kanelisokeri

Unet raskaudesta ja vauvoista

61 posts in this topic

Mä näin pariviikkoa takaperin että olin synnyttämässä ja kun ponnistin pojan pihalle niin mies kätilö sanoi että jaahas,sulla on nainen vielä yks urakka edessä,pistäs ponnistaen tuo toinenkin ipana niin saadaan homma päätökseen. Ja mä tottakai että wt*???! :-D kätilö sanoi että tämä toinen on ollu tämän toisen takana aina ultratessa niin ei ole huomattu :-D no,pakkohan se oli työntää se toinekin sieltä maailmaan ja kaksos pojat meillä sitten oli! Sellaset 4 kiloset.. :-P onneks ei ole miehen eikä minun suvussa kaksosia paljoo syntyny.. :-)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hmm..viime yönä synnytin pojan :-D kätilö tuumas että khyyllähän tämä täältä tulee helposti. Hassua siinä synnytyksessä oli se että mitään kipua ei ollut missään vaiheessa :-) tunsin kyllä kaikki ulos tulot,pään ja kaikki mutta mikää ei sattunu. Kummallisia unia.. :-D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Itse näin tässä muutama yö sitten unta keskenmenosta :/ Ei ollut kiva herätä keskellä yötä tähän...Onneksi oli niin härö uni muuten, että ei voi olla ainakaan enneuni! (toivottavasti).

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mä näin täs muutama yö sitten unta, että sain sen kaivatun plussan testiin mutta eipä näytä testi vielä sitä kaivattua. Toivotaan että oli jonkinsortin enne ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

kanelisokeri, minkä otsikon alta löytyy se ketju odotusajan unista? Kun koitin äsken etsiskellä enkä löytänyt. :(

Share this post


Link to post
Share on other sites

Viime yönä näin unta että sain tyttövauvan. Vauva oli tosi kiltti, nukkui kaikki yöt ja hymyili ja nauroi paljon. Unessa valtasi sellainen kokonaisvaltainen onni ja tunsin unenläpi kun alavatsaa kihelmöi. Kerroin unessa jollekin että tätä se on se äidinrakkaus. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kävimme illalla nukkumaan ja viimeinen ajatus ennen nukahtamista oli, että "muista aamulla sitten testata!"

 

Näin yöllä unta, että testasin ja sain oikein vahvan plussan. Heräsinkin yöllä ja tuntui niin uskomattoman levolliselta ja ihanalta olo. Aamulla maltoin nukkua pitkään ja sitten pelon sekaisin tuntein testaamaan: Nyt se taisi olla enneuni! :girl_pinkglassesf:

Share this post


Link to post
Share on other sites

^ Oi. Oliko enneuni?

 

Näin pari yötä sitte unta, että olin raskaana ja supistuksen alkoivat. Lähdin talostani (?) ulos pihalle, ja aloin ihmetellä, että missä ne kaikki vartijat ovat, ettei media pääse pihalle syöksymään ja kuvaamaan minua, kun irvistelen.  :lol:  

 

Olen todella tiiviisti viime päivinä seurannut, milloin Englannista alkaa vauvauutisia kuulumaan.

Näemmä sitten liian tiiiviisti, kun uniin tulee. :rolleyes:

