Alyssa

Oireet oviksesta lähtien ja lopputulos?

311 posts in this topic

Haa! Jännätään yhdessä siis :) Tosin en minäkään oikein usko että tämä kuu olisi se plussakuu. Mutta mukavahan näitä on kirjailla ylös :)

Edited by Freya

Share this post


Link to post
Share on other sites

Scarpetta: Eihän tuo dpo10 nega vielä välttämättä ole nega jos hormoonit nouseekin hitaasti. Tsemiä!

 

Itse kärvistelen vielä enkä taida testata ollenkaan. Sen verran menkkaoireilta jo tuntuu että säästetään testi suosiolla seuraavaan kiertoon. ;)

Edited by Freya

Share this post


Link to post
Share on other sites

Freya, no joo onhan se noinkin, mutta itsellä jotenkin jo aika lailla toivo hiipunut tän kierron osalta. Mutta saa nähdä. Ja voi kun malttaisikin olla testaamatta, mutta en malta. Mulla kun on noita halpoja ulkomailta tilattuja liuskoja iso kasa niin ei tule kalliiksikaan. Jotenkin mulle sopii se että pettymys tulee "pikkuhiljaa" negatestien muodossa kuin että tulisi yksi iso pettymys kun menkat alkaa. Vaikka toisaalta näin joutuukin kokemaan monta pettymystä yhden sijasta. No jaa, mutta uskottava on siihen että jossain kierrossa ei sitten tulekaan pettymystä, ja vastahan tässä on yk2 menossa joten malttamattomuus vaan vaivaa. Niin kuin varmaan meitä kaikkia kuumeilijoita :). Tsemppiä sullekin, toivotaan ettei menkat ala vaan oireet johtuisi muusta! :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Samat yrityskierrotkin meillä :) (Ja kyllä se meille molemmille vielä napsahtaa kohdalle) Sitä on vaan niin malttamaton :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Freya, oooh, onnea haamujen haamusta! Toivotaan paljon viivan vahvistumista! :)

 

Itselläni alkoi tänään odotetusti menkat, joten tästä alkoi yk 3.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tsemppiä scarpetta. Ei tässä selvillä vesillä olla vielä itsekkään. ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Freya, mä kävin vakoilemassa sun testikuvaa eikä se ole haamua nähnytkään, selvä plussa!! Ja tosiaankin noilla dpo:illa riittävän tumma. Mä oon tuon tasoisen testannut kahdessa ekassa raskaudessa paljon myöhemmillä päivillä, ja samoin tällä kertaa eka plussa dpo 15/16 oli juuri tuota tasoa. Eli onnittelut. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Freya, Paljon onnea <3

 

Ihanaa jännittää täällä teidän kanssanne :) Itsekkin pääsen kohta listaamaan uudestaan oireita, sillä tänään laitoin irrotuspiikin ja ovulaation pitäisi olla huomenna tai ylihuomenna :) 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pilvilinna, täällä peukutetaan myös sun puolesta! :) Itsellä on nyt pari viikkoa tylsää vaihetta, joten jännäilen teidän muiden puolesta sillä aikaa :).

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mä taidan kans listata tänne oireita. Ainakin niitä kuviteltuja :grin:

 

Yk1 päättyi valemenkkojen jälkeiseen plussaan, mikä meni parin pvän päästä kesken. Tämä yk2 on siis laskettu alkaneeksi km-vuodosta. Ovistikkujen viivat oli tosi vahvat varmaan toista viikkoa, kunnes kp21 napsahti oikein nätti plussa. Eli:

 

Dpo0 klo 12-15.30 järkyttävät alavatsakivut, ajattelin ensin joksikin suolen solmuksi, mutta oli luultavasti ovulaatio. Kivut hävisi kuin pieru saharaan (:grin:) ja illalla limat oli vähentyneet.

Dpo1 ei oireita

Dpo2 ei oireita

Dpo3 ei oireita (ihan ku olis pvällä vähän jomotellut, mutta saatoin kuvitella ja keltsihän se tietysti)

Dpo4 iski joku vatsapöpö, joten mahdolliset oireet ovat jääneet kaiken kuvotuksen, kouristelun ja ripulin alle. Nyt illalla on särkenyt alaselkää, mutta liittynee tuohon pöpöön.

Dpo5 pvällä tuntui hetken nipistelyä vasemmalla alavatsalla vai kuvittelinko vain? Alaselkää särki illalla taas, mutta johtunee eilisestä vatsapöpöstä.

