Sign in to follow this  
Followers 0
Kat100

Mitä jalkaan konttaavalle vauvalle?

18 posts in this topic

Kuinkas muut ovat ratkaisseet konttaavan vauvan jalkineongelman näillä märillä keleillä?

 

Meillä poika viihtyisi hyvin pihalla tutkiskelemassa ympäristöä kurahousut jalassa ja kurarukkaset kädessä, mutta en keksi, että mitä jalkoihin voisi laittaa. Kengät olisivat kontatessa vain tiellä ja esim. äitiyspakkauksen tossuista menee vesi aika tehokkaasti läpi.

 

Onkohan olemassa ns. kuratöppösiä? Missään en ainakaan sellaisiin ole törmännyt. Jos joku on sellaisia jossain kaupassa tai netissä nähnyt, niin havaintoja otetaan mielelläänn vastaan!

 

Kurarukkaset tai pakastepussit jaloissa ei oikein innosta :grin:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kiitos vinkistä! En ollut tuollaisista Stonzeista kuullutkaan, eivätkä ole osuneet vastaan tossuvaihtoehtoja etsiessä. Nuohan vaikuttavat hyvältä. Saisikohan noita jostain liikkeistä vai onko tilattava netistä?

Share this post


Link to post
Share on other sites

^itse olen saanut Kanadasta sukulaisilta, mutta tuttavaperheisiin on tilattu verkkokaupoista. Löytyy myös kotimaisista verkkokaupoista.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ainoa kotimainen verkkokauppa, josta nyt innokkaan googlettamisen tuloksena onnistuin nuo löytämään, on Ipanainen. Jos joku törmää niihin muuallakin niin kertokaa ihmeessä mullekin :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Meillä on Reimatecin toppatöppöset, lämpimämmät kuin ne äitiyspakkauksen vastaavat, ja pitävät kosteuden hyvin töppösten ulkopuolella. Muuten olisin kyllä varmaan hankkinut Stonzit. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Meillä kanssa Reimatecin töppöset, pitää hyvin veden poissa ja loistavat tuollaisella konttaavalla. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Reimateciä en ole tähän asti harkinnut kun kuvittelin niiden olevan samanlaiset kuin äitiyspakkauksen töppösetkin. Ainakin Reiman sivuilla sekä Reimatc Askel -töppösten että Reima Hiipii -töppösten (ilman teciä) kuvauksessa molempien todetaan vain hylkivän vettä, ja siksi kuvittelin noiden olevan verrattavissa meillä jo oleviin töppösiin..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Juuri pari päivää sitten katselin täältä terällisiä kurahousuja..

 

muoks. vaan hui kauhia kun ovat kalliit!

Edited by Maryo

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mä tilasin Stonzit täältä. Poistomyynti eli kokoja ei ole kovin hyvin jäljellä. Mutta mä löysin mieleiset ja tulivat nopeasti!

 

Niin ja vielä se, että on free shipping eli maksaa vain Stonzien hinnan, ei muuta!

Edited by Tea

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jos ei ole pakko olla uudet niin esim facebook kirppareilta saattaa löytää edullisemmin Stonzeja. Itse maksoin 25 e postikuluineen, hyvä diili musta :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Juuri pari päivää sitten katselin täältä terällisiä kurahousuja..

 

Voisi kuvitella että nämä on vähän liukkaat, etenkin märällä nurmikolla.

 

Meillä oli käytössä konttaus vaiheessa viime syksynä Reimatecin töppöset ja Popin kumisaappaat (ne on sen verran kapeaa mallia, että pysyi jalassa hyvin).

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mä tilasin Stonzit täältä. Poistomyynti eli kokoja ei ole kovin hyvin jäljellä. Mutta mä löysin mieleiset ja tulivat nopeasti!

 

Niin ja vielä se, että on free shipping eli maksaa vain Stonzien hinnan, ei muuta!

 

Mä katsoin tän sivun ja aika hyvällä hinnalla nuo Stonzit on, mutta mielestäni tuo ilmainen kuljetus on vain jos ostaa yli 50 puntaa ja yhdet Stonzit maksavat 15 puntaa. Muuten näyttäisi kuljetus olevan 9 puntaa.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Etusivulla lukee näin:

FREE SHIPPING ON ALL ORDERS for a limited time. ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tea, oi kiitos! Miten en tuota etusivua huomannutkaan! Nyt lähti siis superhinnalla Stonzit m-kokoisina tännekin. Kiitos paljon kun vinkkasit!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now
Sign in to follow this  
Followers 0