-Bamse-

Joulukorttikuvat lapsista

242 posts in this topic

Vilautan meidän joulukorttia, täällä käy muutama jotka mahdollisesti saavat kyseisen kortin postiluukustaan niin en halua pilata "yllätystä":

 

*viuh, sori lyhyt aika*

 

Me ollaan kaksikielinen perhe, siksi toivotukset kahdella kielellä tuntuu luontevalta.

Ja tosta alhaalta on siis sutattu meidän nimet, jos joku ihmettelee...

Edited by Maletti

Share this post


Link to post
Share on other sites

^Tosi upea! Onko noin kauniita valmiita pohjia jossain, vai pitääkö tehdä koneella tyhjästä? Extrafilmin ja vastaavien pohjat ei oikein sytytä...

Share this post


Link to post
Share on other sites
^Tosi upea! Onko noin kauniita valmiita pohjia jossain, vai pitääkö tehdä koneella tyhjästä? Extrafilmin ja vastaavien pohjat ei oikein sytytä...
Kiitos! En valitettavasti voi ottaa itse kunniaa sillä joku muu on tehnyt kortin. Täältä löytyy vaikka mitä!

 

*muoks. vaihdoin suoran linkin

Edited by Maletti

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tässä mein tuleva joulukorttikuva. Parempikin olisi ollut voinut olla, mutta oli tosi hankalaa saada näitä kahta pysymään paikallaan.. :D

 

post-750-1227688797_thumb.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Me tilattiin joulukortit ifolorilta. Lauantaina tilattiin ja tänään tulivat. 20 kpl maksi kuluineen 13 eur ja jotain.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mun piti kanssa tilata Ifolorilta noi 40 kuvaa, mutta olisi tullut maksamaan noin 26e :huh: . Siispä tilastin 6 eurolla kymppikuvat ja askartelen itse kartongista taustan. Kelan tuella ei mitä vaan shopata ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Kiitos! En valitettavasti voi ottaa itse kunniaa sillä joku muu on tehnyt kortin. Täältä löytyy vaikka mitä!

 

*muoks. vaihdoin suoran linkin

 

Mahtaakohan skandit onnistua kortteihin, siis ä:t jne?

Share this post


Link to post
Share on other sites

^ Kannattaa kysyä tekijältä asiaa ennen tilaamista. Itse tilasin kortit teksteillä, joissa ei ole skandeja ollenkaan.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tässäpä mun ekat räpsinnät, tulee varmaan vielä pari sessiota, jos keksin muita ideoita :)

 

original_Tonttu_2.jpg

original_Tonttu_3.jpg

original_Tonttu_4.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mulla ilahduttaa noi Lumikin kaksoskuvat aina vaan :). Ihania kuvia täällä on muutenkin, tosi kiva käydä mallia katsomassa.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mies teki tänään töissä meille joulukortit. Sellasta kollaasia en nyt saanut kun en osannut laittaa sitä kymppikuvaksi. Täytyy illallemmalla skannata kortti näytille.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Näyttääpä kuvanlaatu klikattuna heikolta, mutta on oikeasti ihan tarkka kuva.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Aivan ihania kuvia!!!

 

Olkaa onnellisia te jolla on vielä paikallaan pysyvät lapset. Oli meinaan paljon helpompi ottaa viime jouluna kuvaa kun kohde ei ottanut jalkoja alleen ja lähtenyt karkuun, niin kuin nyt :P

 

DSC04068.jpg

 

Tässä on yksi meidän otkoksista. Vähän on tollanen kellertävä kun salamalla ottaminen ei oikeen onnistunut.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ihana kuva, Monalisa!! Tota keinulammasta olen haaveillut jo kaksi vuotta, mutta mies ei anna ostaa :rolleyes: Kaunis tapetti ja hauskan velmu ilme tontulla :D

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ihana kuva, Monalisa!! Tota keinulammasta olen haaveillut jo kaksi vuotta, mutta mies ei anna ostaa :rolleyes: Kaunis tapetti ja hauskan velmu ilme tontulla :D

 

Kiitos! Toi velmu ilme oli kaikista lähinnä hymyä kuvista kun suostui oleen paikallaa. Parhaat hymyt tuli tietenkin kun oli pois juoksemassa :rolleyes: Poitsu sai viime jouluna ton keinulampaan, tai siis piti saada. Kummit tilasivat sen ennen joulua Askosta, jossa sanotiin että menee muutama viikko. No lammas saapui sitten lopulta vappuna!!!! Oli kuulemma toimitusvaikeuksia!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now