Ella

Tuoko haikara sinulle tytön vai pojan?

509 posts in this topic

Tyttöä lupailis. Minä toivonkin tyttöä mut mies poikaa :D Vaikka se onkin loppupeleistä ihan sama, kunhan pysyy matkassa loppuun asti =)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Meille lupasi kalenteri pojan, ja pojasta olemme molemmat koko raskauden ajan puhuneet: mies siksi että toivoisi poikaa, minä siksi että totuttaudun ajatukseen pojasta vaikka salaa toivoisinkin tyttöä. grin.gif Tulkoon kumpi vain, rakas ja toivottu on! lipsrsealed.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

Taulukko on ainakin kaksi aiempaa kertaa osunut oikeaan, katsotaan pitääkö edelleen paikkaansa. Tyttö olisi tuon mukaan tulossa ja tyttöolo mulla onkin. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kalenteri tietää, että esikoinen olisi tyttö - no ei ole, vaan poika. Tästä tulokkaastakin luvataan tyttöä... tuliskohan siis toinen poika? :grin:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kalenteri lupailee meille poikaa ja ultrassa näkyi, että poika olisi tulossa. Saas nähdä.. smile.gif

 

Muoks. Kyllä se poika sieltä tulls tupsahti. :lol:

Edited by maryann

Share this post


Link to post
Share on other sites

Taulukko pitää paikkaansa noiden meidän neitien kohdalla, ja nyt näyttäis kolmatta tyttöö povaavan. :girl_smile:

 

Rakenneultrassakin meille tyttöä veikkailtiin, saas nyt sit nähä :girl_smile:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tyttöä lupailee, jää nähtäväksi kumpi tulee :girl_wink:

 

Rakenneultran mukaan poika tulossa, joten eipä pitänyt mulla paikkaansa :girl_haha:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tyttöä, mutta sehän on fifty-sixty tsäänssi. ;) (Jos on tyttö niin olen saanut kaapattua erittäin poikavoittoisen suvun satunnaisen tyttösiittiön juuri oikealla hetkellä. :grin: )

 

Poikaolon lisäksi tuli poikaveikkaus ultrassa, että saattaa olla kyllä meidän kohdalla väärässä tämä. :grin:

 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Poikaa lupailee ja ultra näytti vahvasti siltä, että poika olisi tulossakin, kohta nähdään kumpi sieltä tulee. girl_in_love.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ekan osalta pitää paikkansa eli poika tuli. Toivottavasti pitää nytkin paikkansa kun toivon tyttöä ja 32-vuotiaana on näköjään vaikea poikia saadakkaan :girl_haha:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tyttöä näyttää taulukko ja tyttöolo mulla onkin ollut ihan plussaamisesta asti..:) Saa nähdä! Kaks kertaa oon jo veikannut pieleen oman lapsen sukupuolen, tyttöä odotin poikana ja poikaa tyttönä. :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now