koran_

Plussa vai ei, osa 4

1007 posts in this topic

Mäkin näen Coralinen testissä kaksi viivaa. Onnea ja peukkuja vahvistumiselle! :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

katya,tuuthan heti huomenna päivittämään tilanteen?! :)

No en sitten tullut, kun himppasen harmitti.. :/ Mutta siis viallinen testi tms oli se mun haamuni, muut testit pysyi valkosina ja tätikin tuli vaan päivän myöhässä.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Voi Katya,oon pahoillani.. :(

Sehän on saattanut olla kemiallinenkin. Toivottavasti pian tärppää todenteolla!! :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Noniin, olisi kuva-arvoitus.

 

tikut9913.jpg

 

Mitä mieltä olette, olen pistänyt Ovitrellen (irrotuspiikki) torstaina 29.8. eli 11 päivää sitten. Siitä laskien (36h) ovis on ollut perjantai-illalla 30. päivä. Tänään siis dpo 10. Kuvassa vasemman puoleiset numerot kertoo dpo:n ja oiken puoleinen on "päivää piikistä"

 

Tuo piikkihän näkyy testissä paketin ohjeen mukaan max kymmenen päivää, eli tänään ei pitäisi enää näkyä. Olen testannnut viivan vaalenemista ja eilen oli lähes nega, tänään taas selkeä punainen viiva. Kuvassa testatut tikut dpo 3-10, joista tämän päiväinen alimpana. Onko teidän mielestä viiva vahvistunut suhteessa dpo 8 ja 9 viivoihin? "Luonnossa" viiva on mun mielestä about yhtä vahva kuin dpo 7 testi. Ja nyt sitten mietin, että voisiko olla....  :ph34r:

 

Joo, tiedän. Pitää odottaa pari päivää ja testata uudestaan, jotta voi olla varma. Mut toin tän tänne saadakseni mielipiteitä ja jos vaikka jollain sattuisi olemaan kokemusta pregnylin/ovitrellen jälkeisestä viivan vahvistumisesta, että miten on käynyt.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Argh, anteeksi iso kuva, en näköjään osannut laittaa sitä vain linkkinä. Saako tuohon jotenkin sen spoilerin?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Omakohtaisia kokemuksia ei mulla ole noista irrotuspiikeistä, mutta kyllä musta alin on vahvempi kuin pari edellistä. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Larppa tuosta piikistä ei oo kokemusta, mut kyllä se mun silmään on vahvempi ku kaks edellistä :)  :girl_pinkglassesf:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mulla on kokemusta piikistä, jonka jälkeen dpo 10 (11 päivää pistämisestä) sain hailuran plussan. Suhtauduin myös varauksella, jos oiskin ollut jämiä piikistä, mutta niin vaan osoittautui oikeeksi ja kohta tuo plussan tulos täyttää vuoden :-) Lupaavalta vaikuttaa Larppa, uskaltaisin jo varovaisesti onnitella!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kiitos ihanat <3 Mä niiiiiin toivoisin. Laskeskelin puoliintumisajan perusteella, että tänään pitäisi veressä olla enää max 3iu/L sitä ovitrelleä, eli ei kait oikeesti pitäisi enää näkyä testissä.... Paitsi jos oli tosi vahvaa pissaa? Mut miksi sit eilen ei näkynyt lähes mitään, voiko se tollain vahvistua pelkän piikin takia? Voi apua, tässä pää hajoaa kun niin toivoo. Odottavan aika on pitkä, eikä tähän taida ennen huomista saada varmuutta. Paitsi jos testaa iltapissasta? :D

 

Mitään oireita ei kyllä pahemmin oo... jotain pistelyä ollut alavatsalla muutamana päivänä ja sit reippaasti valkkaria. Mut noita nyt on ollut aiemmissakin kierroissa, et eipä niistä voi vetää johtopäätöksiä.

 

Jos ois oikea plussa, niin ois aukkari-ihme, meille kun se tehtiin tähän kiertoon... (sitä tehdessä lääkäri ensin totesi "painetta" vasemmassa johtimessa, ennen kuin se neste lähti menemään muniksiin.... ovis oli tällä kertaa vasemmalta. Et vois hyvin olla tuosta ollut kiinni, jos siellä jotain tuketta oli, joka nyt sitten "putsaantui")

Edited by Larppa

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mustakin on vahvistunut hieman, toivotaan. :)

 

