koran_

Plussa vai ei, osa 4

1007 posts in this topic

Kiva tietää että on muitakin testien suur kuluttujia kuin vain minä.. :grin: Ihanaa katsella teidän joidenkin plussia! ♥ Mulla tipahti tänään raskauskeiju.fi:n herkät r-testiluiskat postarista ja eilen testasin viimesen pois ja ajatteli "no samahan se on kun huomenna tulee 11liuskaa lisää.." :girl_crazy: Eihän testeihin kuulukkaa tulla vielä mitään muuta kun negaa viivanpaikkaa ja niitähän on juuri tullut... Keskenmeno vuoto alkoi kuitenkin 6.5 ja loppui 12.5 ja hcg katsottu 16.5 arvo 2.. Juu,tiedetään..hölmöähän se on testailla mutta 25.5 alkoi kipuilu vatsassa josta jo toisaalla kerroin ja vieläkin on kipu tuolla kohdun kohilla..painaessa tuntuu ja välillä huutelee pienesti..Ovis saattoi olla ja mennä tuolloin 25.-28.5 joten..

 

Davidin testit ok?

Edited by jkvvm

Share this post


Link to post
Share on other sites

^no jos sulla vasta viime viikolla oli ovis, niin odottaisin ensi viikkoon. Viikko menee oviksesta suurinpiirtein ennen kuin alkio kiinnittyy ja alkaa tuottamaan hormoonia...

 

Duudelin testi on kyllä niiiin selvä <3

Share this post


Link to post
Share on other sites

Minä testasin eilen ensimmäisen kerran sillä alkuraskauden testillä. Olen tosi huono nimien kanssa, mutta tiedätte varmaan mitä tarkoitan. Kaksi viivaahaan sieltä ilmestyi, aivan selkeästi :) Piti käydä kesken työpäivän kotona tarkistamassa, etteivät viivat ole kadonneet minnekään, eivät olleet. 

 

Innostuksissani tein illalla testin sellaisella tikulla, jonka pitäisi näyttää raskaus kuukautisten ensimmäisenä poisjäänti päivänä. Negaa näytti, samoin tänä aamuna, kun tein toisen samanlaisen. Tai noh, ehkä hyvällä mielikuvituksella aamun testissä näkyi viivan paikka. 

 

Silti haluan uskoa, että plussalla ollaan, vaikka 2 / 3 testiä ovat olleetkin negaa. Hämmentää vain, sillä pillerit jätettiin pois vasta 1. toukokuuta. Toivotaan, että tämä olisi totta!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cáhppe  En huolestuisi sinuna etteikö se eka olisi ollut positiivinen testi, koska muut teit eri merkkisillä testeillä, vieläpä ei niin herkillä :) Niissä kuulemma voi olla isoja eroja miten vahvoja viivoja saa.

Toivottavasti viiva vahvistuu! :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cáhppe todennäköisesti ero on testien herkkyydessä. Ensimmäinen todennäköisesti ollut 10µU/ml ja iltatestauksessa 25µU/ml. Käytä viimeinen testi ylihuomenna aamupissistä, niin eiköhän ala jo näkyä toivottavasti :) Tuolloin myös pissi on huomattavasti vahvempaa kuin illalla :)

Edited by Yazz

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kiitos kannustuksesta LilljaLi ja Yazz!

 

Tänä aamuna tein vielä sillä herkällä testillä ja ruutuihin pamahti samantien kaikkien viivojen äidit. Ei tarvitse enää arvailla :) JES!!!! Nyt sitten yritän pitää taustalla sen ajatuksen, että moni raskaus menee alussa kesken. Toisaalta, moni ei. 

Edited by Cáhppe

Share this post


Link to post
Share on other sites

Epätoivo iski ja otin kuvan jo *eisiinämitäänoo* toteamuksissani pois, mutta antaa nyt raadin sanoa edes mielipiteensä :D Kuva siis takas. Kp 29/23-31, dpo:sta ei tietoa, testi One Step. Mainittakoon että tunti testin tekemisestä ei testialueella näy mitään. Tämä kuva otettu n. 4min kohdalla.

 

post-5992-0-53507600-1370668547_thumb.jpg

Edited by Lunatik

Share this post


Link to post
Share on other sites

No kääääääk Lunatik! Ei saa ottaa kuvia noin pois kun ei kerinnyt vielä sitä näkemään :grin:

 

muoks. kyllä siellä joku viivanen on :)

Edited by lavella

Share this post


Link to post
Share on other sites

kyllä minä jotain nään Lunatikin testissä  :)

 

ja suosittelen apteekin omaa, se ei petä. Näyttää aikaisessa vaiheessa positiivisen tuloksen. 

Mullakin tasi näyttää dpo 12. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mulla ei ole kokemusta One stepeistä, mutta selvä viivahan siinä on! Mikäli tuo testi ei tee vale plussia niin selvä plussahan tuo on :)

 

Suosittelen myös Apteekin omaa.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lunatik: Oi oi :girl_pinkglassesf:  Kyllä siellä viiva näkyy. Nyt varmistustestejä kehiin :grin:

Share this post


Link to post
Share on other sites

:( Mulla on huonoja kokemuksia noista testeistä. Näyttää ainakin itselläni herkästi toista punertavaa viivaa vaikkei raskaana olisikaan. Toivotaan kuitenkin, että sulla se on sitä itseään! :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

^Taisi käydä samoin :( Seuraavien päivien (toisilla testeillä) tulos nega. Menkat vaan pysyy edelleen poissa. Kai se pieni mahdollisuus vielä olemassa on vaikkei tuon lisäksi ole haamulaisiakaan tähän mennessä tullut.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mä en ole käynyt täällä.. :ph34r:

 

12339987.jpg

Mun silmään tossa ehkä näkyy jotain, mutta en ole ihan varma.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kävin nopeesti kurkkimassa urppiksen testin. Isoksi suurentamalla ja eri kuvakulmista katselemalla mä näen ainakin sen paikan, mutta en uskaltaisi sanoa että väriä. Toisaalta tabletin kuvanlaatu ei ole mikään erityisen hyvä. Tsemppiä jännäilyyn, ja toivottavasti viiva siitä vielä voimistuu! :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mäkin näen jotain urppiksen testissä. En tosin osaa sanoa onko vain viivanpaikka vai joku haamujen esiäiti. Toivottavasti vahvistuu! :tender:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mäkin näen testissä jotain, mutta voisin luokitella tuon viivanpaikaksi, kun en minäkään väriä näe :(  toivottavasti viiva lähtee vahvistumaan!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Onks toi testi vanha kunnon pregcheck?

 

Mä näen jotain kans, toivottavasti pian tulee selkeämpi punertava viiva! :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now