Ella

Tuoko haikara sinulle tytön vai pojan?

509 posts in this topic

Tyttö olisi taulukon mukaan tulossa. Huomenna on rakenneultra, joten saa nähdä pitääkö paikkansa (jos se nyt edes näkyy). Tosin taulukon mukaan edellisenkin olisi pitänyt olla tyttö vaan toisin kävi :).

 

 

Muoks. Ultra näytti poikaa, joten taulukko oli väärässä molemmilla kerroilla.

Edited by Rogue

Share this post


Link to post
Share on other sites

Taulukon mukaan olisi tyttö tulossa. Esikoisen olisi taulukon mukaan pitänyt olla poika, mutta tytön tylleröhän tuo on. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Esikoisesta näyttää tyttöä ja tyttö myös tuli. Nyt näyttäis,että poika ois tulossa. Mulle on ennustaj sanonu, että tulemme saamaan seuraavaksi pojan, joten eikö tämä taulukko ja ennustajan ennustus ole yhtä luotettavia? :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

No jopas meni kimurantiksi.... Jos lasketaan laskettuaika viimeisten kuukautisten mukaan, silloin hedelmöittymiskuukausi on heinäkuun alussa, kun taas ultran mukaan vauveli olisikin ilmoittanut olotilastaan jo viikkoa aiemmin eli siinä tapauksessa hedelmöittyminen olisi tapahtunut kesäkuun lopussa.... :unsure:

 

Eli tyttö tai poika :D Miten musta tuntuu, että olisin voinut veikata tän ilman taulukkoakin!! B)

 

Mut mun sisäinen tunne sanoo poika.... joten mennään sen mukaan loppuun saakka!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tänne minäkin eksyin, vaikka vauva ollut jo maailmassa 8 kuukautta :P . Meidän kohdalla taulukko piti paikkansa ja tyttöhän meille syntyi...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Haa... Viime raskaudessa taulukko povasi poikaa ja tyttö tuli. Jospa nyt sitten menisi toisinpäin kun taulukko povaa tyttöä...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hauska taulukko, mutta miten ihmeessä tiedätte tarkan hedelmöitysajan? Mulla ainakin on just jomman kumman kuukauden puolella. Eikä vielä ultravahvistusta kestosta eli tulos on tällä hetkellä tyttö tai poika B) .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Esikoisessa taulukko ennusti poikaa ja poika tuli (23v ja tammikuu). Nyt kakkosesta olisi tulossa, jos kaikki menevät hyvin, myös poika (24v ja lokakuu).

Share this post


Link to post
Share on other sites

Meille taulukko lupasi poikaa, ja tämä vahvistui 4D ultrassa. Poikahan se siellä masussa köllii :wub: Tähän sanoisin vain että kiva sattuma...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Meille olis tulossa poika. Saapa nähdä. Tosin mulla on aina ollutkin semmonen olo, että mun eka lapsi on poika.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Meille olisi taulokon mukaan tulossa poika. Viime raskaudessakin poikaa ennustettiin ja niinhän sieltä tuli. Katsotaan miten tällä kertaa käy :rolleyes:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Poikaa veikkas, tyttö tuli.

 

Hauskaa tuossa on se, että välillä 25-26 on marraskuusta varmaan puoli vuotta pelkkää poika jaksoa.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now