Nadda

Linea negra


64 posts in this topic

Mulle ilmestyi viikon 17 aikana haalea suora viiva, mikä loppuu tuohon navan alle. On sen verran haalea, että luulin useamman päivän sen johtuvan housujen saumasta. Tajusin sitten lopulta, että jos se viiva on siinä ympärivuorokautisesti eikä mulla ole yksiäkään housuja (paitsi työhousut), missä vyötärö olisi noin ylhäällä, niin kyseessä ei voi olla muu kuin linea negra. Saas nähdä, miten sen viivan kanssa käy. Kuinka tummenee ja kasvaa pituutta.

 

Samoin, paitsi että tajusin viivan vasta viimeisellä kolmanneksella - en sitten tiedä kauanko se on siinä oikeasti ollut. Huomenna on laskettu aika ja viiva on edelleen erittäin haalea ja loppuu navan alle, joten tokkopa tuo tuosta enää muuttuu. Saa nähdä, miten tummalta se näyttää kun pallomaha häviää. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mulla ilmesty haalea viiva navan alle joskus vikalla kolmanneksella ja mäkin luulin sitä aluksi painaumaksi. Ei oo toistaseksi tummentunu, viikkoja 36+2.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Minulla ilmestyi ihan alkuraskaudesta jo navan alle viiva. On tosi haalea ollut koko raskauden ajan.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mulla kans näkyi haalea viiva jo plussatestin aikoihin/jopa ennen sitä.. :D aika pelottavaa. Nyt viikolla 32 viiva on jo tosi selkeä ja yltää alhaalta melkein rintoihin saakka.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kaikissa kolmessa raskaudessa on ennen rv20 ilmestynyt. Loppua kohden on aina vahvistunut.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mulla tuli joskus loppupuolella esikoisen raskautta sellanen haalea viiva, joka meni hieman navan yläpuolelle. Ja edelleen tuo viiva näkyy haaleana, mutta vain ehkä juuri ja juuri yltää napaan.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mulla on "aina" ollut linea negra jo valmiina. Ihan selvästi näkyvissä, navasta ihan alas asti, ei tartte tihrustella. Nyt odottelenkin, että kasvaako tai tummuuko raskauden edetessä :) Toistaiseksi ei oo tapahtunut mitään muutosta. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mä huomasin n. puolessa välissä raskautta ihan hailukan värisen, mutta selkeän ohuen viivan navasta rintojen tasolle, elikä ylävatsassa. Alavatsan puolella viiva ei ole ollut yhtä kapea ja selkeä, ja nyt kun on jo paljon raskausarpiakin alavatsalla, on vaikea sanoa onko siellä mitään. Tuo ylävatsan viiva on kyllä tummunut vähän, se on selkeämmin havaittavissa.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Onko kellään ollut sitä lapsena?

 

Itse odotan nyt vasta ensimmäistäni ihan alkuvaiheessa, joten en sitä vielä ole saanut, mutta muistan elävästi joskus ala-asteen loppupuolella ihmetelleeni navasta häpyluuhun menevää selkeää, suoraa vaaleaa viivaa.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mulle neuvolan täti bongasi Linea negran kun kuunneltiin sydänääniä. Se näkyy tosi haaleana, joten en ollut itse kiinnittänyt siihen huomiota. Mulla se tulee toistaiseksi alhaalta napaan asti. Ja se bongattiin siis viikolla 22.

Edited by Napisija

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mulla on linea negra ollut aina alhaalta napaan asti. Saa nähdä minkälaiseksi muuttuu raskauden myötä. Tänään kun katsoin niin ihan kuin oisi leventynyt pikkasen,mutta voi olla harhaakin.. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mulla on ilmestynyt joka raskaudessa toisella kolmanneksella. Ylsi navan yli ja pois lähti suunilleen 2kk synnytyksestä.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now