kanelisokeri

Mistä ostatte testejä? Luotettavat nettikaupat?

68 posts in this topic

Hei! Vilkuilin tuota ketjua Kokemuksia raskaustesteistä, mutta en sieltä ainakaan tällä silmäilyllä löytänyt keskustelua siitä, mitkä on hyviä paikkoja ostaa ovulaatio- tai raskaustestejä.

Kiinnostaisi erityisesti edullisemmat versiot, kun tuntuu aika kovat hinnat olevan noilla sitä ajatellen, että jos niitä joutuukin tässä pitemmän aikaa tekemään...

 

Mistä muualta voi ostaa kuin apteekista?

Mitä nettikauppoja olette havainneet hyviksi?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Halpa-Testi.fi  En ole ostanut kuin yhden kerran kolmen kuukauden satsin ja tuosta yhdestä ainoasta kaupasta, joten vertailukohdetta ei ole. Mut hyvin tuo toimi, nopea toimitus ja muutenkin kaikki ok.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Raskauskeijulta mäkin olen tilannut esikoista yrittäessä useamman kerran.

 

Tällä kertaa tilasin superhalvalla (20e) 25 raskaustestiliuskaa + 2 viikkonäytöllistä Clearblue digiä Homehealth UK:sta. Toimitus oli nopea ja tosiaan ei hinnalla pilattuja nuo testit :D

 

muoks. myös mammaksi.fi ja kotitesti.fi on mun käsittääkseni ihan luotettavia paikkoja ostella noita testejä.

Edited by lavella

Share this post


Link to post
Share on other sites

Raskauskeijulta minäkin oon tilannut ja oon ollu tyytyväinen toimitusjuttuihin. :)

Perhoset.fi oli myös toimituksen puolesta todella nopea ja kiva, mutta niiden ovistesteistä oon kuullut aika paljon negatiivista. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Amazon.co.uk on ollut mun luottopaikka ja sitä kautta olen usein käyttänyt tuota Homehealth UK -myyjää, mutta myös muita. Amazonista saa usein ilmaiset postikulut, jos tuote kuuluu Free super saver delivery -kategoriaan ja tilauksen loppusumma ylittää 25 puntaa. Ja vaikka joutuisi maksamaan postikulutkin niin ne on yleensä briteistä niin halvat, että postikuluineenkin testihinnat jää Suomea halvemmaksi. Toimitusaika on yleensä ollut noin 5 arkipäivää :)

Edited by forgetmenot

Share this post


Link to post
Share on other sites

mammaksi.fi mielestäni ihan kohtuuhintaisia testejä ja perille on tullut ilman ongelmia näinä parina kertana kun oon tilaillut testejä.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Homehealthista tilasin minäkin juuri. Edullisempi kuin suomalaiset kaupat nopealla vertailulla. Tuotteet eivät ole vielä tulleet mutta eiköhän sieltä aika moni tilaa. Ja kun PayPalilla maksaa ei rahoille käy kuinkaan.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kiitoksia paljon kaikille vastauksista, hyviä vinkkejä! :)

 

Onko testejä myynnissä tavallisissa kaupoissa?

Hämärästi muistan täältä lukeneeni jonkun ostaneen ihan cittarista. Ei ole noita isompia kauppoja ihan lähellä, niin harvoin tulee käytyä.

Share this post


Link to post
Share on other sites

^^ Kyllä löytyy ihan perusmarkettikaupoistakin. :)

 

Ite oon tilaillu ebay.uk kautta, 10 kappaletta noin 1€. Hong Kongista asti nuo on tullut, joten toimitus on aina kestäny vähä kauemman aikaa, muutaman viikon suurinpiirtein.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pari kertaa tilannut Halpa-Testi.fi.stä ja todella tyytyväinen olen ollut! Toimitus jopa seuraavana päivänä ja ne toimitusmaksutkaan ei päätä huimaa, sillä muistaakseni väh. 10 euron tilauksille ilmainen toimitus.  :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Olen tilannut muutaman kerran mammaksi.fi, toimitus on ollut nopea ja hintakin ihan ok.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tilasin Raskauskeijusta. Oli postilaatikossa seuraavana päivänä ja hintakin oli kohdallaan pikaisen vertailun perusteella. Ja toimitusmaksua ei ollut, oliskohan ollut että väh 20 e tilaukset tuli ilman maksua.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mä oon tilannu vaikka ja mistä.

Raskauskeijusta olen tilannut kuitenkin enimmäkseen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ite oon aina tilannu yhestä paikasta: kotitesti.fi.

 

Muita paikkoja en ole kokeillutkaan vaan miksipä sitä vaihtamaan tilauspaikkaa jos nykyiset koin hyviksi ja luotettaviksi :)

Edited by Meripihka

Share this post


Link to post
Share on other sites

Halpa-testin lisäksi testattu nyt myös Raskauskeiju. Toimituksen nopeuden yms. suhteen aivan tasavertaisia. Ainut vain, että ainakin tuossa kolmen kuukauden ovistikut sisältävässä paketissa oli Halpa-testillä huomattavasti parempaa One-Stepin testiä ja Raskauskeijulla mielestäni aika kehnoa David testiä. Pieni hintaero taisi olla Raskauskeijun hyväksi, mutta ei niin suuri, että ostaisin surkeita David testejä toista kertaa.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Miten te saatte tilattua Amazon.co.uk:sta? Minulle tulee vikailmoitus, ettei näitä tuotteita voi toimittaa ulkomaille...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Perhoset on halpoja ja hyviä! Ostin myös kokeeksi clearbluen ov testejä Kotitestit.fi, oli tajouksessa.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mistä ulkomaisesta nettikaupasta löytyy Pregcheck testejä? Oriola noita välittää, mutta tuskin ovat omaa tuotantoa.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Itse olen tilaillut testejä Halpatestistä sekä Vauvalasta, hyvin toimii ja tulevat nopeasti postitse.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Just laitoin tilauksen raskauskeijuun, 11kpl raskaustestejä kuluineen maksoi 9,95€. Aika edullinen :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Raskauskeijulta tuli eilen tilattu paketti tänään postiluukkuun. Tosi nopeaa palvelua! :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now