Alyssa

Oireet oviksesta lähtien ja lopputulos?

311 posts in this topic

Heippa. Vasta kirjautunut, mutta kiertojansa vuosia jo seuraillut. Siksi tämä onkin tuntunut erikoiselle.

Lasta olen halunnut noin 9v yritystä on/off ehkä 7v minulla ja miehellä "aktiivista" yritystä ehkä 6kk ;)

 

Eli tässä tätä nyt tulee:

4.12 vahva plussa ovis testiin

Dpo 1 nippailua koko päivän

Dpo2 Nippailua sekä kyynelehtimistä mastercher Australian loppukohtauksille

Dpo 3 edelleen nippailee sekä nivuskipuilua

Dpo 4 Nippailua ja turvotusta

Dpo 5 Näppylöitä naamassa, turvotusta. Ei nippailua tänään.

Dpo 6 Taas kyyneledin telkkaria katsellessa. Pientä nippailua tai vatsakramppeja

 

Eli tämä tähän asti. Päivitän taas fiilistä huomenna. Viikon verran joutunee vartoomaan... Jotenkaan ei meikän normaaleihin menkkoihin sovi nää, tai en mä tiä. Olen jo vuosia kuvitellu kuitenkin olevani raskaana. Jotenkin vaan kaikki on erillaista kun siippa on täysillä mukana... Jaa niin ja väsyttää jatkuvasti. Toki tää keli ei inspaa myöskään.

Edited by Milmaus

Share this post


Link to post
Share on other sites

En usko plussaavani tässä kierrossa, koska tajusin oviksen liian myöhään (en tikuta ja luulin kipuja ensin kuukautiskivuiksi, joka tapauksessa olen suht varma oviksen ajankohdasta), joten laitan tulevia kiertoja varten itselleni mustaa valkoiselle kuvitelluista oireista. ;)

 

Yk 2, ovis kp 46/näköjään 59 (1. kierto pillereiden jälkeen kesti 54 päivää ja ovis oli n. kp 40)

 

dpo -3--2: repäisynippailuja oikealla puolella

dpo -1: nälkä (tuskin oire)

dpo 0: kovaa pistävää kipua vasemmalla puolella, pahoinvointia, nenä tukossa, nälkä (tuskin oire)

dpo 1: kevyt uni, lievä lyhyt pahoinvointi, palelu (tuskin laskettavissa oireiksi), illalla ilkeä repäisynippaus oikealla puolella aivastaessa ja kauhean kuuma

dpo 2: kevyt uni, painajaiset ym. unet, lievä rintojen kihelmöinti, palelu (tuskin oire), finnit, repäisynippaus oikella venyttäessä

dpo 3: finnit, palelu (tuskin oire)

dpo 4: finnit, lievää jomotusta vasemmalla puolella

dpo 5: nälkä (tuskin oire), väsymys

dpo 6: nälkä (tuskin oire), väsymys, lievä rintojen kihelmöinti, illalla repäisynippaus oikealla puolella venyttäessä ja pian perään ilkeä repäisynippaus vasemmalla puolella aivastaessa

dpo 7: rintojen kihelmöinti, finnit

dpo 8: rintojen kihelmöinti

dpo 9: -

dpo 10: lievää juilintaa erityisesti vasemmalla puolella, lisääntynyt pissahätä/tunne, alavatsan turvotus, etominen (3 viimeistä varmaan kuvitelmaa)

dpo 11: kevyt uni, lisääntynyt pissahätä/tunne, etominen (2 viimeistä varmaan kuviteltuja)

dpo 12: itkuherkkyys (PMS ovella)

dpo 13: huonounisuus ja unet (dpo 15 tehtävän testin jännittämistä) => väsymys, päivällä alkoikin ruskea tuhru...

dpo 14: kp 1

 

Väsymystä myös dpo 7-12, mutta siihen saattaa ainakin alussa olla syynä myös huonosti nukuttu yö dpo 6-7 välillä.

 

Yk 4 :girl_pinkglassesf:

 

Ovis kp 28 tai 29/luultavasti 42

 

dpo -1/0 lievä jomo oikealla, finnit

dpo 0/1 lievä jomo oikealla, erittäin energinen olo, paineentunne alavatsalla

dpo 1/2 vaikea pysyä unessa

dpo 2/3 vaikea pysyä unessa, elävät unet

dpo 3/4 elävät unet, pissattaa paljon

dpo 4/5 lievä jomo oikealla ja vasemmalla, ilmavaivat, paineentunne alavatsalla, finnit

dpo 5/6 kuuma

dpo 6/7 paineentunne alavatsalla, elävät unet, finnit

dpo 7/8  vaikea pysyä unessa, elävät unet, väsymys, finnit, punaisia pilkkuja alushousuissa (kiinnittymisvuoto?), jomo vasemmalla (kiinnittyminen?)

dpo 8/9 vaikea pysyä unessa, elävät unet, finnit, paineentunne alavatsalla, pissattaa paljon, täyteläiset ja raskaat rinnat

dpo 9/10 elävät unet, finnit, pissattaa paljon, täyteläiset ja raskaat rinnat

dpo 10/11 elävät unet, väsymys, makeanhimo, finnit, täyteläset ja raskaat rinnat

dpo 11/12 vaikea pysyä unessa, elävät unet, väsymys, makeanhimo

dpo 12/13 vaikea pysyä unessa, elävät unet, väsymys, paineentunne alavatsalla, vihlaisut oikealla, repäisykipu oikealla, lievä jomo oikealla, lievät "kuukautiskivut", tunteellisuus

dpo 13/14 elävät unet, aamulla plussa, paineentunne alavatsalla, lievä jomo oikealla, lievät "kuukautiskivut", finnit, ilmavaivat

dpo 14/15 "kuukautiskivut", kupliva maha ja plussa yöllä joten lyhyet yöunet, väsymys, ummetus, finnit, välillä kuuma ja välillä kylmä, ilmavaivat, lievät "kuukautiskivut" vielä päivällä

dpo 15/16 elävät unet, finnit, huvikseen tehdyn ovistestin testiviiva vahvempi kuin kontrolli

 

Huomenna digi :wub:

 

FF vaihtoi oviksen paikkaa koko ajan (ja se on edelleen liian myöhään käyrässä), joten menossa olevasta dpo:sta ei ollut selvyyttä kuin vasta sitten kun yöllä tuli "kuukautiskivut" ilman vuotoa eli oletettavasti olisi ollut kp 1. Edellisenä päivänä testasin herkällä testillä koska ajattelin, että haluan tietää tapahtuuko tuolla yhtään mitään vaikka olisikin luonnollisesti kesken menevä (luulin siis, että dpo olisi paljon vähemmän kuin 13/14). Ainoa mitä todella ihmettelin ennen plussaa oli sunnuntaina alkaneet lievät "kuukautiskivut", koska luulin dpo:n olevan paljon pienempi ja tädin vielä kaukana. Muuten laitoin kaikki oireet joko mielikuvituksen tai oviksen piikkiin (koska luulin sen olleen myöhemmin).

