RockaBella

Gendermaker sukupuolitesti

34 posts in this topic

Tälläinen on näköjään myynnissä Hattentatissa: http://www.hattentatti.fi/product_info.php?products_id=4402

(Raskauskeijussa myös, mutta kympin kalliimpi)

 

Minua kiinnostaisi, onko kukaan kokeillut tuota ja pitikö testitulos paikkaansa?

 

 

 

Ja kun tuolla vielä luvataan, että saa rahat takaisin jos tulos on väärä? Niin eihän siinä olisi silloin mitä menetettävää  :rolleyes:

Mutta jos tuon tekisi jo viikolla 6. niin säilyyköhän se tulos selvänä synnytykseen asti? Kun raskaustestitkin haalistuu..

 

Näin lukee toimitusehdoissa: Poika vai tyttö?- kotitesti:

Kotitestille myönnämme 100% takuun jos tulos on väärä. Takuu on voimassa vain ja ainoastaan jos tilaaja on itse testin käyttäjä. Takuu ei ole voimassa jos käyttäjä odottaa kaksosia tai useampia lapsia. Jos testitulos on väärä, tulee testiliuska valokuvata yhdessä lapsen syntymätodistuksen kanssa. Valokuvan voi toimittaa sähköpostitse info@hattentatti.fi yhdessä yhteystietojen ja tilausnumeron kanssa.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pitäisi varmaan varmuudeksi ottaa heti testituloksen ilmestyttyä kuva siitä testistä ja säilöä varmaan paikkaan vaikka omaan sähköpostiin :) Missään ei mun mielestä lukenut, että onko tuo kerta- vai uusiokäyttöinen? Jos voidaan käyttää uudestaan niin luulisi että testitulos katoaa.

 

Kiva kun linkkasit, mä voisin tuollaisen ostaa kyllä jos/kun seuraavan kerran raskaana. Kolmekymppiä musta ihan säädyllinen hinta, eikös digitaalinen raskaustestikin ole jo puolet tuosta...

Edited by duudeli

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jotenkin luulen tuota kertakäyttöiseksi.. Mä ymmärsin, että se testi pitää olla samassa kuvassa syntymätodistuksen kanssa, eli sillon ei olis hyötyä etukäteen räpsiä kuvaa..  "tulee testiliuska valokuvata yhdessä lapsen syntymätodistuksen kanssa" 

 

 Kolmekymppiä musta ihan säädyllinen hinta, eikös digitaalinen raskaustestikin ole jo puolet tuosta...

 

Niinpä, olisihan tuollasta hauska kokeilla, kyllä sitä 30e menee joskus paljon turhempaankin  :girl_wink:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Youtubesta löytyy tuosta testistä montakin videota, kävin äsken mielenkiinnosta heti etsimässä :grin: Ainakin ekojen perusteella vaikutti siltä, että aika paljon tulee virheellisiä tyttötuloksia... Tietty jos rahat saa takaisin niin mikäs siinä on tehdessä! :) Luulisi että tuossa tulos kuitenkin säilyy, koska siinä koko ikkuna värjääntyy yhdellä värillä eikä pelkästään tule viivaa, kuten raskaustestissä.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mä uteliaisuuttani olen tuon tehny joskus rv 11 ja tyttöä näytti, rakenneultrassa ja sitten vielä 4d:ssä varmistui että tyttö sieltä on tulossa :girl_pinkglassesf:

Mutta mä tilasin omani amazonista ja oli parikymppiä posteineen...

Edited by lumikukka

Share this post


Link to post
Share on other sites

Okei.. Ihanaa!!  :girl_pinkglassesf:

Mäkin niiiiiin toivoisin omaa rinsessaa   :wub:

 

Itse en ole ikinä tilannut mitään ulkomailta, en vaan jotenkin uskalla.. Oliko mitään ongelmia? Kestikö toimitus? Voikohan edes normaali op:n tililtä maksaa..? 

Share this post


Link to post
Share on other sites

^ Jos tilaa britti-amazonista (amazon.co.uk) ei tule mitään lisäveroja tms., koska ostos on EU:n sisäpuolella tehty. Siellä voi maksaa luottokortin lisäksi ainakin Visa Electronilla ja sehän veloitetaan suoraan pankkitililtä :) Sitä en tiedä toimiiko siellä nää uudet debit-pankkikortit... Tuolta toimitus on ollut yleensä 5 arkipäivää, kunhan tuotetta on heti vapaana varastossa :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

suzie, sä oot ihana noiden prinsessahaaveidesi kanssa :girl_haha: Toivotaan että toiveesi toteutuu! :give_heart:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nää sukupuolitestit on ihan huuhaata. Googlettamalla löytyy vaikka kuinka paljon juttua.

Share this post


Link to post
Share on other sites

No ei tuo 20e olis paha todellakaan... Onpa sitten huuhaata tai ei  :girl_haha:  Mut, kyllähän se sitten masentaisi varmasti jos näyttäis väärin..