Dpo6 aamulla oli etova olo (johtunee päänsärystä), alaselkää särki samaten (pöpöäkö vielä?), jossain kohdun tai kohdunsuun tienoilla tuntui pieni tuikkasu/vihlaisu, ehkä hentoisia jomoja ollut, lisäksi mielialavaihteluita (=ärähtelyä) eli olisko ne menkat vaan tulossa..?

Dpo7 ei mitään kummoisia oireita, pvällä hentoista jomottelua ja illalla nipisti kovaa vasemmalle puolen alavatsaa. Parempi odotella vaan menkkoja, niin ei tipu niin korkealta...

Dpo8 jomottelua ollut ja iltapäivästä nyt iltaan tullut vähän verta, joten olettaisin huomenna olevan kp1 :'( Joko km sotki kiertoa ja lyhensi lutista tai en ovuloinut lainkaan ovisplussasta ja -kivuista huolimatta.

Dpo9 = kp1

Edited by Yosa

Share this post


Link to post
Share on other sites

Täällä menossa kp 22/25-26 ja omasta mielestä keho on käyttäynyt nyt jo muutamien päivien ajan ihan omituisesti. Viime viikolla kärsin orastavasta flunssasta ilman kuumetta ja palelin töissä ja iltaisin kotona ihan hirveästi. Se meni kuitenkin muutamassa päivässä ohi ja nyt ainoastaan aamuisin nenä on ollut vähän tukkoinen. Viikonloppuna olin todella väsynyt päivisin, vaikka nukuin 9-10 tunnin yöunia. Lisäksi vatsassa nippailee ja vihloo aina välillä.

 

Tänään olen töissä aamulla palellut, iltapäivästä kärsinyt turvonneesta vatsasta ja nyt vihloo alaselkää.

 

Meillä on vast yk1 menossa ja ihmettelen kyllä suuresti, jos nää on kaikki mielikuvituksen tuotetta ja pelkkien toiveiden herättämiä oireita.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Freya, käyhän päivittämässä sun lista jos vielä muistat tuntemukset. Kävin tuolta toisesta ketjusta katsomassa kuvan plussatesteistä ja isosti onnea, olet niiiiin raskaana! :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Yk 20 alkoi 2.12.

 

Pregnyl pistos laitettu torstaina 12.12., joten ovulaation pitäisi olla siitä 36 tunnin sisällä. En tiedä, koska ovulaatio on ollut, mutta eilen alkoivat kovat alavatsakivut.. joten nyt varmaan joku dpo 2 tai 3.. Joten päivittelen tästä eteenpäin :)

 

Dpo 2/3 Hirveät alavatsakivut.. Lisäksi sain jonkun oksennustaudin tähän nyt sopivasti ennen joulua.. :(

Dpo 3/4 Edelleen hirveät alavatsakivut. Oksennustauti edelleen vauhdissaan joten en oikein tiedä muista oireista.

Dpo 4/5 Jomottelua alavatsassa, vatsa tuntuu turvonneelta. Runsasta valkovuotoa. Mielialanvaihteluja. Järkyttävä väsymys. Yöllä tuntui järkyttävän kovaa kipua alavatsassa oikealla puolella, joka säteili myös ala selkään. Päänsärkyä.

Dpo 5/6 Pientä vihlontaa alavatsassa, Tajuton väsymys! Nälkä on kova koko ajan, tuntuu että voisin syödä meidän jääkaapin tyhjäksi. Närästystä! Tuo onkin tosi outo sillä minua harvemmin närästää.. Mielialanvaihteluja. Päänsärkyä. Vatsa tuntuu turvonneelta. Rinnat aavistuksen arat.

Dpo 6/7 Pientä vihlontaa vasemmalla puolella alavatsassa. Runsasta valkovuotoa yöllä ja aamulla. Yöllä järkyttävä nälkä kahdesti, josta seurasi erittäin huono olo, joka kuitenkin lähti syömällä. Kahvin haju etoi aamulla. Käytiin shoppailemassa ja tuli niin nälkä, että sielläkin rupesi pahaa tekemään (helpottui kuitenkin suklaapalan avulla;)). Päänsärkyä. Tänään on ollut ihmeen tyyni olo.. Vatsa tuntuu edelleen turvonneelta ja rinnat aavistuksen arat. Väsymys on kova!