Edited by -Kanerva-

Share this post


Link to post
Share on other sites

Olen itse tätä ketjua innoissani monet kerrat selaillut, joten täytyy nyt lisätä omatkin merkinnät :)

 

"Tjottaillen" on menty jo pitemmän aikaa.. kierron pituus minulla vaihtelee, mutta yleensä tunnistan oviksen ja siitä päivälleen kahden viikon päästä alkaa menkat.

 

Dpo 0 - juilintaa alavatsalla, tiesin että ovis on tapahtunut

Dpo 1&2 - ei mitään erikoista

Dpo 3 - nenä tukossa

Dpo 4 - ei merkintöjä

Dpo 5 - painon tunnetta alavatsalla

Dpo 6 - menkkamaiset kivut, selkäsärkyä ja lämmöt laski, tässä vaiheessa olin varma että ei tärppää tälläkään kertaa.

Dpo 7-11 - menkkaoloja silloin tällöin, hengästyttää hieman mutta ei mitään suuria tuntemuksia. Lämmöt nousi takas 36,8 kun normaalisti mulla on lähes asteen vähemmän

Dpo 12 - haaleista haalein haamu Davidin testillä (en ollut varma näkyykö siinä mitään :D)

Dpo 13 - haalea mutta selkeä plussa apteekin omalla

Dpo 14 - ihmettelen kun ei tunnu mitään ;)

Dpo 15 - raskaana 1-2 digiin

 

Lisäksi palelua ja selkäsärkyä ollut tasaiseen tahtiin.. Esikoisestakaan en saanut kovin vahvaa viivaa, mutta muistelisin että juilintaa ja painon tunnetta alavatsalla olisi ollut enemmän jo heti alkumetreillä.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jännitystä ilmassa.. :) Menkat myöhässä. Kierto ollut sen 20-23 päivää. Huomenna tulee kp25.

Oireita: järkyttävä menkka kipuilu välillä, huimaus, huono vointi ja rintoja "kirvelee" välillä. Niin ja kamala palelun tunne myös.

Oviksesta ei tietoa. Uskaltaisikohan milloin testata.. :)

Edited by vanessa79

Share this post


Link to post
Share on other sites

No niin. Piinapäivät on taas täällä. Ekoja oireita oviksen jälkeen oli eilen ilmassa. Ff kellotti oviksen niin, että tänään olis dpo 5 ja itse kellotin muutama päivä aiemmin. Ovisoireina käsittämätön nälkä ja pieni kiukku + mööh-olo. Tän kierron oireet poikkeaa edellisestä negakierrosta huomattavasti, sillä niitä on paaaaljon vähemmän kuin viimeks.

 

Dpo 4/7 Palelua, kamala punaviinihimo!, huimausta silmät kiinni ollessa ja lievää etomista ja hajuherkkyyttä. Väsymys. Mä tarttin ihan muutaman tunnin kevyen työskentelyn jälkeen päikkärit, vaikka oon nukkunut ihan ok. Ja yöllä uni taas maistui.

 

Dpo 5/8 palelua, arkuutta alavatsalla, erityisesti oikealla, mutta myös vasemmalla. Aamulla etomista, puuro maistui tosi oudolle ja ei tahtonut mennä alas + yritti tulla ylös. Vähän kaikki maistuu oudolta..

 

Jännityksellä jään elämään normaalia arkea. Jos pystyis olemaan kuvittelematta oireita vaikkapa.. :D

 

Muoks. Tästä tuli plussa, joka keskeytyi maaliskuun alussa.

Edited by Nukkelapsi

Share this post


Link to post
Share on other sites

^Näitä on tosiaan kiinnostava lukea :)


 


Mä voisin kirjata tänne mun tämän kierron oireet:


dpo0 ovistestissä plussa


dpo1 Mielettömän kuuma fiilis kokoajan, posket kuumottaa (raskausoire kun odotin esikoista), vasemmassa munasarjassa jomotusta.


dpo2 Poskia kuumoittaa. Rinnat on arat, huomaa eteenkin suihkussa. Välillä alavatsassa tuntuu painetta kun makaa paikoillaan.


dpo3 Ei oireita


dpo4 Ei oireita


dpo5 Ei oireita


dpo6 Ei oireita


dpo7 Ei oireita


dpo8 Hieman heikko olo aamupäivällä, huimausta. Poskia kuumottaa. Rinnat vähän arat. Illalla alavatsa pinkeä.


dpo9 Kehon lämpötila on 36,5, tavallisesti n. 35,5. Heikko olo illalla, vähän huimausta.


dpo10 Ällötystä koko aamupäivän ajan, toisaalta se saattaa myös johtua alkavasta flunssasta. Poskia kuumottaa ihan kamalasti. Nännit arat, ilman rintsikoita ei ole hauska                 olla. Lämpö 36,35 Painontunne alavatsassa.


dpo11 Ei oireita


dpo12 Poskia kuumottaa ihan kamalasti, rinnat vähän arat. Ensimmäinen raskaustesti tehty: testiajan ulkopuolella tuli hailura viiva.


dpo13 Rinnat tuntuu painavilta heti aamusta. Aamutestiin tulee testiajan sisällä haalea mutta selvä punertava viiva  :girl_pinkglassesf:


dpo14 Rinnoissa tuntemuksia, kasvot on kun tulessa muuten normi olo. Digi antoi tuloksen "raskaana 1-2"  :wub:  


Yhdeksän testiä nyt tehty joten enköhän päätä testaamisen ja kirjaamisen tähän... vähäksi aikaa :D


Edited by shantia

Share this post


Link to post
Share on other sites

Shantia, josko sieltä se plussa ois kuitenkin tulossa!! :)

 

Mulla

Dpo5 ekan kerran pahoinvointia, joka meni yhtä nopeaa kuin tulikin.

Dpo6 pahoinvointia ja r.testissä haalea haalea haamu testiajalla

Dpo7-dpo9 oksetusta, tisseissä tukkii, alavatsalla menkkamaista jomottelelua, väsytti, paleli, nenä tukossa ilman flunssaa

Dpo10 em oireet ja selvä plussa

Dpo11 em oireet ja entistä vahvempi plussa :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Kp 18/35, dpo -2: Vv lisääntynyt, paksua, menkkamaisia jomotuksia. O-testi vahvistuu... Aamulämpö 36,1.

 

Kp 19/35, dpo -1: Vahva O-plussa heti aamusta! Menkkamaisia kipuja illalla. Seksiä. Aamulämpö 36.

