koran_

Plussa vai ei, osa 4

1007 posts in this topic

Paapu: miekin nään siinä jotain, mut ehkä mieltäisin sen vielä viivanpaikaksi, kun väriä en näe. toivotaan vahvistumista!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tässä eri valoissa nyt iltapäivällä tehty Predictorin Early 10 herkkyys (kuoresta pois otettuna kun se ikkuna oli ihan naarmuinen...).  Mitäs sanotte? Mies vaan marmatti, että tietty siinä on viivanpaikka ja nauroi kun näytin "viivaa":

 

 

tikku1.jpg

 

tikku2.jpg

 

tikku3.jpg

 

Muoks. Niin ja kuvat on otettu ainakin 10 min testin ottamisen jälkeen kun se testiaika on max. 5 min. Mutta tuon tyyppinen se mielestäni oli testiajan päättyessäkin.

Edited by bohemian

Share this post


Link to post
Share on other sites

Viivassa näkyy kyllä häivähdys vaaleanpunaista, joten eiköhän tuo ole haamu eikä viivanpaikka :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mie nään myös bohemianin haamun! ja tosiaan miunkin mielestä väriäkin on, että haamuksi katsoisin. toivotaan vahvistumista :lipsrsealed:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jee, muillekin näkyy :)! Eihän tässä seuraavaan viikkoon mitään muuta pysty ajattelemaan kuin vahvistuuko viiva vai ei...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Näkyy :) Itse sain aikoinaan samanmoisen ja pidin sitä jo plussana.

Edited by Paapu

Share this post


Link to post
Share on other sites

Minä sain myös prediktorilla tuollaisen, silloin tuli muihinkin testeihin haamuja. Se oli kuitenkin kemiallinen, toivottavasti sinulla viiva tummuu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

^Hyvä kuulla tätäkin kantaa, niin pysyy realiteetit mielessä. En ole vielä mitenkään varmuutena testiä tulkinnutkaan, lähinnä sellaisena ehkä kenties tuloksena.

 

 

Ja kiva oli kuulla haamukokemuksiakin :). Mulla kanssa pojan raskaudessa oli aika kauan haaleita haamuja/viivoja. Eli tästä se jännittely alkaa...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Minä testasin tänään suunnilleen samanmoisen haamun kuin Bohemia. Itseasiassa kaksikin :D

Haamussa on selkeesti vaaleanpunaista väriä ja mieskin ne näkee. Jännää, huomiseksi olisi pregcheck odottamassa, onko ne miten herkkiä testejä?

 

Toivon Bohemiallekin viivan vahvistumista! :tender:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mini-Me ja athella :lipsrsealed:

 

 

 

Minä testasin tänään suunnilleen samanmoisen haamun kuin Bohemia. Itseasiassa kaksikin :D

Haamussa on selkeesti vaaleanpunaista väriä ja mieskin ne näkee. Jännää, huomiseksi olisi pregcheck odottamassa, onko ne miten herkkiä testejä?

 

Toivon Bohemiallekin viivan vahvistumista! :tender:

 

Oo, kanssajännääjä :lipsrsealed:. Nyt sitten raportoidaan tänne ahkerasti ;). Mulla ei ole aamulle testiä, kun en raaskinut ostaa enempää apteekista kuin yhden kun postissa on tulossa lisää *höh pah*...Tilattiin nimittäin viikonloppua vasten miehen kanssa ebay:stä kaksi clearbluen digiä ja liuskaa ja sitten tänään aamulla hädissäni tilasin raskauskeijulta vielä 6 liuskaa kun niitä aiemmin tilattuja ei ole vieläkään tullut.

 

Mun käsittääkseni Pregcheck on se 25 herkkyinen.

Edited by bohemian

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bohemia, pitääpä käydä itsekkin kurkkimassa ebayssa jos sieltä niitä digejä irtois vähän halvemmalla. Kiitti vinkistä! :)

 

Mä tein aamulla pc:n ja siihenkin tuli haalea, mutta selkeesti vaaleanpunainen viiva testiajalla. Tiistaina oon siis testannut negan ja eilen sain kahteen testiin ekan kerran ne vaaleat viivat, eli ehkä se hcg on sieltä nousemassa, huomenna pitäis siis tulla vähän tummempi viiva jos kaikki on vaan kunnossa. On tämmä jännää! Ihan uskomaton fiilis, voiko olla todellista että meille vielä lapsi suodaan? :girl_pinkglassesf:

 

Tässä vielä huono puhelinkuva testeistä kun digikamera otti ja hajos. Viivat ovat luonnossa selkeämpiä kuin tuossa kuvassa, siis semmoisia että mieskin ne vaaleanpunaisiksi viivoiksi tunnistaa :girl_crazy:  http://aijaa.com/lqU3Ib

Share this post


Link to post
Share on other sites

^Kiitos.

 

Onnea Senju!!

 

Mä testasin nyt iltapäivällä eri merkkisellä herkällä testillä eikä siinä rehellisesti sanottuna oikein mitään näkynyt. Aurinkoa vasten kun katsoin testiajan lopulla näin pienen hetken aikaa haalean vaaleanpunaisen viivan siinä toisen viivan paikalla. Voiko se vaan olla hetken ja häipyä sitten?

 

Mulla on ollut nyt sen verran selvästi erilaisia oireita, että olen kyllä aika hämmentynyt jos en ole raskaana. Ja huolestunut, että mistä ne sitten johtuu jos ei raskaudesta (älytön turvotus vatsassa, etova olo, pieni heikotus/päänsärky koko ajan, sellainen "kylmä" näläntunne aika jatkuvasti vatsassa jne.).

 

Huomenna aamulla sitten seuraavan kerran testiä.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now