Dpo 7/8 Aamulla runsasta valkovuotoa. Pitkin päivää erilaisia kipuiluja, nippailuja ja vihlontoja alavatsassa. Menkkamaista jomottelua (pelko, että menkat alkaa :(). Närästystä. Vatsa tuntuu edelleen turvonneelta. Järkyttävä päänsärky koko päivän! Olen käyttänyt samaa suihkusaippuaa kohta puoli vuotta ja nyt sen haju on alkanut oksettamaan, samoin kahvin ja tupakan hajukin (mies polttaa). Rinnat edelleen melko normaalit, hieman arat. Tyyni ja rauhallinen olo jatkuu edelleen. Nuha. Tajuton väsymys koko ajan, veto pois. Kova nälkä, joka aiheuttaa pahoinvointia. Kylmä!

Dpo 8/9 Aamulla edelleen runsasta valkovuotoa. Närästystä. Alavatsaa vihlonnut ja nippaillut pitkin päivää. Menkkamaista jomotteluakin on ollut (edelleen pelottaa, että menkat alkaa). Vatsa tuntuu edelleen turvonneelta. Kylmä. Nälkä ja pahoinvointia. Kahvin ja tupakan haju etoo edelleen. Sain ihottumaa joulukuusesta, joka on outoa sillä en ole kuuselle allerginen (en luokittele tätä raskauoireeksi, mutta laitan sen nyt kuitenkin tähän). Rintoja aristaa vain hiukan. Väsymystä. Tuntuu, että vessassa saa ravata useammin kuin aikaisemmin, vaikka en juo sen enempää.. Edelleen tyyni ja rauhallinen olo.

Dpo 9/10 Aamulla testattu nega (en edes odottanut, että näkyisi näin varhain mitään. Mukava vain testata ennen joulun viettoon lähtöä). Pahoinvointia, järkyttävän kylmä (Jalatkin ihan jääkalikat), Väsymystä. Nälkä, josta seuraa pahoinvointi jos ei saa ruokaa. Rinnat edelleen melko normaalit, aristaa vain hiukan. Tyyni ja rauhallinen olo jatkuu. Vessassa saa juosta useammin kuin normaalisti, koko ajan jano. Nuha. Alavatsaa vihlonut, nippaillut ja jomotellut vähän väliä. Menkkamaisia jomotuksia edelleen. Runsasta valkovuotoa.

Dpo 10/11 On ollut niin hirveän kiireinen päivä etten ole ehtinyt kauheasti oireisiin kiinnittää huomiota, mutta tässä ne jotka huomasin ilman erityistä tarkkailua: Väsymys on kova! Runsasta valkovuotoa. Vatsa sekaisin (ilmavaivoja + muuta kivaa). Vessassa ravaamista. Alavatsaa vihlonut silloin tällöin. Menkka jomottelua. Tyyni ja rauhallinen olo. Rinnat melko normaalit edelleen, hiukan aristaa.. Toiveet raskauden suhteen eivät ole enää kauhean korkealla..

Dpo 11/12 Eipä ole tänäänkään erityisemmin ollut aikaa kiinnittää huomiota oireisiin, mutta tässä ne jotka huomasin: Väsymys! Nukuin 6 tunnin päiväunetkin! Runsasta valkovuotoa aamulla. Vatsa sekaisin (ilmavaivoja + muuta jännää). Vessassa saa ravata pissalla koko ajan. Hirveää menkka jomottelua! Nyt toden totta olen käynyt vessassakin tarkistamassa useaan otteeseen ettei menkat vain ole alkaneet, vielä ei ole onneksi näkynyt eikä saisikaan näkyä ennen lauantaina. Vatsa on todella turvonnut aamusta iltaan. Tyyni ja rauhallinen olo edelleen. Jokseenkaan ei ole tehnyt enää edes mieli testata. Eli katsotaan nyt jaksanko odotella lauantaihin asti, jos menkat eivät ala ennen sitä :) Rintoja on aristanut hiukan enemmän kuin aikaisemmin tämän kierron aikana, nännit ovat kuitenkin normaalit edelleen. Nuha ja järkyttävän kylmä koko ajan. Päätä särkenyt pitkin päivää.