 

Kp 20/35, dpo 0: Selvä ovulaatiopäivä, alapää turvoksissa, runsaasti vv, himottaa. Menkkamaista jomotusta. Vatsa sekaisin. Aamulämpö 35,9.

 

Kp 21/35, dpo 1: Normiolo. Aamulämpö 36,6.

 

Kp 22/35, dpo 2: Nopea nousu sohvalta -> repäisevä kipu alavatsalla. Niska jumissa, vähän menkkamaisia jomotuksia. Maha kurnii koko ajan. Aamulämpö 36,7.

 

Kp 23/35, dpo 3: Niska edelleen jumissa, muuten hyvä olo. Nivusia jomotti kaupassa, kahvinjuonti aiheutti pahaa oloa... Aamulämpö 36,7.

 

Kp 24/35, dpo 4: Seesteinen olo, heräsin pirteänä jo seiskalta clear.png Äkkiliikkeet saa aikaan repäisykivun. Siivoushimo iski clear.png Aamulämpö 36,7.

 

Kp 25/35, dpo 5: Pirteä olo, kello on 8 clear.png Äkkiliikkeet tuottaa tuskaa, viime yönä iski jokin kipukohtaus, joka kesti puolisen tuntia? Menkkamaiset jomotukset loppuivat sen jälkeen kuin seinään, en tiedä voiko se tarkoittaa jotain? Närästää ja röyhtäilyttää, aivastuttaa (ei yhtään kipeä olo kuitenkaan). Seksiä. Aamulämpö 36,7.

 

Kp 26/35, dpo 6: Heräsin jo 6.45!! Alapäässä vihloo ajoittain ja rintoja kihelmöi. Pirteä olo. Aivastus pääsi, kun kirjoitin tätä clear.png Niska snadisti arka vielä aiemmasta jumista. Aamulämpö 36,7.

 

Kp 27/35, dpo 7: Aamuvirkku täällä taas, kello on 7. Tällaiset aamut ei ole yhtään mun juttu, olen normaalisti unikeko. Aivastellut koko eilisen ja tämän päivän, nytkö mä tulen sitten kipeäksi? clear.png Niskaa vihloo, rintoja kihelmöi, yöt on unien puolesta tosi villejä ja absurdeja clear.png Tällä hetkellä ihan sellainen olo, etten mä ole raskaana... Aamulämpö 36,6.

 

Kp 28/35, dpo 8: Aamuvirkku täällä taas, kello on 7. Niska on taas jumissa clear.png Rintoja kihelmöi edelleen samaan tapaan kuin silloin, kun maito nousee/alkaa herumaan ja eilen tuli jopa tippa maitoa paidalle. Hajuherkkyys iskenyt, oman lapsen kakka clear.png yökötti - ikinä ennen ei! Nukuin törkeän makeasti ja heräsin jo 6.30... Kahvia ei tee yhtään mieli, ajatuskin närästää clear.png ja vatsa on ollut vähän sekaisin, oonkohan mä syönyt jotain sopimatonta? Suu oli ihan hiekkapaperia viime yönä, piti hakea vesilasi sängyn viereen. Äkkiliikkeistä (huomasin, kun nousin ylös sängystä) tulee repäisevä kipu alavatsalle, lähinnä vasemmalle? clear.png Nyt ei ole yhtään tätiolo ja tädin saapumiseen on viikko. Hui!! Syöminen sai aikaan vaan kamalan pahoinvoinnin ja roskien vieminen (200m) hengästytti.  Aamulämpö 36,7.

 

Kp 29/35, dpo 9: Nukahdin eilen 20.30 clear.png sängylle ihan hujan hajan (vaatteet päällä, poikittain) ja mies oli sitten pyytänyt mua riisumaan, enkä edes muista tästä mitään clear.png Menkkamaista jomotusta taas välillä, rintoja kihelmöi. Syömisestä tuli vain paha olo ja tää on nyt toinen aamu, kun herään niin, että suu on ihan rutikuiva clear.png Ensi yöksi pitää varata taas juotavaa vierelle. Vatsa on sekaisin, öisin juoksen pissalla 2-3 kertaa ja aivastuttaa, toivottavasti en ole kipeäksi tulossa clear.png Oon ollut koko päivän äkömökö, kun alaselkää on vihlonut. Aamulämpö 36,7.

 

Kp 30/35, dpo 10: Illalla nukahdin aikaisin ja heräsin aamulla ennen seiskaa. Jomottelua silloin tällöin, vähenemissä määrin ehkä?, rintoja kihelmöi ja nännit ovat kosketusarat. Suu oli taas rutikuiva herätessä ja yöllä kävin kahdesti pissalla. Nousin taas sohvalta liian aikaisin, tuli repäisevä kipu hetkeksi taas kuvioihin. Hengästyn vähästä ja hikoilen paidat märiksi. Aivastelua, nenä hieman tukossa. Vv kellertävää? Aamulämpö 36,8.

 

Kp 31/35, dpo 11: Herätty auringon kanssa yhtäaikaa. Yöllä hikoilin itseni märäksi (norm. palelen ja nukunkin sukat jalassa), nännit kosketusarat ja rintoja särkee kainaloiden läheltä. Suu oli taas kuiva herätessä, pissalla tuli ravattua pari-kolme kertaa yön aikana... Eli ei oikeastaan mitään uutta edellispäiviin verrattuna. Menkkajomotuksia ei ole tänään ollut (vielä)? clear.png Tädin pitäisi saapua perjantaina (toivottavasti ei!) Huomisaamulle olen antanut itselleni luvan tehdä r-testin (dpo 12), siinä ja siinä onko liian aikaista... Aamulämpö 36,9.

 

Kp 32/35, dpo 12: Hikoilu ehkä vähän lisääntynyt, nykyään kuljen dödö käsilaukussa, kaiken varalta... Nännejä kirvelee ja niitä särkee kainaloiden läheltä (mulla maitorauhasia sielläkin), toinen tissi päätti vuotaa suihkussa eilen?! Suu aamuisin rutikuiva, vaikka juon öisin (samalla kun käyn sen 2-3 x pissalla). Menkkajomotuksia ei ole ollut, alaselkää särki vähän päivällä, kun kierreltiin kaupoissa. Tein testin illalla ja sain haamun apteekin omaan testiin!? clear.png Aamulämpö 36,8. Seksiä.

 

Kp 33/35, dpo 13: Eilinen haamulainen on mietityttänyt ja ostin PC:n testejä. Huomisaamuna on jo hyvät mahdollisuudet saada vahvempi haamu (voi kumpa ), koska on jo kierron toiseksi viimeinen päivä ja dpo:kin 14 clear.png Aamulämpö 36,7.

