Sign in to follow this  
Followers 0
Nökönuuka

Viestien muokkaaminen

5 posts in this topic

Miksen saa muokattua vanhoja viestejäni? Osa sellaisia, joita olen aiemminkin jo muokannut esim. kirjoitusvirheiden osalta, nyt poistaisin kokonaan. Ei ole "muokkaa"-namiskaa ollenkaan.

Joitain viestejäni pääsen muokkaamaan ihan normisti, mutta osaa en.

Edited by Nökönuuka

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kertokaahan, mistä saan sen muokkausnapin käyttöön? Onko siinä joku 10 viestin raja vai? Jos on jostain tällaisesta rajasta kyse (eikä esim. teknisestä virhestä), niin olisi kiva kuulla ylläpidolta peruste tällaiselle säännölle. Itse kun kuitenkin olen maltillisempi foorumiosallistuja, enkä viitsisi mielipiteitäni tunkea jokapaikkaan ihan vain sen takia, että saan oikeuden omien tekstieni muokkaamiseen. :)

 

-> muoks: ja tottakai sitten tähän viestiin tuli se muokkaa-nappi.  :rolleyes: Mutta aikaisemmissa viesteissä ei sitä edelleenkään näy, onko kyse siis jostain osiokohtaisesta ongelmasta/rajoitteesta? Ne huikeat kaksi aikaisempaa viestiä ovat siis Vauvakuume-osiossa.

Edited by Lazara

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mulla sama ongelma muokkauksen kanssa tuola vauvakuume puolella.eikö ollenkaan jälkikäteen voi tekstiä muokata? Heti pystyin muokkaamaan sitä julkaisun jälkeen,mutta en enään seuraavana päivänä.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
You are commenting as a guest. If you have an account, please sign in.
Reply to this topic...

×   You have pasted content with formatting.   Remove formatting

  Only 75 emoticons maximum are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

Loading...
Sign in to follow this  
Followers 0