-Bamse-

Joulukorttikuvat lapsista

242 posts in this topic

Nyt kun joulukin pikkuhiljaa tekee tuloaan, ja itsellä ensimmäistä kertaa ajankohtaisena tehdä isovanhemmille ja kummeille joulukortit tuosta pikku-ukostamme, niin kyselisinkin ideoita tätä varten!?

 

Kuvat ovat oikein tervetulleita! :D

 

muoks. tämä varmaankin kuuluisi jonnekin muulle osastolle, jotta saatas kuvia isommistakin lapsista..?!

Edited by -Bamse-

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mie kans oottelen! Omasta muksusta tarkoitus ottaa "ei perinteiset" joulukorttikuvat, kun vaan keksis jotain...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Voisiko tähän ketjuun kerätä myös kivoja runoja, jotka sopisivat noihin lasten kuvista tehtyihin joulukortteihin? Itse nimittäin kaipailisin sellaisia.

 

edit. poistin jorinat viime vuoden kortista...

Edited by R.E.D.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Löysinpäs koneelta vielä kuvankin tuosta viime vuoden kortista. :D

 

2991801.jpg

 

ja äsken tein aikani kuluksi hahmotelman tän vuoden kortiksi. En vielä tilannut niitä, mutta tämä voisi olla vaihtoehto. Kuva on otettu reilu kuukausi sitten meidän häissä.

 

2991859.jpg

 

(kuvat on tarkempia aidossa kortissa)

Edited by R.E.D.

Share this post


Link to post
Share on other sites

..olisi lisäksi kiva tietää millä kuvankäsittelyohjelmalla olette korttinne tehneet, mikäli itse olette ne väkertäneet..? :D

Edited by -Bamse-

Share this post


Link to post
Share on other sites

RED, onpas tosi kivat kortit. Joku tuollainen vois olla ihan kiva, jotenkin olen vieroksunut meinaa noita vauva/lapsi-kortteja.

Share this post


Link to post
Share on other sites
..olisi lisäksi kiva tietää millä kuvankäsittelyohjelmalla olette korttinne tehneet, mikäli itse olette ne väkertäneet..? :D

If- valokuvapalvelun sivuilla on aika kivoja korttipohjia joihin kuvan saa netistä tilatessaan :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kiitos siilis. :)

 

Tuo viime vuoden karhukortti on tilattu Ifolorilta. Eli siellä on valikoima valmiita korttipohjia. Olin hieman pettynyt kortin laatuun, sillä tytön naama näytti siinä punaiselta vaikkei alkuperäisessä kuvassa punaisuutta ollut vaan kuva oli järjestelmäkameralla otettu ja hyvälaatuinen.

 

Tuon tän vuoden mahdollisen kortin tein Extrafilmin sivuilla. Sielläkin on iso valikoima valmiita korttipohjia.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Tuo viime vuoden karhukortti on tilattu Ifolorilta. Eli siellä on valikoima valmiita korttipohjia. Olin hieman pettynyt kortin laatuun, sillä tytön naama näytti siinä punaiselta vaikkei alkuperäisessä kuvassa punaisuutta ollut vaan kuva oli järjestelmäkameralla otettu ja hyvälaatuinen.

Mullakin on samanlainen kokemus Ifolorilta. Ristiäisten kiitoskorteissa pojan naama oli punainen, vaikkei alkuperäisessä valokuvassa todellakaan ole.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tänään yritin ottaa joulukorttikuvia pojasta. Täytyis siirtää ne koneelle niin voin laittaa pari yritystä näytille :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nonni, täytyy varmaan yrittää uudestaan ja harkita tuota lavastusta myöskin enemmän...

 

n795518959_890662_7862.jpg

 

n795518959_890663_8221.jpg

 

n795518959_890667_9720.jpg

 

n795518959_890668_62.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

^ Tuo viimeinen on aivan ihana! "Oon ollut tuhma ja pukki ei tuo mulle yhtään lahjoja!" :lol:

No ei vais... Suloinen napero ja ihana tonttupuku! :)

Edited by Isabelleza

Share this post


Link to post
Share on other sites

Voi moro Oskua :lol: Mä repesin aivan totaalisesti!!!! Ehkä joku toinen ajankohta :rolleyes: ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ihania tonttupukukuvia. Noista vaan teet kollaasin ja voilá kortti on valmis. Ois ainakin erilainen eikä ollenkaan lavastettu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mahtavia kuvia Kiisu :P Musta olisi ainakin hauska saada juuri tuollainen Drusillan ehdottama kollaasikortti noista kuvista :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kiisu, eikös photobucketissa se onnistu, siellä ainakin semmonen kohta näkyy. Samoin ifolorilla ja extrafilmillä pystyy tekee.

Ja tosiaan, aivan mahtavat kuvat :):wub:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Viime vuonna joulukorteissa oli kuva pojasta. Korttipohjissa oli koukerokuvio ja ne olivat kaksiosaisia. Kortin toisessa reunassa oli kolme sydäntä: ylhäällä ja alhaalla punaisesta paperista leikatut ja liimatut ja keskellä reikä. Sydämenmuotoisesta reiästä näkyi pojan kasvot ja kun kortin avasi niin sieltä paljastui loput pojasta. Toivottavasti joku ymmärsi sepustuksesta jotain, sillä kuvaa kortista en tainnut ottaa.

 

Tänä vuonna joulukortteihin ei kuvaa lapsesta tule, mutta ehkä sitten ensi vuonna taas kun on uusi vauva, josta sukulaisilla ei kuvia välttämättä ole.

 

Itse mielelläni askartelen kortit, mutta nuo valmiitkin ovat nykyään kivoja kun on muutakin kuin se kuva ja "Hyvää Joulua!" -teksti. Yhdet tutut olivat viime vuonna tilanneet joulukortit juurikin Ifolorilta ja heidän lapsensa olivat hiukan kummallisen värisiä. Muita Ifolorilta tilattuja kuvia en ole nähnyt eli en sitten tiedä, onko heillä ollut ongelmia vain joulukorttien kanssa vai onko laatu muutoinkin huonoa.

 

Kavereilta saatiin joku joulu kortti, jossa aukolliseen kortipohjaan oli liimattu kuva lapsista ja muutama jouluinen ääriviivatarra. Pienellä vaivalla persoonallinen joulukortti.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kiisun kuvat sai mut repeämään etenkin kakkos kuva. Tosi hyviä! Kannattaa oikeesti tehdä noista kortti, kun tulee niin hyvälle tuulelle, kun kuvia katselee :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Perustetaan fanitamme Oskua ja Oskun kuvia-ketju :lol: Koska tiiän et Kiisulla on Oskusta yhtä ihania kuvia läjäpäin!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hahhaa :lol::lol::lol: :lol: No niitä kuvia on kyllä tietokone pullollaan siinä oot oikeassa :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now