Edited by Lady Geranium

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lady Geranium: hihi.. kun oikein intensiivisesti jotain tekee tai ajattelee, se melko herkästi uniinkin tulee.. Enneuni se oli! :girl_pinkglassesf:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Meillä oli ollut sellaista hienotunteista jahkailua, että joskos olisi nyt aika antaa pikkuisen tulla jos on tullakseen.. ja kuin sopivaan saumaan näin jokunen viikko sitten unta, että olin synnyttänyt aivan mahdottoman suloisen poikavauvan, ja siinä unessa olin niin ikionnellinen pienokaisesta, että se vahvisti päätöksen tosielämässä, ja pillerit lensi nurkkaan seuraavana aamuna  :grin:  Toivotaan että uni toteutuu pikaisesti!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Näin tässä pari yötä sitten unta siitä, että miulla oli ihan nuken näköinen oma vauva, jota imetin. Kyllähän tuo sitten kun sai maitoa masuun niin kävi liikuksimaankin enemmän ja alkoi näyttämään enemmän oikealta vauvalta. Hassuinta unessa oli ehkä se, miten todellista oli se hyvä fiilis ja onnellisuus siitä, että on vihdoin tämä ihana vauva tässä sylissä ja saa imettää sitä. tuommoisia hyvän mielen unia vois kyllä nähdä enemmänkin, harmi kun oli vain unta. ja voi että jos oiskin sen 9kk:n päästä se ihan oma vauva sylissä :girl_sigh:

 

Tätä ennen en muista nähneeni unta, että miulla ois ainakaan omaa vauvaa, lapsista ja vauvoista oon kyllä nähnyt unia ja muiden raskauksista, mutta en omista. Testaamisesta ja plussista sen sijaan on tullut nähtyä jokunen uni :grin:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mies näki vähän aikaa sitten unta että olin raskaana. Voisko miehilläkin olla enneunia? :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mä oon nähnyt ties kuinka monta vauva- ja raskausunta. Harmi, ettei yksikään ole osoittautunut enneuneksi, ainakaan vielä. :P Yhdessä unessa vietettiin vauvan ristiäisiä ja ristiäisten jälkeen en millään muistanut, mikä nimi me annettiin vauvalle ja yritin etsiä kaikki mahdolliset liput ja laput, mutta missään ei ollut merkkiä nimestä. Muistan, että unessa oli tosi hölmistynyt fiilis, kun en tiennyt, millä nimellä vauvaa pitäisi nyt kutsua.  :grin:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Näin unta, että synnytin. Oli ihan outoa, kun en ole vauvaunia nähnyt esikoisen syntymän jälkeen. Hämmentävintä oli, ettei se synnytys tuntunut edes missään. Meillä on nyt ollut muutaman kuukauden ehkäisy poissa, mutta olen jatkanut imetystä, joten en tiedä voinko olla raskaana vai en. Tuo uni pisti miettimään, että olisko se enne. :-)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tohon toiseen ketjuun jo kirjoitinkin, että mä näin unta että odotin kaksosia. Mun äiti ei millään uskonut kun tyyliin kuudennella kuulla ei näkynyt masua lainkaan.  :grin: Sitten mulle yhtäkkiä muodostui sellainen söpö koripallo tohon masun kohdalle ja kohta mulla olikin kaksoset jo sylissä. Samalla mulla oli myös 3- ja 8-vuotiaat pojat ja muistan huutaneeni miehelle, etten selviä tästä yksin...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Viime yönä näin unta et tein neljä plussatestiä. Sit heräsin enkä saanut enää unta ja menin tekemään testin oikeasti. Esihaamu siihen ilmestyi, nyt jännitellään et vahvistuuko...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pariinkin kertaan tässä kuumeillessa olen unissani ollut raskaana ja molemmissa menossa juuri synnyttämään. Kummallakaan kertaa uni ei ole kuitenkaan jatkunut synnyttämiseen asti.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mulla sama kuin Tiltulla: muutaman raskausunen nähnyt ja aina herännyt juuri syntymähetkellä, ilman että oon nähnyt kumman sain. Kumma kyllä, nämä unet on ollut joskus muutama vuosi sitten, nyt kuumeen ollessa "pahimmillaan" en ole ainuttakaan raskaus-/vauva-/synnytysunta nähnyt..

Share this post


Link to post
Share on other sites

En tiedä kuinka tosissani kuumeilen, mutta viime yönä näin unta että plussasin vihdoin ja kerroin siitä miehelle ja olin kovin onnellinen. Aamulla heräsin, tein negan ja se siitä... Huoh.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now