Ella

Tuoko haikara sinulle tytön vai pojan?

509 posts in this topic

Esikoisesta en ole varma, kumman kuukauden puolella hedelmöitys on tapahtunut eli kalenterin mukaan voi olla joko tyttö tai poika. Tyttö tuli.

Toisesta olisi pitänyt tulla kalenterin mukaan tyttö, mutta poika tuli.

Tästä kolmannesta lupaillaan poikaa. Saas nähdä, miten käy.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tarkka ovulaatiopäivä ei ole tiedossa, mutta maalis- huhtikuun rajalla luulisin. Jos se on ollut maaliskuussa, niin meille tulee tämän mukaan poika ja jos huhtikuussa niin tyttö :girl_smile:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Taulukko pitää paikkaansa noiden meidän neitien kohdalla, ja nyt näyttäis kolmatta tyttöö povaavan. :girl_smile:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Joo kyllä tuo taulukko ehdotti meille tulevan tyttöä ja niinhän siinä kävi! lipsrsealed.gif Nyt kun tässä kuumeillaan ja jos onnistuisi pian tulisi näemmä toinen tyttö!!!lipsrsealed.giflipsrsealed.gif(...ihan niinkuin salaisissa haaveissani haluaisinkin...)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Esikoisesta lupasi tyttöä, poika tuli. Kuopus osui kohdalleen (poika).

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tää kiinalainen uskomus lupaili tyttöä, tyttö todennäköisesti tulossa myös rakenneultran mukaan. :girl_crazy:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Taulukon mukaan tulisi tyttö, ja tyttöä veikkaan itsekin. Taulukon mukaan minä olen muuten mies.

Share this post


Link to post
Share on other sites

^Tota mäkin mietin että miten pitäisi tulkita jos oli synttärit just siinä kuussa kun vauva sai alkunsa ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Taulukon mukaan tyttö olisi tulossa, samoin ennusti kätilö. Hassua, itselläni edelleen poikaolo, saa nyt nähdä... tongue.gif

Edited by Ginger

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hihhih huvikseni katsoin ja tyttö pitäis tämän mukaan tulla. Ja toisenki testin mukaan ois tyttö tulossa. Saa nähdä syökö mies omat vanhat uskomuksensa :)

Edited by Kantti

Share this post


Link to post
Share on other sites

Taulukon mukaan tyttö pitäisi olla tulossa, mutta mulla on kyllä vahva poikaolo jostain syystä. Saas nähdä.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ainakin rakenneultrassa veikattiin eri sukupuolta kuin mitä tää kalenteri sanoo. Saa nähdä sitten, kuinka lopulta käy.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Väärin molemmista. Kalenteri sanoo että tyttö mutta esikoinen on poika ja tämä masussa oleva on myös poika (todettu rakenneultrassa sekä rv36+6 ultrassa pojaksi).

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tyttöä väittää testi. :lipsrsealed:

Mutta kuulemma kun minulla ei ole pahoinvointia olisi poika tulossa.:girl_smile:

 

Meille on kuitenkin ihan sama kumpi tulee.:girl_in_love:

Share this post


Link to post
Share on other sites

1. ja 2. olleet tyttöjä, taulukko väittää pojiksi. Nyt taas poikaa lupaa, eli olisko taas tyttö tulossa tender.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

Meille näyttäisi tyttöä. Saa nähdä miten käy jos sinne asti päästään... Voi kunpa :lipsrsealed:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kaksi ekaa meni oikein, poikia ovat, mutta kolmannesta on ultrassa luvattu tyttöä, ja kalenteri taas povaa poikaa. Kumpaa uskoisin??! :girl_smile:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mä luin jostain, että tuossa kiinalaisessa kalenterissa pitäisi katsoa äidin ikä kiinalaisen laskutavan mukaan. Heillä kun lasketaan, että vauva syntyessään täyttää yhden vuoden, ja lisäksi kuukalenterin mukaan vuosi vaihtuu eri aikaan, joten jos on alkuvuodesta syntynyt, pitäisi vielä katsoa, olisiko Kiinassa vuoden verran vanhempi vielä siihen ikään, johon on se yksi vuosi lisätty.

 

Mulle näyttää tyttöä niin länsimaisella kuin kiinalaisellakin iällä, selvinnee asian laita sitten ensi vuoden puolella viimeistään :).

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now