Kimmo

Testailua testailua, tervetuloa kaikki.

273 posts in this topic

Keittiössä ja kotiosastolla tuli tällainen viesti punaisella vastaan:

 

 

The error returned was:

 

Sorry, but you do not have permission to use this feature. If you are not logged in, you may do so using the form below if available.

 

 

Muissa palstalle meneminen toimi ihan normaalisti.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Keittiössä ja kotiosastolla tuli tällainen viesti punaisella vastaan:

 

Mulla toimii kyllä noikin ihan normaalisti.

 

 

 

Pelottavaa kun on näin tyhjä foorumi... :unsure:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Mulla toimii kyllä noikin ihan normaalisti.

 

 

 

Pelottavaa kun on näin tyhjä foorumi... :unsure:

Nyt ne toimii minullakin normaalisti.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Joo, outoa kun on tyhjä foorumi :D

 

Pelottava, kolkko, ihan kuin kaupunki jossa ei ole ketään. Karmiva.

 

No katsotaan sitten seitsemän vuoden päästä, kun tämä on ollut ylhäällä yhtä kauan kuin naikkarit.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Täälläkin ollaan jo mukana! :P

 

Saakos tuolta Naikkareiden puolelta kopsailtua kokonaisia ketjuja tännekin puolelle? Tuleeko kuukausiklubit automaattisesti vai pyynnöstä?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Täälläkin ollaan jo mukana! :P

 

Saakos tuolta Naikkareiden puolelta kopsailtua kokonaisia ketjuja tännekin puolelle? Tuleeko kuukausiklubit automaattisesti vai pyynnöstä?

 

Ei niitä käsittääkseni olla siirtämässä sieltä, ei mitään ketjuja. Aloittakaa uudet klubit tänne. Tai jokainen voi tietenkin halutessaan omia viestejään kopioida, jos siltä tuntuu.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ei niitä käsittääkseni olla siirtämässä sieltä, ei mitään ketjuja.

 

Pitäisiköhän sitä käydä sitten kuukausiketjutkin korkkaamassa. En minä suinkaan ole innokas, en! :rolleyes::lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Täälläkin ollaan jo mukana! :P

 

Saakos tuolta Naikkareiden puolelta kopsailtua kokonaisia ketjuja tännekin puolelle? Tuleeko kuukausiklubit automaattisesti vai pyynnöstä?

 

Naikkareista ei siirretä tänne mitään ylläpidon toimesta. Tämä alkakoon todellakin puhtaalta pöydältä jäsenyyksien ja viestiketjujen osalta, eli aloittakaa tänne mitä haluatte.

 

Toki voitte tosiaan kopsailla naikkareista omia viestejänne ihan vaan leikkaa/liimaa -systeemillä, jos pakottava tarve on. Mutta onko siinä järkeä, niin eipä ihan hirveästi minusta.

 

Tämä on tyhjä vielä tottakai ja kyllähän tämä naikkareita hiljaisempana pysyy pitkään. Mutta minusta hyvä tapa aloittaa on juuri erilaiset päiväkirjat, omat tai ryhmät. Oman päikynkin voi aloittaa, vaikka kaikki muut ketjut olisivat tyhjiä.

 

Meillä on koko loppuelämä aikaa ja senkin jälkeen jatkaa jotkut muut, joten ei tässä hätää :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ei saa, minun täytyy se vaihtaa tuolta asetuksista. Vaihdetaan, unohdin sen päivällä vaihtaa.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Miten tuo vain jäsenille? Onko se samaan tapaan kun naiksuissa, eli pitää olla tietty määrä viestejä ja sit saa "vauveli"-tittelin ja pääsee suljetuille alueille?

 

Ja pääseekö naiksujäsenet automaattisesti "vauveliksi"?

 

 

 

Ja mulla on ainakin oman albumin luonti galleriaan kielletty.. ilmottaa ettei oo lupaa..

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
You are commenting as a guest. If you have an account, please sign in.
Reply to this topic...

×   You have pasted content with formatting.   Remove formatting

  Only 75 emoticons maximum are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

Loading...