 

Kp 34/35, dpo 14: Toinen haamu pc:llä. Mutta jottei olisi liian kivaa minullakaan, niin tänään alkoi joku ihmeellinen tuhruvuoto?! Ei yllä pikkareihin asti, mutta tulee pyyhkiessä punertavaa clear.png Ikinä ei liki 20v aikana ole tuhrua ollut ennen tätiä, eikä (kellontarkka) tätikään ole koskaan saapunut "kesken kierron" clear.png Närästys, kuvotus ja yltiöarat tissit edelleen. Menkkajomotuksia ei ole. En oikein tiedä mitä ajatella clear.png Lämmöt yhä nousussa; Aamulämpö 36,9.

 

Kp 35/35, dpo 15: Vuoto ei kuitenkaan lisääntynyt, vaan hiipui olemattomiin loppuen lopulta kokonaan. Digissä luki ei raskaana. Aamulämpö 36,7.

 

Kp 36/35, dpo 16:  Odottelin sitten tätiä saapuvaksi, tosin mitään menkkajomotuksia ei ollut (kuten yleensä on). Eipä näkynyt. Kuvotusta, tissejä särkee, närästää, väsyttää kamalasti. Aamulämpö 36,7.

 

Kp 37/35, dpo 17: Ei mitään "tätituntemuksia". Kuvotusta, valtavaa väsymystä ja tissikipua piisaa. Aamulämmöt on ollut koko ajan koholla, tänään 36,7.

 

Kp 38/35, dpo 18: Ei tätituntemuksia. Lievää kuvotusta, valtavaa väsymystä (nukuin viime yönä 22-08 ja päiväunet piti ottaa jo 12.30-), tissit on arat, erit. nännit. Kuumia aaltoja? Aamulämpö tänään 36,7.

 

Kp 39/35, dpo 19: Missä täti?! Missä plussa?! Haamujen haamu/viivanpaikka bongattu aamun testistä. Väsyttää koko ajan, päikkärit on nykyään pakollinen juttu. Ruoka ei tahdo maistua, siitä tulee huono olo kun syö... Aamulämpö 36,7.

 

Kp 40/35, dpo 20: Kaikki ennallaan. Hämmennys ja ihmetys on valtava. Mitä tää on?!? Iltaisin närästää ja röyhtäilyttää. Nukuin tänäänkin päikkärit 10h yöunien päälle ja toiset päikkärit on jo mielessä. Neuvolaan soitettu, testi loppuviikosta vielä (kp 43/35) ja sitten soitto sinne - aika lääkäriin? Aamulämpö 36,75.

Edited by kaaliperhonen

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dpo 5 juilivat kivut.

 

Dpo 6 sama kuin edellä

 

Dpo 7 sama kuin edellä ja ilmavaivat

 

Dpo 8 kivut ja ilmavaivat jatkuu. Mukaan tullut heikotus

 

Dpo 9 kaikki edellä olevat jatkuu + paha olo. Hajuaisti terävöitynyt.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ovis oli kp 9 (kierto aika tasaiset 25 pvä).

 

Dpo 5: palelu, alavatsan nippailu alkoi. Julmettu, vetinen valkovuoto alkoi.

Dpo 6: alavatsan nippailu ja valkovuoto jatkuu

Dpo 7: ähkyn tunnetta vaikka syöminen normaalia, alavatsan nippailut ja valkovuoto jatkuvat. Pissattaa KOKO AJAN.

Dpo 8: tuikkivaa paine"kipua" vasemmalla alavatsassa, munasarjojen kohdalla, valkovuoto, vessassa juokseminen ja ähkyn tunne jatkuu, nenä on tukossa.

Dpo 9: alavatsa nipistelee, nivusissa vihloo ja vasemmalla alavatsalla paine"kipu" jatkuu, samoin vessassa juokseminen. Lämpö 37 (normaali 35,9-36,3). Valkovuoto vähentynyt. Nenä on edelleen tukossa.

Dpo 10: viivanpaikka/hyvin haalea haamu. Lämpö 36,8. Alavatsan tuntemukset edelleen samat. Pari "kuumaa aaltoa" alavatsalla. Kuvotusta. Pissattaa jatkuvasti.

Dpo 11: hyvin haaleasti rusehtavaa, vähäistä limaista vuotoa. Alavatsan/häpyluun vihlontaa, paine"kipu" vasemmalla alavatsalla jatkuu. Lämpö 36,9. Vessassa juostaan ja palellaan..

Dpo 12: heräsin yöllä kun kyljellään nukkuminen tuntui ikävältä vasemmalla alavatsalla. Ei voimakasta kipua. Pissattaa ja palelee taas. Tein huvikseni ovistestin, siinä oli selvä, mutta haaleahko viiva.

Dpo 13: palelua, kuvotusta, alavatsan tuntemukset jatkuu. Pregcheckissä nega. Aamulämpö koholla, 37,2 mikä on mulla normaalisti jo melkein kuumerajoilla :huh: Tein toisen ovistestin verratakseni eiliseen, ja viiva on puolet eilistä vahvempi.

 

Kp1 pitäisi olla sunnuntaina jos on tullakseen, nyt siis eletään todellista piinaviikkoa.

Edited by kullannuppu

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ovis oli kp 9 (kierto aika tasaiset 25 pvä).

 

Dpo 5: palelu, alavatsan nippailu alkoi. Julmettu, vetinen valkovuoto alkoi.

Dpo 6: alavatsan nippailu ja valkovuoto jatkuu

Dpo 7: ähkyn tunnetta vaikka syöminen normaalia, alavatsan nippailut ja valkovuoto jatkuvat. Pissattaa KOKO AJAN.

Dpo 8: tuikkivaa paine"kipua" vasemmalla alavatsassa, munasarjojen kohdalla, valkovuoto, vessassa juokseminen ja ähkyn tunne jatkuu, nenä on tukossa.

Dpo 9: alavatsa nipistelee, nivusissa vihloo ja vasemmalla alavatsalla paine"kipu" jatkuu, samoin vessassa juokseminen. Lämpö 37 (normaali 35,9-36,3). Valkovuoto vähentynyt. Nenä on edelleen tukossa.

Dpo 10: viivanpaikka/hyvin haalea haamu. Lämpö 36,8. Alavatsan tuntemukset edelleen samat. Pari "kuumaa aaltoa" alavatsalla. Kuvotusta. Pissattaa jatkuvasti.

Dpo 11: hyvin haaleasti rusehtavaa, vähäistä limaista vuotoa. Alavatsan/häpyluun vihlontaa, paine"kipu" vasemmalla alavatsalla jatkuu. Lämpö 36,9. Vessassa juostaan ja palellaan..

Dpo 12: heräsin yöllä kun kyljellään nukkuminen tuntui ikävältä vasemmalla alavatsalla. Ei voimakasta kipua. Pissattaa ja palelee taas. Tein huvikseni ovistestin, siinä oli selvä, mutta haaleahko viiva.

