Sign in to follow this  
Followers 0
pauliina

Vaunukopan pesu

10 posts in this topic

Mulla on Emmaljungan city koppa, jonka kuomussa on likatahra.

Olisiko kellään tietoa, miten tuon kuomun saa pesty?

 

Ite oon yrittänyt pähkäillä, mutta en oo keksinyt mitään keinoa. (Se nyt ei oo yllätys! :lol: )

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kuomu on varmaan samanlainen kuin muutkin Emmajungan kuomut. Sitä ei saa purettua, ohjeissa käsketään pesemmään suihkussa tms. Itselläni olisi sama edessä ja yritin sitä jo purkaakkin mutta sitten luovuin ajatuksesta. Pitää vaan pestä siellä suihkun alla.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mites Gessleinin Swingin peseminen? Kaikki vaunun kankaat olisi kiva pestä, mutta en ole vielä arvannut alkaa niitä irroittelemaan (jos ne edes lähtevät irti).

Share this post


Link to post
Share on other sites

En ole vielä kokeillut, mutta auton penkistä sain tahran irti jollakin "vaahdolla" joka oli siis ihan tekstiilin puhdistamiseen tarkoittu. Suunnittelin kokeilevani omien rattaiden kuomun tahroihin, kun taitaa olla vesipesu aika hankalaa.

Share this post


Link to post
Share on other sites

meillä on ollöut brioa, herqulesta, espritia, emmaa ja quinnya. kaikki irtoavat kankaat ( kuomu on yleensä ainoa mistä ei irtoa) olen pessy pesukoneessa käsinpesuohjelmalla tai 40 astetta.

kuomun olen irroittanut rungosta, pingottanut auki ja pessyt miedolla saippuliuoksella ja sienellä/harjalla, ja huuhdellut suihkussa.

ja ei ole värit haalistuneet tms :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Taitaa olla nimeltään vaahtopesu tms ja on ihan Biltemasta :-) ostettu. Tuollaisia varmaan myy autotarvikkeita myyvät liikeet ja olisinkohan Kodin1 nähnyt jotain vastaavaa huonekaluosastolla...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Meillä on ihan prismasta ostettua puhdistus vaahtoa. Mua kyllä vähän epäilyttäisi käyttää sitä vauvan juttuihin koska sitä ei saa kuitenkaan huuhdeltua pois.

Share this post


Link to post
Share on other sites

En mäkää sisäosia sillä vaahdolla pesisi, mutta kuomun ulkopuolen kyllä voisi mielestäni pestä.

Mutta toinen vaihtoehtohan on pestä siellä suihkun alla..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Joo ulkopuolelta kokeilin kuomua pestä, kun oli tahroja ja ihan kohtuullisesti lähti. En tosiaan mitään koppaa tai sisäosia sillä peisisi. Kopan laitoin koneeseen ja hyvä tuli...(I'coon puolikova, josta saa ne kovikkeet irti).

Edited by Naksu07

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now
Sign in to follow this  
Followers 0