mei

Mistä löytää adminin ja kunkin osaston modet?

12 posts in this topic

Hei, aiemmassa foorumipohjassa näkyi kuka moderoi mitäkin osastoa. Nykyisella foorumilla en tietoa onnistunut kaivelemaan mistään. Asiattomia viestejä voi toki raportoida siitä omasta namiskastaan, mutta miten muuten mode olisi mahdollista saada kiinni?

 

Jossain olisi siis kiva olla ajankohtainen lista ylläpidon jäsenistä ja kunkin alaosaston modeista :) muuten on pakko käyttää sitä rapsanappulaa, vaikka tiedän että ei pitäisi..  :girl_sigh:

 

Ja kyllä, aloitin ihan oman ketjun, josko joku sitten tämän kysymyksen huomaisi..

Share this post


Link to post
Share on other sites

^ Se ei kyllä ole ihan ajantasainen mun mielestä. Mä oon ollut pienen hetken päikkypuolen modena, muttei mun nickiä siellä lue.

Täytyypi selvitellä...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja tuolla foorumin etusivun ihan alhaalla, missä on ne paikallaolevien jäsenten nimet, on pieni linkki "Ylläpitotiimi". Sieltäkin löytyy modeista luettelo. (ei tosin näytäkään erittelevän sitä, kuka on milläkin osastolla)

 

Meillähän on kaikilla modeilla oikeus moderoida kaikkia osastoja, vaikka osastoilla omat nimikkomodet onkin. Niinpä on yleensä nopein tapa saada esim. roskaposti pois klikkaamalla sitä raportoi-nappulaa, niin se voi sitten poistaa joka sattuu paikalla olemaan. Ja kyllä sitä saa kaikissa muissakin mode-asioissa käyttää halutessaan.

Share this post


Link to post
Share on other sites

^ Sekään lista ei ole ajantasalla, kun en omaa nickiäni sieltäkään löytänyt. Onko se Kimmo joka noita pääsee muokkailemaan?

 

Niin ja siis mun ei oo mikään ehdoton pakko saada nimeäni minnekään esille, mutta sillä ajattelin, että jos joku oikeasti mieluummin lähestyy yv:llä kuin raportin kautta niin olisihan se ihan hyvä olla ajantasainen lista modeista ja admineista esillä.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Jokaisen osaston alareunassa lukee sen osaston modet.

 

Miten mä en löytänyt.. Puusilmä  :grin: Parinakin päivänä mä yritin sitä tietoa etsiä  :girl_sigh:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kiitos, nyt löytyi :) tosi pienellä printillä oli kyllä. Mä tsekkasin sieltä sivun ylälaidasta vaan.. Yleensä käytän vaan sitä uudet viestit -toimintoa ja sielä itse ketjustahan sitä tietoa ei enää (kai?) löydy. Täytyy siis osata oikeasti etsiä, että löytää  :girl_sigh:

 

Ja älkää nyt kertoko, että kyllä sen tiedon sieltä yksittäisen ketjunkin kautta löytää  :girl_haha:

Edited by mei

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ylläpidon saa kiinni parhaiten yv:llä. Tossa aiemmin olikin jo ohjeita miten tuolta alalaidasta löytää listan modeista ja admineista. Sähköpostikin täällä kaiketi jossain on, mutta menee tuolle Kimmolle mikä ei oo se nopein reitti välttämättä saada vastausta. Jos haluat jonkin adminin kiinni mahdollisimman pian, niin pistä yv:tä.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tuli mieleen, että myöskin voi katsoa läsnäolevien listaa etusivun alalaidassa. Siellä näkyy punaisella, jos joku admineista on paikalla kyseisellä hetkellä. Voi sitten laittaa vaikka sitä yv:tä, niin todennäköisesti viesti menee perille samantien, kun kerran on läsnä.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Onko niin ettei yksäreitä voi lähettää ilman sitä maagista kymmentä viestiä? Olisin vain kyssäröinyt että tartteeko niitä viestejä keksimällä keksiä jos on jo naikkareissa jäsen samalla nicillä ja "muutamalla" viesteillä. :D

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
You are commenting as a guest. If you have an account, please sign in.
Reply to this topic...

×   You have pasted content with formatting.   Remove formatting

  Only 75 emoticons maximum are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

Loading...