koran_

Plussa vai ei, osa 4

1007 posts in this topic

Kyllä tuo musta on ihan silmin nähden vahvistunut. Laita samaan viestiin se eilinen kollaasi, niin on helpompi vertailla. :P

 

muoks. Kyllä, on se näiden kuvien perusteella vahvistunut (kahdensin välilehden ja räpsyttelin ikkunoita auki vuoron perään. :girl_crazy: Halvat huvit.

Edited by Coraline

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nyt laitoin. Sainpas leikattua ja liimattua. :D

 

 

muoks: ihana coraline <3 Joo, jos miehet tietäis, niin ne pitäis meitä varmaan ihan pähkähulluina kun tällaista harrastellaan. Mun mies on vielä niiiiin insinööri, et se ei kyl tajuis yhtään. :D

Edited by Larppa

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kyllä mä Larppa tuota jo uskaltaisin plussaksi sanoa. Ovitrelle on jo varmasti hävinnyt. Onnea. :)

 

Onnea myös muille plussanneille. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Larppa: Mun silmiin se on selvä punainen viiva, vaikkakin toistaiseksi vielä haalea :) Onnea!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Larppa mä kyllä uskaltaisin jo vähän hihkua ja ehkä miehellekin tiedottaa. Kun piikistä on kuitenkin noin monta päivää, niin en usko että kahtena peräkkäisenä päivänä tulisi enää noin vahvaa viivaa, vaan tänään olisi selkeästi haaleampaa. Siellä taitaa olla joku tarttunut kiinni :give_heart: 

 

Coralinelle myös onnittelut :tender:

Share this post


Link to post
Share on other sites

No mä miehelle lopulta tossa aamullä näytin sitä viivaa. Ei se uskonut, vaikka sanoi kyllä näkevänsä kaksi viivaa. Sanoi uskovansa vasta, kun se on yhtä vahva se toinen viiva.  :girl_sigh:

 

Perus insinööri kun tuo on... ja sekin toivoo niin kovasti, että ei kanssakaan halua pettyä.. Mä taidan päivällä käydä verikokeessa jos ehdin, se nyt ois sit varmaan ainakin 99% varma.

 

Ei kyl vielä pysty uskomaan. Apua. :blush:  Tässä on niin miettinyt vaan sitä, että miten sitä tulisi raskaaksi, että ei oo ajatukset pahemmin käyneet sillä puolella, että mitä sitten jos se plussa tuleekin... Mut eiköhän tää tästä. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Larppa: Kyllähän tuo näkyy hyvin. 

 

Muuten mullakin on ollu tässä kierrossa finnejä ja reilusti. Heti kierron alusta lähtien ja oviksen jälkeen on ruvennu tosissaan kukkimaan. Normaalisti tulee joitakin ja nekin sellasia kovia ja kipeitä eikä tällästä syheröä.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Joo - digitesti sanoi päiväpissasta 3 tunnin pidätyksellä että raskaana 1-2. Kai se on pakko uskoa? Ei voi enää olla noin paljoa jäljellä irrotuspiikistä. Apua, sanon mä. Ja silti iiks niin ihanaa...  :girl_pinkglassesf:

Share this post


Link to post
Share on other sites

^ Kiits.  :give_heart:

 

Tänään oli jo selkeästi vahvempi, niin uskalsin lisätä tickerin. Häntä koipien välissä poistamaan se sitten, jos käy huonosti.

 

Ihan parasta kyllä, et la osaa meidän ekalle hääpäivälle muutaman päiv'n tarkkuudelle <3 ja mulla oli just synttärit, paras lahja tuli.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pitipä ruveta tässäkin ketjussa näyttämään et joko tätä uskaltais uskoa... 12652569.t.jpg

 

testattu niin ovistestillä sekä r-testillä :)

Edited by Piiku

Share this post


Link to post
Share on other sites

On se Piiku plussa, onnea  :give_heart:

 

Tervetuloa mun kanssa toukokuisiin. :) Milloin sulla on la? Taitaa mennä tosi samoille mun kanssa.  :girl_pinkglassesf:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Larppa:Kiitos! Lasketusta ajasta ei oo ihan varmuutta. Epäilisin/luulisin jotain toukokuun puolen välin jälkeen. Vai oonko ihan väärässä?Mites sulla?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Laitetaanpas täältäkin suunnalta nyt kuva-arvoitusta kehiin näin torstai-illan ratoksi. http://imgur.com/0IBDva7

Dpot on vähän sekaisin, kun en olekaan enää yhtään varma mihin se ovis nyt sijoittui.. Mutta testien tekemistähän se ei estä. Kyseessä Davidin testi, siis.

 

Muoks: kuvaa siis ei ole mitenkään muokattu. Jotain olin siinä näkevinäni, sen takia tuon kuvan räpsäisin..

Edited by helyes

Share this post


Link to post
Share on other sites

helyesin testissä näkyy hailakka viiva  :grin:  noi davidin testit on ihan surkeita. antaa pitkään tosi hailuja viivoja. huomenna eri merkkistä testiä kehiin  :girl_pinkglassesf:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now