Dpo 13: palelua, kuvotusta, alavatsan tuntemukset jatkuu. Pregcheckissä nega. Aamulämpö koholla, 37,2 mikä on mulla normaalisti jo melkein kuumerajoilla :huh: Tein toisen ovistestin verratakseni eiliseen, ja viiva on puolet eilistä vahvempi.

 

Kp1 pitäisi olla sunnuntaina jos on tullakseen, nyt siis eletään todellista piinaviikkoa.

 

Jatkan omaani näin kun foorumi päätti seota eikä päästää mua enää sisään millään... joten nimimerkki muuttui matkalla pikkaisen.

 

Oireet jatkuivat ja kp1 ilmestyi yllättäen jo perjantai-iltana, kaksi päivää etuajassa. Mystistä kuitenkin oli se, että oireet eivät kadonneet mihinkään ja eilen iltapäivästä, kp3, menkat loppuivat kuin seinään. Nyt odottelenkin sitten jatkuvatko vai pitääkö tässä alkaa uudelleen testailemaan.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ma 26.10. Dpo5, palelua illalla ja semmoinen lämmin aalto kohdussa/alavatsassa. Nukahdin penkille kesken sarjan. Yöhikoilu.

 

ti 27.10. Dpo6, Heräsin aamulla kukonlaulun aikaan eikä uni enää tule. Hengästyttää kerhomatkoilla ja illalla aivan jäässä. Nukkumaan ennen yhtätoista. Pientä ällötystä illalla. Yöllä valvoin tovin ja hikoilin aamuyöstä.

 

ke 28.10. Dpo7. Nousin ylös 5.50. Päivällä alkoi menkkajomottelut selässä ja illalla tuntuu, että alkaa ihan just nyt. Suihkun jälkeen puristin maitotippoja rinnoista (eli jep mikähän kasvain on). Penskoja nukuttaessa tuntui pala kurkussa. Palelee, istun taas peiton alla villapaita päällä. Koomassa olin päivällä niin etten tiennyt, et selviänkö elossa koko päivästä. Iltaa kohden piristyin taas.

 

To 29.10. Dpo8. Heräsin 5.50. Tuntuu kuin menkat alkaisi. Mahassa kramppailee ja tunsin illalla muka erikseen sen kohdun ja kipuilun. Sit kipu siirtyi selkään. Illalla taas villapaita päällä. Sammuin jo 23. Kurkkukipu alkoi.

 

Pe 30.10. Dpo9. Heräsin taas 5.50. Menkkajomottelua ja luulin jo niiden alkaneen. Illalla tutusti villapaita päällä ja väsytti jo kympiltä. Huulet kuivaa ja janottaa. Hengästyttää ja turvottaa. Roskishaamu. Rintoja alkoi kihelmöidä ja särkeä. Nenä tukkoinen illalla ja kurkkuun sattuu. Päivällä oli flunssainen olo. 

 

La 31.10. Dpo10. Aamun testi nega. Kurkku kipeä herätessä. Selkään sattuu. Menkat alkaa varmaan tänään. Torkuin pienet päikkärit. Rinnanpäissä edelleen valkoista maitotiehyeiden kohdalla ja maitoa tulis. Villapaita ja peitto oli päällä taas illalla. Miten meidän kämppä on näin samperin kylmä?

 

Su 1.11. Dpo11. Heräsin 6. Aamun testissä ehkä joku haamujen esiäidinesiäiti. Sormet ihan jääkylmät. Kurkku kipeä. Kaupassa ajattelin olevani kyllä jeesus jos en ole raskaana, kun naisten hajuvedet otti nenään ja teki pahaa hengittää. Päivällä selkeä plussa pc:hen ja One Stepissäkin viiva näkösällä. Iltaällö vyöryi päälle mutta helpotti, kun söi banaanin ja pari leipää.

 

Mulla on kierto heitellyt kuopuksen syntymästä lähtien ollen 21-26 päivää ja nimenomaan niin, että luteaalivaihe ollut lyhyt. Nyt on jo menkat myöhässä vaikka raskausviikkoja kierron mukaan onkin vasta 3+5. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Piinapäiviä taas elellään. Tässä kierrossa todennäköisyys raskautumiseen on tosi pieni (kiitos sen että ovis osui juuri työreissun kohdalle ja olin poissa kotoa), mutta kirjataanpa huvikseen silti ylös 5 dpo alkaen:

to 5.11. dpo 5. Todella väsynyt olo, todennäköisesti työreissusta johtuvaa. Nipistelyä munasarjojen ja kohdun alueella. Valkovuotoa.
pe 6.11. dpo 6. Edelleen järkyttävä väsymys. Alavatsalla pieniä nipistelyitä, valkovuotoa. Kuvotuksen tunnetta aamupäivästä.
la 7.11. dpo 7. Alavatsalla nipistelee, samoin vasemmalla munasarjojen kohdalla. Lievää kuvotuksen tunnetta. Valkovuotoa.
su 8.11. dpo 8. Alavatsan nipistelyä, kummallista tuikkivaa kipua toisessa rinnassa. Valkovuotoa.
ma 8.1.. dpo 9. Alavatsan nipistely voimistunut, nyt myös vihlontaa häpyluun kohdalla. Valkovuoto jatkuu runsaana.
ti 10.11. dpo 10. Raskaustesti aamusta, nega. Alavatsan nippailut jatkuu, muutama vihlaisu. Vähän menkkamaisia tuntemuksia. En tosin voi olla varma etteivät johdu kipeäksi paukahtaneesta selästä (hermot jumissa). Valkovuotoa ja ilmavaivoja. Alavatsa pinkeän oloinen illalla nukkumaan käydessä.
ke 11.11. dpo 11. Raskaustestissä viivanpaikka, Clearblue Plussassa puolen tunnin sisällä selvä, vaaleansininen pystyviiva (hemmetin Clearblue ja värilliset viivanpaikat!). Alavatsan tuntemukset jatkuu, mutta ei enää kovin menkkamaisina. Kummallista on se, että yksi 2,5 vuotta vanhoista endometrioositähystyksen leikkaushaavoista jomottelee ja "nykii" kummasti. Valkovuoto jatkuu runsaana. Lievää kuvotuksen tunnetta ennen lounasta.
to 12.11. dpo 12. Uneton yö. Raskaustestissä edelleen viivanpaikka (pc). Alavatsan jomotukset lisääntyneet, samoin valkovuoto. Lieneekö kp1 tulossa...
pe 13.11. dpo 13. Järjetön flunssatauti. Testi aamulla negatiivinen/viivanpaikka. Oireisto ennallaan. Karmea finni otsassa! Siihen ei ole tullut finnejä sen jälkeen kun olin 15-vuotias!
la 14.11. dpo 14. Punainen roskishaamu pc:llä, ovistestin toinen reuna kontrollia vahvempi. Menkkakipuja ja pientä ruskeaa vuotoa.
su 15.11. dpo 15. Menkkojen olisi pitänyt alkaa tänään mutta eipä näy. Viivanpaikka aamulla.
ma 16.11. dpo 16. Menkkoja ei näy, muttei raskaustestissäkään viivanpaikkaa kummempaa. Ei yhtään menkkaolo. Oireista en osaa sanoa koska poskiontelontulehduksen aikaansaama päänsärky valtaa kaiken.

ti 17.11. dpo 17. Menkkoja ei kuulu. Alavatsa nipistelee, alkaa olla vähän menkkaolo.

ke 18.11. dpo 18. Menkat alkoivat illalla - kohti ensi kiertoa siis!

