koran_

Plussa vai ei, osa 4

1007 posts in this topic

Jehny: kyl mie nään plussan tuossa! Ihan selvästi tulee myös tuo pystyviiva näkyville, onnea jo varovaisesti ja toivotaan vahvistumista!

Share this post


Link to post
Share on other sites

iiik, ihanaa <3 Kiitoksia paljon <3 Ollaan yritetty yli 2 vuotta saada perheenlisäystä. Jätin terolutit pois ja olen nyt mennyt omalla kierolla pari kertaa ja kuinkas kävikään happy.gif e-pillereiden jälkeen jouduin syömää teroluteja kun ei menkkoja kuulunut itsestään.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jehny, mä olen saanut kyseisellä testillä vahvemmanki plussan (pystyviivan). Eikä se tarkoittanu raskautta :(

Tuo testi on ihan hanurista.

Toivottavasti sinulle merkkaisi kuitenkin raskautta:) suosittelen testaamaan toisella testillä vielä..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kiitos vastauksista kaikille :) Tein sitten tänään päivä pissasta halppisliuskatestin, kun oli toista mun tekemästä testistä huonoja kokemuksia, mitä lueskelin nettipalstoilta ja tälläiseltä se näyttää :

 

http://aijaa.com/CVLjjV

Edited by Jehny

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jehny, mä olen saanut kyseisellä testillä vahvemmanki plussan (pystyviivan). Eikä se tarkoittanu raskautta :(

Tuo testi on ihan hanurista.

Toivottavasti sinulle merkkaisi kuitenkin raskautta:) suosittelen testaamaan toisella testillä vielä..

Noissa testeissä on tärkeää että viiva on tasaisen leveä (niin kuin kysyjällä on). Minäkin olen saanut selkeän plussaviivan, mutta se näkyi vaan toisessa puolessa viivanpaikkaa. Ei ollut plussa.

Share this post


Link to post
Share on other sites

^Tasaisen leveä se olikin. Ihan selvä plussa. 

 

 

Jehny, ihanaa! Sielä se on ihan oikea plussa!!  :girl_in_love:

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

Jehny, mä olen saanut kyseisellä testillä vahvemmanki plussan (pystyviivan). Eikä se tarkoittanu raskautta :(

Tuo testi on ihan hanurista.

Toivottavasti sinulle merkkaisi kuitenkin raskautta:) suosittelen testaamaan toisella testillä vielä..

Noissa testeissä on tärkeää että viiva on tasaisen leveä (niin kuin kysyjällä on). Minäkin olen saanut selkeän plussaviivan, mutta se näkyi vaan toisessa puolessa viivanpaikkaa. Ei ollut plussa.

 

 

Mä taasen oon saanut ko. testillä sellaisen ei-tasaisen plussan, vaakaviiva oli normaali - pystyviivassa oli väriä vaan toisessa reunassa, ja oli silloin plussa.

Että on ehkä yks hämärimmistä testeistä  :girl_sigh: Eli toisella testillä varmistaminen on parasta jos tuota käyttää ja on epävarmuutta.

 

Onnittelut Jehnylle, toisessakin testissä selvä viiva!

Share this post


Link to post
Share on other sites

http://aijaa.com/PyALNu

 

kp 26/28, testinä one step. puhelimen laatukuva, mutta oisko siinä jotain...? :ph34r:

 

muok. ja se pakollinen disclamer, että musta näkyy luonnossa paremmin :D

Edited by Coraline

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now