Sign in to follow this  
Followers 0
Njord

Tilanteenne, kun päätitte että on vauvan aika?

5 posts in this topic

Millainen tilanne teillä oli, kun päätitte, että on oikea aika vauvalle? Miksi nyt? (Tai miksi vasta joskus myöhemmin?)

 

Kauanko olette seurustelleet? Oletteko rekkarissa tai aiotteko mennä? Minkä ikäisiä olette? Oletteko töissä, tai opiskelijoita, vai jotain muuta? Asutteko väljästi vai ahtaasti?

 

Ja kaikkea muuta aiheeseen liittyvää. :)

Edited by Njord

Share this post


Link to post
Share on other sites

kun aloimme seurustella oli minulla opiskelut pahasti kesken. jonkun ajan päästä kun aloimme puhua tulevista lapsista ja niiden yrittämisestä, niin päätimme, että kunhan minun opiskeluni loppuvat, niin sitten on aika yrityksen. valmistuin viime jouluna, mutta vielä emme ole yritystä aloittaneet. tammikuussa päätimme, että menemme ensin naimisiin ja koska halusimme pitää häät, niin päätimme siirtää yritystä häiden jälkeiseen aikaan. (oli siis puhtaasti järkipäätös siirtää yritystä sen verran, koska olin juuri valmistunut ja halusin olla hetken aikaa edes töissä ennen mahdollista äitiyslomaa.) häämme ovat siis hieman yli kuukauden päästä, viime viikolla kävimme väestöliitolla lääkärin vo:lla allekirjoittamassa sopimukset ja elo-syyskuun vaihteessa olisi tarkoitus mennä inseminaatioon. olemme molemmat yli 30v., molemmat käymme töissä, olemme seurustelleet vajaat 4v ja asumme omassa kolmiossamme. ulkoiset puitteet ovat siis siltä osin kunnossa, että asunto ei ainakaan heti käy pieneksi vauvan tullessa taloon, työpaikat takaavat säännölliset tulot ja kun vaihdoimme automme isompaan 1,5v sitten huomasin takaluukun olevan sen verran tilava, että sinne mahtuu vaikka kaksosten rattaat. :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Minää ja avovaimoni olimme juuri muuttaneet yhteen ja tiedettiin että on vauvan aika esikon sain minä avovaimo sai toisen minä kolmannen hän neljännen ja odtan viidettä marraskuuksi:) halutaan molemmat kokea raskaus kolmesti.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Moikka! Meillä hieman erilainen tilanne: mulla siis tyttis ja tarkoituksena apilaperhe. Tuntuu hyvältä ratkaisulta, kun toinen vaihtoehto olisi ollut sitten yksin klinikalle ja yh-arki... Olen tosi onnellinen ratkaisuun ja kaikki näyttää hyvältä! Nyt odotetaan että minä (synnyttäjä) valmistun koulusta ja olisi kiva päästä töihin, mutta sitä ei voi taata ilman lapsihaaveitakaan, joten kunhan edes valmistun. Turvaverkko on kunnossa ja ikäni puolesta ei ole kiire, muttei kauheasti voi kyllä odottaakaan. Kyseessä siis eka vauva!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now
Sign in to follow this  
Followers 0