äSSä

Miten huomioida kummilapsen sisarukset?

53 posts in this topic

Minulla on ollut tapana, esimerkiksi jouluna, viedä kummipojan siskolle jotain pientä, kuten suklaata samalla, kun olen toimittanut kummipojan lahjan. Olen kyllä sitä mieltä, että välttämättä ei tarvitse sisaruksille mitään erityistä viedä, mutta itse en kestä sitä lapsen pettynyttä katsetta, kun toinen saa jotain ja itse ei. Viemisen ei mielestäni tosiaankaan tarvitse olla karkkipussia kummempaa.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kummilapselleni voin ostaa hiukan kalliimpia lahjoja kuin hänen siskollensa, mutta molempia muistan...ja ajattelen että vietän kummityttöni kanssa tulevaisuudessa  enemmän aikaa kuin hänen siskonsa kanssa..kumpikin ovat silti tärkeitä ystäväni lapsia :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Taas aihe, jota en ole tullut ajatelleeksikaan. :o Olen onnistunut skippaamaan kaikki kummipoikani synttärijuhlat (niitä vietetään eri kaupungissa ja usein menee päälle töideni kanssa) ja lisäksi osuvat usein samalle viikolle joulun kanssa. Nähdään siis joulun aikoihin joka tapauksessa ja siinä sitten muistan kummipojan synttäritkin ja lahjon. Mutta tosiaan jos jonain vuonna pääsisinkin synttäreille osallistumaan, niin todennäköisesti kyseessä on nyt sitten tupla- ellei jopa triplasynttärit. :o Ja pitääkö mun sitten vielä näihin juhliin ostaa uusi paketti, vaikka olisinkin jo aiemmin muistanut? Ää pitänee säästää veronpalautukset tai ottaa joku lainaston pikavippi!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now