-Bamse-

Joulukorttikuvat lapsista

242 posts in this topic

Ei jehna, miten ihana poju Suvin kuvissa! :wub:

 

Vilautan nyt meidänkin joulukorttia täällä, laitoin jo aiemmin pari kuvaa, mutta otettiin vielä uusi satsi. Tällainen tervehdys matkaa tutuille tänä vuonna:

post-670-1228295387_thumb.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

KÄÄK!

Nyt vasta havahduin - että jos huomenna tilaan kuvat extrafilmiltä - ne ei välttämättä ehdi enää ennen 15. päivää, jolloin sais vielä lähettää halpismerkeillä joulukortit...

 

voi prkl....

Share this post


Link to post
Share on other sites
KÄÄK!

Nyt vasta havahduin - että jos huomenna tilaan kuvat extrafilmiltä - ne ei välttämättä ehdi enää ennen 15. päivää, jolloin sais vielä lähettää halpismerkeillä joulukortit...

 

voi prkl....

 

Minä tilasin Extrafilmiltä 1. päivä. 10 päivän sisällä näytti olevan toimitus. Jos paikkansa pitää, niin sinulle juuri ehtisivät ajoissa :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Me ollaan käytetty Fotonetin palvelua. Aikoinaan hääkuvatkin sieltä tilattiin. Laatu ollut loistavaa, ei valittamista ja toimitusaika nopea. Nyt joulukortit näyttäs omasta kuvasta olevan 0,44€/kpl, johon sisältyy kuoret. Jos nyt tilais, laittasivat postiin huomenna, etusivulla lukee aina se aika päivitettynä, milloin laittavat postiin, jos nyt tilaat. Eli www.fotonetti.fi. Star, sitä kautta ehdit ainakin saada korttisi ennen tota 15. päivää. Voin suositella! ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Me ollaan käytetty Fotonetin palvelua. Aikoinaan hääkuvatkin sieltä tilattiin. Laatu ollut loistavaa, ei valittamista ja toimitusaika nopea. Nyt joulukortit näyttäs omasta kuvasta olevan 0,44€/kpl, johon sisältyy kuoret. Jos nyt tilais, laittasivat postiin huomenna, etusivulla lukee aina se aika päivitettynä, milloin laittavat postiin, jos nyt tilaat. Eli www.fotonetti.fi. Star, sitä kautta ehdit ainakin saada korttisi ennen tota 15. päivää. Voin suositella! ;)

Fotonetistä ei taida saada kaksiosaisia kortteja? (siis sellaista avattavaa)

Share this post


Link to post
Share on other sites

^En oo ainakaan minä huomannut, että saisi. Mekin käytetään fotonettiä, tilataan sieltä muutkin paperikuvat. Toissailtana tilaamani joulukorttikuvat olivat tänään postilaatikossa. :)

Edited by inkkumaa

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mä oon tänä vuonna ollut saamaton kuvien kanssa. Ei siis olla otettu ja teetetty. Lisäksi löysin laatikosta vinon pinon tavallisia kortteja, niin kelvatkoon tänä vuonna. Ehkä ens jouluna sitten...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mä tilasin Extrafilmiltä kuvat sunnuntaina ja tänään perjantaina ne löytyi postilaatikosta. Kuvat on painettu ihan tavalliselle valokuvapaperille ja laatu oli hyvä.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Meiltä lähtee tänä vuonna tällainen kuva joulukorttien mukana

 

jouluava.jpg

 

 

 

Ei mikään kovin hyvin onnistunut otos, mutta saa nyt kelvata. Meidän tyttö ei vaan osaa olla sekuntiakaan paikallaan :P .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tänä vuonna on mielestäni tullut vastaan erityisen paljon kuvia lapsista vaatteitta. Onhan lapsi herkän, viattoman ja haavoittuvan näköinen tuollaisissa kuvissa, mutta jotenkin mä karsastan ajatusta. Vähän mua jotenkin säälittää lapsen puolesta.

 

Hienosti otettuja kuvia joka tapauksessa itse kullakin.

Edited by Pimpula

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tässä meidän joulukorttikuva. Punaisesta kartongista tulee vielä pienet kehykset kuvalle.

 

joulukortti_ii.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Meillä lähtee kortit tänään tällä kuvalla. Vähän harmittaa, kun kuva piti varmuuden vuoksi napsasta ja laittaa ExtraFilmiin ennen kuin saatiin ihailla ensimmäisiä hymyjä Mimmiltä... Mutta tuleehan näitä jouluja :)

 

 

PB260096-1-1.jpg

 

Nallen joulu

 

Kellon soiton kuuli nalle

yks kaks lumihuovan alle,

pystyyn nosti pörröpäänsä

kummasteli näkemäänsä.

 

Metsän halki piippalakit

joulutontut, punalakit,

sekä itse joulupukki,

jonka parta kuuraa kukki,

pulkissansa ajelivat,

hymyilivät, huiskuttivat...

 

Jäseniään venytteli

nalle, tuhmaa tuumiskeli,

kunnes jonon loppupäästä

kuului huuto: älä säästä

vaan nyt juhlan kunniaksi

popsi tämä!

 

Hunajaksi eteensä noin nakatun,

hienoon tapaan lakatun

käärön heti nalle haistoi

avasi ja maistoi, maistoi...

Nukkui sitten uudestaan

hyvä hymy huulillaan.

 

 

Edited by hannat

Share this post


Link to post
Share on other sites
Tänä vuonna on mielestäni tullut vastaan erityisen paljon kuvia lapsista vaatteitta. Onhan lapsi herkän, viattoman ja haavoittuvan näköinen tuollaisissa kuvissa, mutta jotenkin mä karsastan ajatusta. Vähän mua jotenkin säälittää lapsen puolesta.

 

Hienosti otettuja kuvia joka tapauksessa itse kullakin.

 

Olen samaa mieltä. En halua loukata ketään tällä mielipiteelläni. Itse katsoisin hyvin tarkkaan esimerkiksi, että mitä paikkoja kuvissa näkyy... ikinä ei voi tietää, minne kuvat päätyvät, eikä se ajatus tunnu mukavalta. Itse en ikinä kuuna päivänä laittaisi lapsestani alastonkuvaa minnekään internetiin, mutta jokainen tavallaan.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nosteellaapas tätä, kun alkaa olla taas ajankohtaista. Itselläni olis tarkoitus ottaa neidistä joulukorttikuva, ja kissa olis kiva saada mukaan (taitaa olla täysi mahdottomuus :rolleyes: )

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mulla on kanssa vähän haastetta kun pitäs saada tytöt samaan kuvaan ja toinen on vielä niin pieni ettei osaa istua tms. Mitehän se onnistuu...?

 

Millaisia sisaruskuvia oottee saaneet joulukortteihin?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lapsen ja kissan yhteiskuva oli mahdoton tehtävä, mutta tyttösestä lähtee tällainen kuva postiin

 

meni pois

Edited by riepukka

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now