 

Heh, kiitti Mimsi  :give_heart:  :grin:  Mä oon tässä jännänny, että tuutko tammikuisiin..?  :girl_smile: 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Huuhaata joo tosiaan on. Ja eikö se lähinnä olisi masentavaa, jos kovasti toivoisi esim tyttöä ja testikin sitä lupaisi, ja sitten ei pitäisikään paikkansa. Jos on kovin utelias ja rahakas, niin ultrassa sukupuoli voi näkyä suhteellisen aikaisin toisella kolmanneksella asiantuntijan (siis just tuohon sukupuolen katsomiseen perehtyneen ultraajan) katsomana. Itse sain tietää kolmannen sukupuolen viikolla 14+6 (kun itse ultrasin ja ultra oli siis ilmaiseksi käytössä), mutta parempi olisi viikko tai kaksi vielä siitä odotella.

Edited by Ink Q

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tässä sohvalla luen lukion biologiaa pääsykokeita varten ja ihmisen biologian lisääntymisluvussa sanotaan, että poika-alkion testosteronin eritys alkaa vasta noin 8. viikolla, joten jos joku tuota käyttää ja uskoo niin tämän perusteella kannattaisi tehdä testi vasta varmaan rv10 jälkeen, jotta edes osa vääristä tyttötuloksista karsiutuisi.

 

Ja jokainen kai kuitenkin tietää, ettei tuollaisen tulosta voi totuutena ottaa. Kun ei aina (todennäköisesti) ammattitaitoisen ultraajankaan lupaukset paikkansa pidä :grin: Salissa sitten ehkä voidaan jo varmaksi sanoa ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mä tein testin, lupas tyttöä ja nyt on rakenne- ja 4D -ultrankin mukaan tyttö tulossa :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Minä ihan silkasta mielenkiinnosta tilasin myös amazonista ja tein. Testintulos oli sellainen marjapuuron harmahtava ripauksella mustikkaa. Ei sopinut oikein kumpaankaan sukupuoleen sen väriohjeen puolesta, mutta nettisivuilla sanotaan että jos olisi vähänkään "purple" niin tarkoittaisi poikaa. Noh, minun pilkunn....ija värisilmälläni se ei ollut purppuraa kuitenkaan.. Oli miten oli, niin poikaa pukkaisi :)

Tein testin joskus ennen viikkoa 10 muistaakseni.

 

 

 

Testin tulos säilyi näkyvissä ehkä 10 tuntia tai jotain. En tajunnut ottaa kuvaa kun luulin sen pysyvän siinä edes joitakin päiviä. En saanut edes miehelle näytettyä tulosta kun töistä tuli kotiin..

Edited by Bim

Share this post


Link to post
Share on other sites

Itse tilasin samaisen testin myös Ebaysta, 15€ tuli postikuluineen hintaa, ja saapui muutamassa päivässä. En ole vielä uskaltanut tehdä, meille kun veikattiin poikaa jo nt-ultrassa 12+2, niin pelkään että jos näyttää tyttöä niin menen ihan sekaisin... :grin:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hupsis, taisin myös tilata tuommoisen amazon.co.uk:sta, vaikkei tässä vielä edes olla raskaana  :grin: 24,xx euroa tuli maksamaan.

Edited by duudeli

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kerro duudeli sitten miten testin kanssa kävi, aiotko odottaa sinne viikolle 10?

 

Entä joko Bean teki testin?

Edited by Cara_84

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tein testin, hah, se vasta olikin hauskaa :grin:  Ensin värjääntyi ihan sekunneissa kirkkaan pinkiksi, ja ajattelimme jo, että tyttöhän se sieltä tulee. Otin kuitenkin hetken mielijohteesta testin mukaan töihin, ja siellä n. 2 tuntia testin tekemisestä, kas kummaa, testi olikin ihan mustikansininen! :girl_sigh:  Olin kotiin päästyäni aikeissa näyttää testiä miehelle, joka jo intoili tytöstä, mutta kas, väri oli kadonnut testiosasta kokonaan! Eli ottakaa kuva HETI...

Ei näkynyt edes haaleaa pinkkiä tai sinistä, ihan blanko oli testi-ikkuna. Että sellaista. Ehkä odotame muutaman viikon rakenneultraan, ja jos sieltä tyttö olisi tulossa, niin sitten voin uskoa testin tehoon. Ohjeet kun väittävät tuloksen ilmestyvät 15 sekunnissa, ja sitä pitäisi uskoa. Tulen sitten kertomaan, miten kävi. :grin:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tuommonen youtube video: gendermaker vs. PH pool strip tarjoaa edullisemman vaihtoehdon tälle ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kävin myös kurkkimassa..

 

Mulla on huomenna nt-ultra ja jos kaikki on hyvin niin lähtee tommonen tilaukseen :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hupsis, taisin myös tilata tuommoisen amazon.co.uk:sta, vaikkei tässä vielä edes olla raskaana  :grin: 24,xx euroa tuli maksamaan.

Etkös sä jo tilannu?  :girl_crazy:

 

Tsempit ultraan!!  :give_heart:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now