kanelisokeri

Unet raskaudesta ja vauvoista

61 posts in this topic

Yksi hyvin mieleenpainuva vauvauni: olin yli puolenvälin raskaana mutta en itse vielä tiennyt sitä. Lapsi oli biologisesti minun, parhaan naispuolisen ystäväni ja jonkun kolmannen naisen joka vaihtui jatkuvasti unen edetessä. Asuimme ulkomailla ja olimme menossa ultraan, minä ekaa kertaa vaikka kaksi muuta äitiä olivat siellä jo käyneet:D sain kuulla että kolmas äiti on veriryhmää F tms ja sain ihan hirveen hepulin että sellaista ei ole että pilaat lapsemme! Toinen äiti oli veriryhmää A++ ja minä normaalisti A-.. Pyysin lekurilta että saisin ultrakuvan matkaan koska olen sellaisesta aina haaveillut, hän sitten ehdotti live-ultrakuvausta. Sain taas hepulin että kun haluan vain sen perinteisen ultrakuvan enkä mitään livejuttuja. Lääkäri vastusteli ja alkoi kuvaamaan normaalilla kameralla ultratilannetta, lopullisessa kuvassa mahan päällä näkyi perinteinen ultrakuva :D tämän jälkeen uni meni hieman mössöksi. On kyllä jäänyt mieleen tämä uni, aamulla oli taas pieni wtf-olo!

Share this post


Link to post
Share on other sites

On se muuten jännä miten nää vauva ajatukset tulee uniinkin. Olen nyt pari viikkoa aktiivisesri ruennut ajattelemaan toista lasta, ja toissa yönä näin jo unta, että meillä oli neloset. :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mun ehdoton suosikki vuosien takaa kun olin tosi neuroottinen ehkäisijä ja pelkäsin raskaaksi tuloa: Näin unta että olin raskaana, mutta en muistanut kuka on isä. Mietin siinä että musta tulee maailman huonoin äiti kun lapseni joskus kysyy "äiti, kuka mun isä on" ja joudun vastaamaan että "Äiti ei muista. Äiti tiesi, mutta äiti unohti." :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mä olen nähnyt kaksi kertaa unta siitä, että olen juuri synnyttänyt. Molemmissa unissa olen ollut osastolla yksin keskellä yötä makoilemassa sängyssä ja fiilistelemässä, että nyt oon äiti. :) Kummassakaan unessa ei ole näkynyt itse vauvaa (on ollut jossain vauvalassa tai jossakin), mutta fiilis äitiydestä on ollut tosi voimakas! Ihania unia. Meillä yritys nyt siis ihan alussa vielä, joten saa nähdä tuleeko tällaisia unia vielä paljonkin lisää.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mä oon nähnyt jo aiemmin tänä kesänä unta että odotin tyttö vauvaa. Saa nähdä onko enneuni :girl_haha:

Viime yönä näin unta että oltiin just päästy vauvan kanssa sairaalasta. Vauvalla oli päällä jumpsuitti ja sen alla potkuhousut ja body. Asuin samassa asunnossa missä asuin ennen kun muutin pois kotoa. Aloin imettämään sängyssä vaikka vauva haisi ihan kakalta, imetin minuutin ja mentiin sit pylly pesulle. :girl_impossible: Kakkaa oli pitkin selkää... Vauvalla oli tytön vehkeet mutta mielessäni kutsuin häntä pojan nimellä. Unessakin mietin ettei me nyt tätä nimeä hälle voida antaa... :girl_haha:

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 8.5.2017 at 7:02 PM, Ansa87 said:

Mun ehdoton suosikki vuosien takaa kun olin tosi neuroottinen ehkäisijä ja pelkäsin raskaaksi tuloa: Näin unta että olin raskaana, mutta en muistanut kuka on isä. Mietin siinä että musta tulee maailman huonoin äiti kun lapseni joskus kysyy "äiti, kuka mun isä on" ja joudun vastaamaan että "Äiti ei muista. Äiti tiesi, mutta äiti unohti." :D

:girl_haha:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Viime yönä ekan kerran näin unta että olin jostain syystä lääkärillä ja siellä oltiin sitä mieltä että raskaana olisin ja varattiin aika alkuraskauden uä:een vielä tarkistusta varten. Eilen aamulla negan tehneenä tuntuu kyllä mahdottomalta että olisi enneuni :/ menkkoja odotellessa...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mä näin super oudon unen. Synnytin mun ystävän lapsen ja jouduin tietysti luopumaan vauvasta heti synnytyksen jälkeen. Onneksi heräsin pian!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mä olen nähnyt erinäisiä raskaus- ja vauvaunia aina satunnaisesti. Viimeisin on ihan muutaman yön takaa, kun olin keskustellut vauvoista ja koiranpennuista kaverini kanssa. Unessa menin katsomaan koiranpentuja ja istuin lattialla ja avasin kädet kuin halaukseen. Koiranpentuja juoksi syliini noin 10 ja ne kaikki hakeutuivat aivan vatsaani kiinni. Unessa en tiennyt olevani raskaana, mutta "unta katsoessani" tajusin, että koiranpennut aistivat vauvan mahassa. Olisinkohan sitten myöhemmin tehnyt raskaustestin, joka oli positiivinen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Meillä on aloitettu tjottailu ja vakavempi kuumeilu vasta ihan tässä kierrossa. Mutta silti oon nyt jo nähnyt pari unta. :girl_sigh: 

Toissayönä näin unta, että mun (omasta mielestä ärsyttävän) pienet rinnat oli kasvanut ihanan isoiksi. :rolleyes::girl_haha: Ja unessa tajusin sen olevan raskausoire. Nimittäin ekasta raskaudesta rinnat kyllä kasvoi valtavasti. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now