Oviksesta lähtien on myös ollut ihan uskomattoman vilkkaita ja värikkäitä unia, en muista tällaisia nähneeni vuosiin.

Edited by Kullannuppu32

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pakko oli tännekin megapitkästä aikaa hiippailla, ku kuumeilu kasvaa sietämättömäksi :D

En oo vaukkareissa käyny kahteen vuoteen..aika menee :D

 

Ihan 100-varma en oo päivistä, mut tänää aloin miettiä (toivoa?) oireiluja..

 

Dpo 4 ihan megamegaväsymys illalla, pidin normaalina kaamosväsymyksenä.. Ärsytti. Nukahdin kuin tukki.

 

Dpo 5 Väsytti taas. Lienee normaalia tähän vuodenaikaan. Töistä tullessa kilahdin miehelle ja itkin.. Päivällä tuntui outo, todella voimakas nippasu vatsassa. Vatsa tuntui oudolta jonkin aikaa. Röyhtäytti oudosti koko päivän.. Närästi hieman jossain vaiheessa.

 

Dpo 6 Oudot nippailut taas. Väsytti. Röyhtäytti. Närästi hieman illalla. Kilahdin miehelle taas. Illalla paleli tosi voimakkaasti. Ärsyttävä, kipeä hormonifinni tulee otsaan.

 

Dpo 7 Nippailuja. Näläntunne. Flunssan oireet aamulla. Toinen hormonifinni otsaan.Palelin pitkin päivää. Illalla paineen tunne kohdussa, ja eka rekisteröity repäisykipu aivastaessa.. Hillittömät mielialavaihtelut. Illalla huusin lapsille, minkä jälkeen pyysin anteeksi, minkä jälkeen itkin kun kukaan ei ymmärrä mua kaikkein vähiten mies :D Tuntia aiemmin leikin iloisena esikoisen kanssa ja juostiin ympäri taloa. Tästä tunti aiemmin itketti, kun mulla ei ole enää isovanhempia... :D Joo, no, ihan normaalia voi olla joskus mulla, mut ei yleensä tähän aikaan kierrosta..

 

Dpo 8 Aamulla huimaus ennen ku edes olin noussut. Koko aamupäivän heikko olo ja outo vapina ja tärinä. Sitte ei koko päivänä mitään, mut illalla jotenkin särki jäseniä, tai vähä kuumeinen olo tai semmone "tulehtunut".. Voi varmaa johtua väsymyksestäkin, sellane vähä darrainen olotila.. Koko viikon ainaki väsyttäny minkä oon pistäny kyl vaan kaamoksen piikkiin.

Nyt vähä into laantu, ku tein negan (en sit malttanu oottaa), oli kyl vaan marketin liuskatesti.. Voishan sitä uteliaisuuksissaan viel maanantaina testailla.. Tänään toki vasta kp 23.:)

 

Ja ollaan tjottailtu vasta pari kk, jätin pillerit pois elokuun lopulla muistaakseni..

Jännittää! Toivoisin hirveesti plussaa, mutta luultavasti "oireet" vaan kuvittelua!

 

En oo ehtiny päivittämään, mut selviä oireita mukamas oli joka päivä. Tein negan dpo13, ja tänään kp1.. :( Mut ei auta, ku kokeilla onnea taas tässä kierrossa!

Edited by Betty84

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tarkkoja dpo:ta en kirjoittanu ylös, mut oviksen ja plussan välissä oli seuraavia oireita: vasemman munasarjan tykytys (siltä puolelta munasolu irtosi), oikealla puolella kohdussa pistävä kipu yskiessä ja aivastaessa (kuvittelen sen olevan kiinnittymiskohta), silloin tällöin koko alavatsalla menkkajuilintaa sekä viikko hedelmöityksestä pieni rusehtava verivuoto paperiin vessakäynnin jälkeen (kiinnittymisvuoto?). Lisäksi huippausta silloin tällöin, ummetusta, palelua (tosin palelen muutoinkin), jatkuva jano ja vessahätä.

 

Niin ja pari muhkeaa finniä kasvoissa ja rintakehässä. Onneksi aknenäpyt otsassa ovat rauhottuneet plussan jälkeen.

 

En uskonut oireitani, ja yllätys oli suuri kun dpo 15 olikin selkeä plussa.

Edited by Mintel

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jaanpa oman plussakiertoni oireet keväältä 2014, päivät kp:nä kun ovulaation ajankohtaa en osaa varmaksi määrittää :D kierron pituus ollut noin 26-29 pv

kp15: sitkeä ja kirkas valkovuoto
kp16: alavatsaa vihloo ja jomottaa kunnolla
kp17: ei tuntoja

kp19: v-vuoto vähentynyt, ei tuntoja

kp21: pieni tuikahdus tuolla jossain
kp22: lisää pienenpientä "vihlontaa" ja "tykytystä"
kp23: ei erikoisempaa
kp24: masentaa, kiukuttaa, kova nälkä ja makeanhimo, ummettaa, vatsa- ja selkäkipuilu, rfsu:n varhainen raskaustesti nega, nukkumaanmennessä menkkajomoilua
kp25: aamulämpö alhainen, kurkkukipu, nenä tukossa, ummettaa ja turvottaa, mieliala maassa, tissit ok, finnejä ilmaantunut selkään/hartioille, illalla taas kovaa näläntunnetta ja kurkkukipua, ummetusta ja lämpö pompahtaa 0,5 astetta ylöspäin
kp26: lämpö vaihtelee, siihen ei luottamista, yöllä "tuikahti" tuonne jonnekin taas kerran, nännejä aristaa hieman, viluttaa ja on flunssainen olo, illalla pregcheck-testissä haamu
kp27: kahdessa eri testissä haalea viiva, kurkkukipu, tukkoisuus, viluttaa, oikean nivusta pakottaa, tissikipu
kp28: CB digi: raskaana 1-2


Ja nyt tässä taas kuumeillaan, raskaus on mahdollinen, ei niinkään suunniteltu mutta aivan toivottu. :) Kierron pituus ollut 26-29 pv ed. raskauden jälkeen.


