koran_

Plussa vai ei, osa 4

1007 posts in this topic

Myyllä selkeä plussa :)

 

Larpallakin mun mielestä näkyy selvästi punaista :)

 

Urppis: Kyllä mä jotain oon näkevinäni :) Jännää :tender:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Myyn plussa ihan täysin varma! Onnea!

 

Larpan ja urppiksen testeissä myös erottuu mun silmään hailakkaa punaviivaa.. Lisää testejä vaan kehiin! :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tätä on kuitenkin odotettu, joten tässä tän aamun kuva-arvotus. :P

Nyt siis dpo 9, kuva otettu melkolailla tuoreeltaan. Esikosta oli tässä vaiheessa jo selvä viiva, joten jotenkin tuntuu siltä että ei tää nyt mitään ollutkaan. Kertokaa nyt joku ettei ne raskaustestit samalla lailla käyttäydy joka raskaudessa. :girl_sigh:

 

12433532.t.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Noh, mun ei ollut plussa, vaan viivan paikka. Verikokeella varmistettiin tänään ja otin sitten sen rokotteenkin. Alkais nyt ne menkat.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Urppis, mun gyne ei uskonut, kun kerroin saaneeni haalean viivan dpo10. Sanoi, ettei niin aikaisessa vaiheessa pitäisi vielä mitään näkyä testeissä. Mä en siis heittäisi kirvestä kaivoon, vaikkei vielä näkyisi kunnon viivaa ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

urppis, mä kyllä näen punertavan viivan siellä testeissä :girl_crazy: Ja siis tosiaan dpo9 on ihan superaikaisin. Ekassa raskaudessa sain vesiselvän negan dpo10 ja nytkin tais olla kp28/26-28, kun rupes näkyy mitään hailuraa testissä :)

 

Pahoittelut Larpalle :(

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mä olin jo ihan varma Larpan plussasta kuvasta pääteltynä, pahoittelut!!!

 

Urppiksella jotain kyllä näyttäisi häämöttävän siellä kontrolliviivan lisäksi..  :girl_pinkglassesf:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Shuttle: sain samanlaisen vielä seuraavanakin aamuna. Kurjaa. :/

 

Tänään en enää testaa, kun verikoe oli mikä oli. Tai kai nyt se verikoe on luotettava dpo12... Se oli se pos/neg testi. Tissit kyl tuntuu ihan kummilta, mut mennee pms-oireisiin sit tai jotain. Huomenna varmaan tulee täti.

Share this post


Link to post
Share on other sites

^No jollei täti tule niin sitten vaan testiä vielä.. ;) Niin kauan kun täti on poissa jne... :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

^nojoo. :) jos ei alkuviikosta kuulu, niin sit pitää varmaan huolestua. Ovishan on voinut olla myös max 2 päivää myöhemmin. Ärsyttää, kun se eilinen verikokeenkaan ottaja ei osannut sanoa, et mikä se testin varmuus verestä on. Vastas vaan että kyllä se tosi herkkä ja aika varma on, et niin. Huoh.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Heipä hei taas! :blush: Tänään on dpo 11, joten oli miten oli niin tässä kuussa ei enää montaa kuvaa tarvi multa nähdä, lupaan. :grin:

 

Tässä siis tän aamun kuva:

12439701.t.jpg

Viiva ei näytä niin tummalta kuin toissa aamuna, mutta on mun mielestä selkeemmin punertava. Vai näänkö aivan väärin?

 

Tässä vertailuna toissa aamuinen kuva. Eilen en edes ottanut tuoreeltaan kuvaa, kun otti niin päähän.. :P

12439702.t.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Väriäkin olen näkevinäni! Jospa huomenna jo viiva näkyisi kunnolla, tsemppiä!   :give_heart:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kopsaan tuolta kakkosen kuumeilijoista:

 

IIIIIIIIIIKKK!! Tänään on omien laskujeni mukaan dpo10, ostin huvikseen pari testiä äsken sittarista. Meinasin et ne on viikonlopun varalle, jos ei menkat oo vielä alkanu siihen mennessä. No ne poltteli niin kovasti tuolla kaapissa, et pakko oli tehä testi.. Ilman mitään monen tunnin pidättelyjä ja tähän aikaan illasta sieltä pärähti tällaset (ylempi on pregcheck, alempi rfsu):

 

attachicon.gifIMG_2379.JPG

Mitä mieltä?? APUA!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pahoittelut Urppis :lipsrsealed:

 

Alyssa: selvästi näkyy toiset viivat molemmissa testeissä! Ihan varma en ole siitä, onko väriä enemmän kuin aavistus, mutta vasta dpo 10, niin ei tuon vahvempaa viivaa varmaan tulisikaan. Toivotaan vahvistumista!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now