Namina

Muita reumaatikoita?

178 posts in this topic

Kivut on mulla helpottaneet onneksi! Ei tosin niin paljoa, että voisi sanoa, niitä olevan yhtään vähemmän kun ei-raskaana ollessa. Eli oireettomana nivelet ei missään tapauksessa ole, mutta eivät myöskään enää yhtä kipeät, kuin oli pari-kolme viikkoa sitten. Toivottavasti sullakin oireet helpottaa! Mulla tänään rv 8+0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mulla on reuma ehkä aktivoitunut lonkassa... Kaaduin joulukuussa, röntgen ja magneettikuvat otettu, ei mitään löydöksiä. Mutta kun oudot tuntemukset ja kivut vaan jatkuu niin onko siellä nyt jotain reumaa aktivoitunut... :( Pakko mennä yleislääkärille pyytämään lähetettä. Ja samaan aikaan varpaassa on ilmeisesti rasitusmurtuma, ja leukanivelkin alkoi oireilla pitkästä aikaa :(.... Vaikeaa on tällä hetkellä.

Share this post


Link to post
Share on other sites

No niin, bursiitti on lonkan limapussissa, sain siihen kortisoonia piikillä. Istuinluuhun vaan ei osannut reumatologi laittaa, niin varasin ajan ortopedikirurgille joka kuulemma osaisi laittaa (yksityiselle). Ja tuo leukanivel kipu olikin vaan buranasta aiheutunut sylkirauhastulehdus, joka meni ohi kun lopetin lääkärin määräämän kuurin :P

Nyt jännittää vaan luustontiheysmittauksen tulos, sinne on vielä pitkä aika, aaapuaa... Liian pitkään joutuu odottamaan ensin mittausta ja sitten tuloksia, huoH :(

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now