kp 14 ja 15: voimakkaat ovulaatio-oireet (kipu, pahoinvointi, päänsärky)
kp 16 - 20 ei juurikaan tuntoja, en ehdi havaita erikoisempaa. valkovuoto vähenee, flunssa iskee
kp 21 ja 22: pienenpientä vihlontaa tai menkkajomoilua, niin pientä että mietin kuvittelevani kaiken, makeanhimo, vatsaa turvottaa, ilmaa
kp 23: ei niin mitään fyysistä oiretta mutta makeannälkää, mielitekoja (kuten aina loppukierrosta)
kp 24: kummallisia unia? vatsaa turvottaa, ilmaa. tuntuu siltä että menkat alkaa ihan kohta. aamupvllä metallinen maku suussa ja pahoinvointi/huimauskohtaus. Tuntuu erikoiselta, jos tää onkin negakierto niin taas on todistettu kuinka mieli oireilee. :D
illalla jatkui kova näläntunne ja jano, usein vessahätä.
kp 25: lämpö alhaalla (35.8), kummastelen naamasta puuttuvia "menkkafinnejä" vaikka ehtiihän ne vielä tulla :rolleyes:
iltapäivällä kylmiä ja kuumia aaltoja, ennen nukkumaanmenoa lievää ällötystä
kp 26: aamulämpö normaali, heti herätessä tuntuu siltä että täti tulee ihan näillä näppäimillä, menkkakrapulainen olo, vatsaa turvottaa tosi paljon ja on ilmaa
kp27: Olematonta vaaleanpunaista vuotoa, odotan uutta kiertoa jo. Paleltaa, turvottaa mutta menkkajomot puuttuvat.
kp28 = kp1

ja taas mennään :grin:

kp13-14 ovulaatio-oireilua, alavatsalla toispuolinen kipu, turvotus ja ilmaa
kp 15-19 ei oireilua, paha flunssa jälleen, korvatulehdus
kp 20 turvottaa, kiukuttaa, mielitekoja, menkkajomoja, raajoja särkee..flunssainen olo
kp21-22 ei tuntemuksia, flunssa päällä yhä ja lämpö koholla
kp23 nukkumaanmennessä alaselän jomotusta, pisteliästäkin kipua.
kp24 lämpö asteen normia ylempänä,pientä flunssaa yhä, menkkajomoja. viluttaa mutta posket välillä hohkaa.
kp 25 lämpö koholla. rfsun liuskatesti nega. hmh, hätähousu. :D
itkuherkkyys, mieliala myllertää, finnejä naamassa, selässä ja olkapäillä
kp 26 kovat menkkatuntemukset, raajojen särky, lämpö koholla, jatkuva nälkä, alapäässä tykyttää ja kuplii?!

kp 27 lämpö taas koholla, ihan sama milloin mittaa mutta tuntuu vahvasti että täti tulee taas. ihme kierto tämäkin.  :rolleyes:

kp 28 ei vuotoa herätessä kuten yleensä, mutta menkkajomot jo viis päivää vaivannu. testit negaa eilen illalla ja tänään aamulla. sairastaminen taitaa sekoittaa kierron? lämpöä vieläkin "liikaa" normaaliin. tissit ok, naama kukkii. mieli vähän maassa, alkaispa uus kierto sitten jo.

Edited by LLaura

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ajattelin kirjoitella tämän kierron oireitani tänne. :) Ovulaation tarkasta ajankohdasta ei ole tietoa, mutta oletan sen olleen kp 10 tienoilla. Rinnat yleensä muuttuvat aroiksi heti ovulaation jälkeen. 

 

Kp 10 Rintoja aristaa. Runsasta valkovuotoa.

kp 11- 17 Rintoja aristaa, runsasta valkovuotoa ja pientä nippailua silloin tällöin alavatsalla.

kp 18 Aivan kamala alavatsakipu! Sattui niin, että itkukin tuli. Kesti noin 1,5 h. runsasta valkovuotoa, rintoja aristaa.

 

kp 21 rintoja aristaa, runstasta valkovuotoa, ja pientä kipua alavatsalla. Hajut ällöttävät. Ensimerkiksi ravintolassa meinas oksennus tulla kastikkeen hajusta.

 

kp 24 Rinnat arat ja turvonneet, nännit kipeytyvät. Itkuherkkyyttä havaittavissa, nännit kipeytyvät. Runsasta valkovuotoa. Kauheita menkkamaisia polttoja alavatsalla. säteilevät reisiin asti. Luulen, että menkat alkavat, muttei näy.

 

kp 26 Menkkapolttoja aamulla herätessä. Jatkuva janon tunne, pientä pahoinvointia nälän takia, runsasta valkovuotoa, rinnat arat ja turvonneet, nännit kipeät. Itkuherkkyyttä ja ärtyneisyyttä ilmassa. Seksin aikana alavatsaan alkaa polttelemaan.

kp 27. Sitruuna tee haisee kamalalle. Menkkamaista polttelua edelleen. Pahoinvointia nälän takia. Runsasta valkovuotoa. rinnat arat ja turvonneet. Nännit kipeät. Itkuherkkyyttä ja ärtyneisyyttä edelleen. Seksin aikana alavatsaa alkaa polttelemaan.

kp 28 Menkkamaiset jomottelut ovat hävinneet kuin tuhkatuuleen. Pahoinvointia nälän takia ja muutenkin. Vatsaa turvottaa. Runsasta valkovuotoa. rinnat arat ja turvonneet. Tuntuu kuin ne olisivat kasvaneet yhden kuppikoon verran. Rintaliivit tuntuvat pieniltä päällä. nännit arat. itkuherkkyyttä ilmassa.

kp 29 Seksin aikana pientä kipua alavatsalla, meni kuitenkin nopeasti ohi. Pahoinvointia ja etovaa oloa. Päänsärkyä. Kylmä. iktuherkkyys. rinnat arat ja turvonneet. janottaa. nännit kipeät. Valkovuoto vähentynyt. Huomenna olisi testipäivä! :D

 

Kyllä ne menkat sieltä sitten tulivat!

Edited by pilvilinna

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kirjoittelin tän saman tuohon toiseen ketjuun, että kopaisilin sieltä.

 

lla on oli tossa 11 viikkoa menkat myöhässä kunnes ne sitten tuli ja kestivät yli viikon. Minä en vaan tyhmyyksissäni kirjoittanut päivää ylös jolloin ne alkoi, mutta 15.11-18.11 välisenä aikana alkoivat ja loppuivat 23.11. Kierto 28-29 päivää.

 

Raskausoireita minulla on paljon.. Mutta onkohan ne sitten keksittyjä?

