Ella

Tuoko haikara sinulle tytön vai pojan?

509 posts in this topic

Tyttö tuli ekasta, poika toisesta ja kolmanneksi lupailee tyttöä. Kyllä tuo ennustus piti paikkansa ainakin kahden ekan kohdalla, saas nähä miten tämän kolmosen kanssa käy. :rolleyes: Tyttö olo kyllä ois.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tyttöä näyttäis meillekin niin länsimaisella kuin kiinalaisella iällä katottuna. Voi kun sinne asti sitten päästäis :girl_sigh::lipsrsealed:

 

Ultrassa saatiin kyllä varovainen poikalupaus ja poikaolo mulla on ollutkin melkein raskauden alusta asti. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tyttöä kalenterin mukaan odotetaan. No saas nähdä, perjantaina rakenneultra, selviäisköhän siitäkin jotain :girl_wink:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jahas, tyttöä lupailee kalenteri. Toivottavasti sinne asti päästään, että sukupuolikin selviäis! Tyttö ois kyllä kiva :girl_sigh:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kalenteri lupasi molempien lasten kohdalla tyttöä. Esikoinen on poika ja niin on ultran mukaan tämä toinenkin. :grin:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Esikoisesta lupasi poikaa, tyttö tuli ja nyt tästä tulevasta lupaa tyttöä, mutta ultrassa oli poikaveikkaus todennäköisempi.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Oijoi, kaksi poikaa ennestään ja heidän kohdalla kyllä piti paikkaansa, nyt povaa tyttöä, hmm.. uskoisko kuitenkaan :girl_to_take_umbrage2:toivotaan.... :lipsrsealed: :lipsrsealed: :lipsrsealed:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tyttöä lupaillaan smile.gif Toivottavasti rakenneultrassa viikon päästä selviää.

Ja ultrassa näkyi selvästi pojan vehkeet :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Taulukon mukaan tyttö, 1,5 vkon päästä saadaan ehkäpä tietää kumpi todellisuudessa olisi. :)

 

 

Muoks. 1.2.2012 Aika varmaa poikaa siis lupailtu rakenneultrassa :)

Edited by Susku

Share this post


Link to post
Share on other sites

Poikaa lupailee, ultra tammikuun puolivälissä, ehkä sitten voimme arvailla lisää ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mulla kävi mielessä, että tarkoittaako tuo "Äidin ikä siinä kuussa, jonka aikana lapsi sai alkunsa" sitä, että edelliset menkat tuli vai ovulaatio on tapahtunut...? Koska ovulaation (tai hedelmöittymisen) perusteella mä voisin ihan rauhassa valita itse sen kuukauden, joka pitää enemmän paikkansa ;) Meillä kun hedelmöittyminen oli juuri kuun vaihteessa, eikä mitään tietoa kumman kuukauden puolella.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now