kanelisokeri

Mistä ostatte testejä? Luotettavat nettikaupat?

68 posts in this topic

Mulla ei ole tuosta vauvalasta kokemusta niin en osaa sanoa, itse oon tilannut liuskatestit mammaksi.fi:stä ja siellä on wondfon one step -testejä, jotka on ainakin mulla toimineen hyvin. Ei viivanpaikkoja. Ovistestit näyttäneet kans hyvin ja mullahan tulee yleensä aina selkeä kontrolliakin vahvempi testiviiva, mutta se nyt ei varmaan ole testin merkistä riippuvainen. :P

Oon kyllä miettinyt sitä, että typerää kun noissa nettikaupoissa ei yleensä lue minkä merkkisiä heidän myymänsä liuskat ovat! Vaikka sitten tilattessa pussissa kuitenkin lukisi...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ilmeisesti noi ei ainakaan Davideja oo, päätellen noista kuvista.. Joku toinenki möi niitä davideja, onko se nyt just mammaksi? Vai sekotanko päässäni asiat :D No, jokatapauksessa niitä en tahtois. Tosin mä ilmeisesti onnistun mihin tahansa testiin pissaamaan sen viivanpaikan :D :D :D 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mulla on noi Davidin testit toimineet kyllä ihan hyvin. Ei oo viivanpaikkoja pahemmin näkyny. :) Mutta ehkä eri tuote-erät näyttävät herkemmin viivanpaikkoja..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Testitukku.fi raskaustestin paketissa lukee Clungene, ei siis Davideja eikä One steppiä tms. Musta ne on selkeitä, ei oo antaneet mitään haamuja tai viivanpaikkoja. Ja musta ne on hirmu kauniin värisiä kun yleensä testit on niitä rumia sinisiä tai vihreitä, niin noi on vaaleanpunaisia ja ovistestit pinkkejä. :grin:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tilasin ite tänään raskaustestejä perhoset.fi:stä, olivat poistomyynnissä 4,90€/10 kpl ja 9,90€/50 kpl. Eli aika halavalla lähtee. Erityisesti vinkiksi sellaisille jotka aikovat lähiaikoina tuhlata paljon testejä - testien päiväys nettisivun mukaan "vähintään 22.6.2014". :)

 

/muoks: Myös ovistestejä oli alessa!

Edited by Kuiskaus

Share this post


Link to post
Share on other sites

Perhosen testejä on haukuttu kaksplussan sivuilla ihan urakalla. :( Itsellä ei kokemusta, mutta ne antaa täysin turhia viivanpaikkoja ja haamuja raskaustestiin... Moni pettynyt tosi kovasti kun ensin tulee haamua moneen testiin ja sitten alkaa menkat. Mutta tosiaan itse en ole käyttänyt noiden testejä, perustuu vain monien muiden kirjoituksiin ja sanomisiin. Kaverillani myös sama perhosten testien kanssa, ensin haamua ja ihan selkeääkin viivaa, mutta ei ollut raskaana.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Outs :/ No, pitänee suhtautua varauksella tuloksiin. Onneksi eivät kukkaroa paljoa rasittaneet...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Voihan haamua tulla koska on ollut kiinnittymisyritys tai tulee muu hyvin varhainen keskenmeno. Tällaisesta ei saisi edes tietoa ellei testailis ennen menkkoja. Menis siis normi menkkoina muuten.

 

Ite kokeilin noita testejä ja joku viivanpaikka ehkä näkyi tai sit mä vaan kuvittelin viivoja mikä on hyvin mahdollista :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Unohtuipa mainita, että kun raskauskeijusta tilasin testejä, niin seuraavana päivänä oli jo testit postilaatikossa! :girl_impossible:  Nopeaa toimintaa! Tilauksen taisin tehdä joskus aamupäivällä...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kotitesti.fi ja Raskauskeiju.fi:ssä ainakin tällä hetkellä CB:n digitaaliset ovistestit aika edullisessa tarjouksessa. 26,90 eur/ 10 testipuikkoa.

Share this post


Link to post
Share on other sites

^

Tänään juuri tilasin kyseisen paketin tuohon tarjoushintaan :)

 

Kotitesti.fi -kauppaa olen käyttänyt aiemminkin. Voin kyllä suositella, sillä toimitus on ollut nopeaa ja kaikki on toiminut hyvin.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Oon nyt pari kertaa tilannu raskauskeijulta, hyvin toimii toimitus ja tuotteet ovat sitä mitä pitääkin. Ja hinta halvin, kun vertailee eri myyjiä.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mä tilasin kans tuolta Raskauskeijusta, nopeesti vertailtuna suht edullinen. En vielä lähtenyt Amazon / Ebay -linjalle, tilaillaan sitten sieltä jos yrittäminen venahtaa (plus et halusin tän ekan satsin kotiin mahdollisimmat pian!  :grin:)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Huomasin raskauskeijun raskaustestiliuskojen antavan vääriä positiivisia tuloksia. Raskauskeijun ovulaatiotesteihin olen ollut tyytyväinen. Nyt kuitenkin tarvitsen lisää raskaustestiliuskoja, ja ajattelin tällä kertaa kokeilla kotitesti.fi:tä. Sieltä olen joskus aiemminkin tilannut, ja olin raskaustesteihin tyytyväinen. :) Saa nähdä kuinka tällä kertaa käy.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now