 

- Hengästyn todella nopeasti

- tissit ovat kipeytyneet tässä muutaman päivän aikana ja tänään nännitkin ovat arat

- heikotus / oksetus ( en ole oksentanut )

- jatkuva päänsärky

- jatkuva nälkä

- pissillä käyn todella usein, myös yöllä herään kovaan vessahätään

- viluntunteet / palelu

- iltaisin lämmöt koholla 36.9-37.3 (normi 36.3)

- kiukunpuuskat

- itkuherkkyys

- alavatsakivut / menkkajuiliminen

- alaselkäkivut

- hiiva (ollut 2 edellisessä loppuun menneessä raskaudessa ennen plussaa )

- sipsihimo ( tämä on aivan kamala, ei ole ollut ennen )

- metallinmaku sussa

 

Lisäksi mulla on nyt tätä kirjottaessa todella paha olo ja oksettaa..

 

Testeihin on piirtynyt jotain viivan paikkaa ja digitesti oli nega.. Ei oo tätiä näkyny.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Minäkään en tarkempia päiviä ole ylös kirjannut, mutta tässä ensimmäisestä -viimeisiin oireistani. Toivotaan kovasti plussaa :D

 

-Yht äkkinen kipu, keskellä alavatsaa välillä säteili vasemmalle puolelle. Oli kovaakin kipu hetkittäin, kesti muutaman tunnin.

 

-väsymys. Tosin helpottanut jonkun verran siitä mitä oli.

 

-Heikko olo. Pientä pahoinvointia.

 

-Vatsa kipuja, alhaalla.

 

-Maha kuralla, useamman päivän. Voi toki johtua muustakin :D

 

-Tukkoinen olo, hengästyttää.

 

-Alapäässä paineen tunnetta.

 

-Vihlaisuja kyljessä, kumartuessa.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Aiemmin kirjoittamani kierto sitten oli extrapitkä, mutta täällä ollaan taas. :)

En ole kirjoittanut ylös päiväkohtaisia tuntemuksia, mutta oletan oviksen olleen (tuntemuksista ja aiemmista kierroista päätellen) kp 20/34. Seksiä tässä kierrossa oli vain kp 18, joten aika tuuri olisi saanut käydä :D Tänään on 29/34 (dpo 9?) ja oireet, joita en tunnista omiksi, ovat seuraavanlaisia:

- Rintoja on kutittanut ja kihelmöinyt, kainaloiden alta vihlaisee aina välillä - tiedostan rintojen olemassaolon koko ajan  :grin:

- Maha on "läsnä". En osaa tätä paremmin kuvailla, mutta mahallaan makaaminen on vaikeaa ja tukalaa - tuntuu, että maha olisi koko ajan tiellä  :grin:

- Maha kurisee jo tunnin päästä syömisestä, aamulla herään todella nälkäisenä

- Lämmöt (norm. 36,2) 36,9-37,1, aamusta iltaan 

- Olen horkassa kaikki illat, sormet ja varpaat jäässä

- Nenä on tukossa, olenkohan tulossa kipeäksi? Miehellä on keuhkoputkentulehdus...  <_<

- Aamuvenyttely vihlaisi alavatsalla tosi kipeästi

- Eilen illalla suihkussa käydessä tuli yhtäkkiä hirveä raudan maku suuhun

- Näen tosi todentuntuisia unia - viime yönä oli hilkulla, etten pettänyt miestäni  :girl_haha:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Käykös täällä ketään enää jännäilemässä oireita :) (mistä te muuten löydätte hymiöt täällä??)

 

Meillä ei pitänyt olla yritys ihan vielä päällä mut mun ovulaatio saatto nyt sitten olla myöhemmin kun luultiin, joten raskautumisen mahdollisuus on. Ja koska mulla on nyt kaks mahdollista ovulaatioajankohtaa niin laitan kiertopäivätkin.

 

Kp 10:

Vv muuttui raakaa munanvalkuaista vastaavaksi. Vasemmalta alavatsalta nippailee ja nivusta särkee.

 

Kp 11:

Vuoto munanvalkuaista. Kohdunnapukka pehmeä ja ihan kuin ois hiukan auki. Vasemmalta nippailee. Seksiä tekee mieli.

Aamulämpö 36,32

 

Kp 12:

Vv munanvalkuaista. Kohdunnapukka korkealla ja pehmeähkö. Seksiä tekee mieli.

Aamulämpö 36,19 (lämpödippi joka yleensä edeltää ovista)

 

Kp 13:

Vv munanvalkuaista. Kohdunnapukka niin ylhäällä ettei ylety? Seksiä tekee mieli.

Aamulämpö 36.20

 

Kp 14:

Munanvalkuainen loppu, nyt maitomaista eikä veny. Jomotusta vasemmalla puolella. Jostain syystä nippailee myös oikealta. Napukka kova. Seksiä tekee mieli. Ovistesti vahva PLUSSA.

Aamulämpö 36.50 (normaali alkukierron lukema).

 

Kp 15/ Dpo 0?

Vuoto kermaista, ei veny. Vasemmanpuolisia kipuja aamupäivällä. Nännit arat illalla. Napukka kova. Seksiä tekee mieli.

Aamulämpö 36.48

 

Kp 16/Dpo 1?

Ei kummempia oireita. Seksiä tänään ilman kumia.

Aamulämpö 36,48

 

Kp 17/ Dpo 2?

Ovistesti nega. Ei juurikaan vv.

Aamulämpö 36,47 (miksei se nouse??)

 

Kp 18/ Dpo 3?

Lämmöt nousi vasta tänään, 36,73.

Kipuja vasemmalla jatkuvasti pitkin päivää. Hiukan nivusjomotustakin. Illalla merkillistä hengitystäsalpaavaa kipua oikella kyljessä/alavatsassa/alaselässä. Ummetustako vain?

Ovistestiin vahva PLUSSA, taas??? Pissahätä yllättää ja tulee kiire vessaan.

 

Kp 19 /Dpo 4 vai 0?

Vasemmalta alavatsasta kipuilee lievästi. Pissahätä tulee yllättäen. Seksiä. Ovistestiin nega.

Aamulämpö 36.85

 

Fertility friend ei ole kyennyt osoittamaan ovista koska lämmöt pitää olla 3 päivää koholla. Katsotaan siis huomenna mihin se sen mahtaa sijoittaa..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mulla oli plussa kierrossa kaks kertaa ovis. Toinen ovisplussa oli kyllä vahvempi kuin koskaan. Joskus kyllä voi olla mahdollista että ovulaatiota ei tapahtunut ja yrittää sitte myöhemmin toisella puolella tapahtua. Itselläni siis ovistesti näytti plussaa ennen kuin raskaustesti :P

Pidän peukkuja että sulla kävis samoin ;)

Kännykällä kun käy niin ei oo hymiövalitsinta. Tietokoneella näkyy kirjoitus alueella kun selaa sivua vähä alemmas. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now