Sign in to follow this  
Followers 0
SallaS

Kuinka huijata, kun ei halua juoda?

79 posts in this topic

Juon muutenkin todella harvoin alkoholia ja ystäväni tietävät sen joten pahemmin mitään kyselyitä ei edes tule.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kolmen yrityskierron aikana on tullut jonkin verran näitä tilanteita, joissa olen halunnut salata juomattomuuden. Anoppilassa olen salaa vaihtanut viinilaseja puolison kanssa ja kaveriporukan mökkireissulla käynyt tyhjentämässä alkukuoharit pusikkoon parin pienen kulauksen jälkeen. Oluttölkkiä on aika helppo huijata juovansa, kun siitä ei näy läpi. Viereen voi ottaa kivennäisvettä ja "juoda" samaa tölkkiä koko illan. Olen kokenut tämän helpommaksi kuin keksiä tekosyitä juomattomuudelle, vaikka kohtuukäyttäjä olen muutenkin, eikä siis onneksi ole tarvinnut kännejä alkaa feikata!

 

Kun kyse ei vielä edes ole raskaudesta vaan vasta sen yrityksestä, en haluaisi juomattomuudella aiheuttaa turhia spekulaatiota. Olemme tehneet päätöksen olla kertomatta yrityksestä muille kuin ihan parille kaverille, joten en toivoisi, että asia tulee ilmi tätä kautta.

 

Ensi viikolle on luvassa työporukan illanvietto ja yksi positiivinen asia tänään alkaneissa menkoissa on, että ei tarvitse keksiä miten siitä selviäisi juomatta! Ainakin viime kerralla tuleva pomoni oli kovin innokas kantamaan pöytään juomia, ja juomattomuus olisi ihan varmasti aiheuttanut epätoivottua huomiota, vaikka kuinka olisi keksinyt lääkekuureja tms. Autoakaan en omista, se olisi tässä tilanteessa kyllä hyvä!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Täältä sai hyviä vinkkejä, kiitos niistä :) Osa kavereistani tietää että tarkoitus on aloittaa raskauden yrittäminen jossakin vaiheessa, mutta en haluaisi ihan heti jäädä "kiinni". Se ehkä saattaisi alkaa luomaan jotakin tarpeetonta lisäpainetta yrittämiseen. Meillä on varsin aktiivisesti tyttöjen iltoja isohkolla porukalla, joista osa etäisempiä kavereita minulle. En haluaisi kokonaan jättäytyä pois, mutta alkoholia en haluaisi käyttää. Mietin että menisin seuraaviin iltamiin autolla, mutta se nyt olisi aivan päivän selvää, kun en ikinä aiemmin ole autolla ollut nuina iltoina liikkeellä :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now
Sign in to follow this  
Followers 0