Kiitos kaikille omalta osaltani tsempeistä. :) Katsotaan miten tilanne kehittyy, laukussa odottaa pari testiä. Pc:llä tuli la ja su selkeämmät haamut, mutta tuhruvuoto vähän pistää mietteliääksi.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Coraline, alkuraskauden tiputtelu ja tuhruhan on ihan yleistä ja normaalia, joten en hätäilisi, jos ei ylly kunnon vuodoksi. Tsemppiä! Ja toivotaan <3 Mentäis sit molemmat toukokuisiin. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kyllä tuo lupaavalta näyttää, mutta odottelisin vielä huomisen aamun testiä. Muutama henkilö tälläkin foorumilla on saanut vielä 11 päivää pregnylistä tms. irroituspiikistä hailuraa punaista raskaustestiin. Viivan vahvuuteen vaikuttaa vielä tuossa vaiheessa paljon myös pissan vahvuus. Jos huomisen aamun testi on tummempi kuin tämä aamu, niin sitten vaikuttaisi toooodella hyvältä :give_heart:  Toivotaan kovasti, että tulos on positiivinen :give_heart:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Larppa, kyllä tuo viimeinen testi minunkin silmään näyttää siltä, että viiva on vahvistunut edellisiin verrattuna :) Toivotaan, että olis aukkari auttanut toivotun tuloksen saamisessa!

Edited by isla86

Share this post


Link to post
Share on other sites

Larppa, on se minustakin vahvistunut. Jatka toki vielä testaamista, toivotaan että viiva tummenee entisestään. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

http://aijaa.com/anowcT

 

parin tunnin pidätyksellä tuommoinen apteekin omaan. Ilman tätä tuhrua pitäisin bileet, nyt mielessä vaan kemialliset ja kohdunulkoiset..

 

ja tää on ihan hölmöä, koska oikeesti tuossa on ihan reippaasti punaista, ja nyt on kuitenkin 28/28. Voi josko...? ❤

 

http://aijaa.com/TvSjCJ tässä sama testi tunnin oltuaan.. ei saisi tiirailla ja sillee, mutta kyllä se taitaa plussa olla. :)

Edited by Coraline

Share this post


Link to post
Share on other sites

Coralinea pitää kyllä jo onnitella :) plussaa plussaa ja eiköhän se tuhru siitä pikkuhiljaa vähene, monilla tuhruttaa kauankin.

 

Larppa, mulle kävi juuri noin irrotuspiikin poistestauksen kanssa, dpo9 haalee plus, dpo10 tuli nega ja dpo11 hailura plussa ja sitä itseään oli. Tsemppiä ja toivottavasti huomenna jo selkeät viivat :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kyllä minustakin Larpan viiva on vahvistunut.

Coralinen testissä selkeästi punainen viiva :) 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Larppa: miunkin mielestä on selvästi vahvistunut tuo viiva! Voi, toivotaan parasta! :give_heart:

 

Coralinella selvä plussa! Toivotaan, että tuhru loppuu ja varovaisesti jo onnea! :give_heart:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kiitos kaikille. Tuhrua ei ole näkynyt kohta vuorokauteen *koputtaa puuta*, ja aamulla digi sanoi raskaana 1-2. :wub:

 

Mites Larpalla?

Edited by Coraline

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hmph, tänään tuli tämmöinen

 

tikku10913.jpg

 

Onko se teistä vahvistunut? Mä en oikein osaa sanoa, livenä about yhtä vahva kuin eilinen. Ei kyl ainakaan heikompi. Piirtyi nopeammin kuin eilen (about 3 minuutissa)

 

En tiiä mitä tässä nyt sitten pitäisi ajatella. Voiko olla vielä ovitrellen jämiä? En oo vielä miehellekään uskaltanut sanoa mitään, kun pelkään, että tässä vielä romahdetaan kovaa ja korkealta. Tänään dpo 11 ja piikistä 12 päivää.

 

Keksin yhden oireenkin: mulla on ihan JÄÄTÄVÄSTI finnejä. Tai on niitä ollut koko yrityksen ajan, mutta nyt tää on ehkä vielä potenssiin 2 mun otsan osalta. Täynnä pientä hormoninäppyä.

 

MUOKS:

 

tässä vielä itse leikkaa - liimaa menetelmällä tehty kollaasi...

 

tikut10913.jpg

Edited by Larppa

Share this post


Link to post
Share on other sites

Coraline: yllä näkyy tän päivän tuotos. :)

 

Ja onnea Coraline, ihanaa! :give_heart: 

 

Mä en tänään vielä uskaltanut tuhlata digiä. Jos huomenna ja sit vois näyttää miehellekin. Huomenna ei voi enäää olla ovitrelleä, eihän?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now