta, ja lääkekuuri vaatii alkoholittomuutta. Kukaan ei epäilis raskautta. ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Juu, sitä se katsos teettää se kaiket päivät paneskelu kumppanin kanssa. :lol: Mietin, että antibioottikuuri voisi olla toimivampi tapauksessani kuin se, että yritän muuten huijata. Huijausyritykseni paljastuu varmasti muuten, koska minut tunnetaan Naiksujen ykkösjuopottelijana... tai ainakin yhtenä pahimmista. :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mun pitäisi taas keksiä syitä seuraavista herkuista kieltäytymiseen: punaviini, homejuustot ja sushi. Arvatkaa onko kyseiseen teemaan liittyvä ilta tiedossa :rolleyes:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Mun pitäisi taas keksiä syitä seuraavista herkuista kieltäytymiseen: punaviini, homejuustot ja sushi. Arvatkaa onko kyseiseen teemaan liittyvä ilta tiedossa :rolleyes:

 

Eeeei suinkaan. :lol:

 

Jospa vain sanoisit ahmineesi samaisia herkkuja viime aikoina niin paljon, että olet kyllästynyt?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Mun pitäisi taas keksiä syitä seuraavista herkuista kieltäytymiseen: punaviini, homejuustot ja sushi. Arvatkaa onko kyseiseen teemaan liittyvä ilta tiedossa :rolleyes:

 

Mulle tuo sushista kieltäytyminen kyllä tulee sitten joskus vaatimaan jotain selityksiä... Eihän siitä VOI kieltäytyä!

Alkoholitapauksissa mun kieltäytyminen on muutenkin ihan normaalia, koska juon aika harvoin. Meillä voisi toimia parhaiten mun ja miehen lasien vaihtaminen vaivihkaa.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Mulle tuo sushista kieltäytyminen kyllä tulee sitten joskus vaatimaan jotain selityksiä... Eihän siitä VOI kieltäytyä!

Alkoholitapauksissa mun kieltäytyminen on muutenkin ihan normaalia, koska juon aika harvoin. Meillä voisi toimia parhaiten mun ja miehen lasien vaihtaminen vaivihkaa.

Täytyisi varmaan ruveta nirsoilijaksi ja valittaa, että Suomesta saa niiiin huonoa sushia ettei sitä huvita nyt yhtään syödä. :P Vähintäänkin pitäisi johonkin miljoonakaupunkiin päästä reissaamaan, että olisi edes vähän parempilaatuista, jne. jne. ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

^Kiitos vinkistä.. *nyökkäilee ajattelevaisena* Yhtäkkinen nirsous täytynee sitten joskus ottaa käyttöön! Sitten jollain ulkomaanreissulla mulle suunnitellaan sushi-ilta, että kerrankin saan sellaista joka kelpaa. :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Punaviinistä ja juustoista voi kieltäytyä vedoten siihen, että ne aiheuttavat migreeniä. (Ne siis oikeasti saattavat aiheuttaa, kokemusta on.)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Miten ois vedonlyönti tekosyynä... Et on lyönyt edellisessä järkyttävässä krapulassa vetoa miehen / kaverin / kummin kaiman kanssa että pystyy olemaan 3 kk ilman alkoa. Panoksena on maine ja kunnia, sekä uskottavan suuri summa rahaa. :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tuo vedonlyönti olisi varmaan tehokas, varsinkin jos yleensä tykkää juoda/bilettää jne..

 

Huijaaminen voi välillä käydä työstä. Nimin. kaveria seuranneena.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mulla on onneksi vähentynyt kaikki juhliminen viimeisten parin vuoden aikana aika täysin.

Kavereilla alkaa olemaan jo lapsia, meidän kummankin kaveripiireissä. Joten kaikki juhlinnat on yleensä sellaisia nykyäänkin, että mennään autolla ja mies juo. Ite saatan juoda yhden siiderin.

 

Mutta tuon yhden siiderin turvin olen joskus hyvin kiertänyt rasittavat utelutkin! Näyttää sitä pulloa vaan, ja hymähtää :girl_haha: Kunhan tuohon tjottailuun asti päästään, niin pitää harkita tota sisällön vaihtoa pullojen kesken. Aivan loistava idea, jota olen joskus kuumeiluissani miettinyt myös.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Huomasin viikonloppuna juhlissa, joissa en halunnut juoda ainakaan paljoa. Olisin voinut huijata kaikkia juomisesta vain istumalla tölkki kädessä ja käymällä välillä vessassa kaatamassa tölkin sisältöä. Nyt naukkailin useammain tölkin, mutta todellisuudessa join yhden pienen siiderin verran sidukkaan. Kävin aina välillä vessassa kaatamassa osan sisällöstä viemäriin. Pyysin aina välillä kaveria tuomaan minulle uuden siiderin jääkapista. Ihan hyvin meni. Yökerhossa minä kävin usein tilaamassa kavereillekin juomia ja itselleni colaa.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Niin ja voihan sitä feikata juomisen suhteen. Esim. itse kesällä join yhtä siideritölkkiä monta tuntia. Välillä muka join boolia (eli kävin vaivihkaa keittiöstä saman väristä limua kun booli) ja sit myöhemmin join sitä samaa siideriä....

 

Niin ja raskaus oli kohdun ulkopuolinen, joten tein tuonkin turhaan :(

Share this post


Link to post
Share on other sites

itse ajattelin että "jos" nyt pikkujoulukautena on syytä huijata juomisesta niin sanon lähteväni seuraavana päivänä reissuun ja pitää olla skarppina heti aamusta grin.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now
Sign in to follow this  
Followers 0