Dpo 12/13 Menkka jomotteluja ja poltteluita pitkin yötä ja päivää. Aamulla olin ihan arma, että menkat alkoivat sillä aluspöksyt tuntuivat märiltä, mutta olikin vain runsasta valkovuotoa. Vatsaa muutenkin pistellyt erilaisista kohdista. Alavatsa tuntuu edelleen turvonneelta. Väsymys. Nälkä, josta seuraa huono olo. Tupakan ja kahvin haju etoo. Hajuaisti tuntuu paremmalta kuin aikaisemmin. Vessassa saa pissalla ravata koko ajan. Ilmavaivoja. Kylmä. Rintakehä ja olkapäät täynnä finnejä (ei oo koskaan aikasemmin ollu)! Rinnat tuntuvat samalta kuin eilenkin. Tyyni ja rauhallinen olo jatkuu edelleen..

Dpo 13/14 Aamulla testattu nega :( Menkka jomottelua pitkin päivää.. Muutamaan otteeseen taas ravattu vessassa tarkistamassa ovatko alkaneet.. Eipä ole vielä ainakaan näkynyt. Nuha. Runsasta valkovuotoa. Alavatsa tuntuu edelleen turvonneelta. Väsymys. Nälkä, josta seuraa huono olo. Tupakan ja kahvin haju etoo edelleen. Huomasin myös käydessäni hampurilaispaikassa syömässä, että kanahampurilaisesta tullut haju etoi myös. Rintakehä ja olkapäät täynnä finnejä edelleen, nyt ovat myös levinneet kasvoihin. Rinnat tuntuvat samalta kuin eilenkin. Tyyni ja rauhallinen olo jatkuu edelleen, vaikka hieman masennuin tuosta negatiivisesta. Jatkuvasti on todella kylmä ja tuntuu, että hengittäminen on vaikeaa (minulla on asta, johon on lääkkeet, mutta lääkkeistä huolimatta tuntuu hankalalta hengittää)..

Dpo 14/15 Menkka jomottelua pitkin päivää, muutamaan otteeseen taas käyty tarkistamassa ovatko alkaneet, no eihän ne ole. Runsasta valkovuoto kuitenkin on. Nuha. Ilmavaivoja. Alavatsa tuntuu edelleen turvonneelta. Väsymys! Nälkä, josta seuraa edelleen huono olo. Tupakan ja kahvin haju etoo edelleen. Rintakehä ja olkapäät sekä kasvot täynnä finnejä. Rinnat tuntuvat hieman aremmilta kuin eilen, mutta edelleen melko normaalit. Itku herkkyys! Kylmä koko ajan ja hengittäminen edelleen todella vaikeaa.

Dpo 15/16 Menkat myöhässä ensimmäisen päivän! Outoa, koska menkka jomottelua ei ole tänään ollut ollenkaan. Runsasta valkovuotoa kuitenkin! Todella runsasta! Tupakan ja kahvin haju etoo edelleen. Illemmalla myös pahoinvointisuutta. Nuha. Alavatsa tuntuu edelleen todella turvonneelta. Väsymys! Rintakehä, olkapäät ja kasvot täynnä finnejä. Rinnat huomattavasti aremmat kuin eilen! Nännit edelleen normaalit. Hengittäminen tuntuu edelleen todella haasteelliselta ja alavatsassa tuntuu vihlaisuja aivastaessa. Kylmä on koko ajan. Mieliala tyyni ja rauhallinen. Ala selkää alkaa särkemään todella helposti, esimerkiksi pitkään istuessa tai seistessä paikallaan.

Dpo 16/17 Menkat myöhässä kaksi päivää. Runsasta valkovuotoa. Erittäin voimakkaita kipuja alavatsasa. Tupakan ja kahvin haju etoo. Pahoinvointia. Nuha. Kylmä. Alavatsa tuntuu edelleen turvonneelta. finnejä! Rinnat samanlaiset kuin eilen. Nännit normaalit edelleen. Hengittäminen edelleen haasteellista. Mieliala tyyni ja rauhallinen. Ala selkää särkee.

Dpo 17/18 Menkat myöhässä nyt kolme päivää. Runsasta valkovuotoa. Itku herkkyyttä. Rintoja aristaa enemmän kuin eilen. Voimakkaita vihlaisuja alavatsassa. Tupakan, kahvin ja oluen haju etoo. Pahoinvointia. Vatsa sekaisin. Kylmä. Hengittäminen vaikeaa. Väsymystä! Ala selkää särkee. Finnejä. Nuha.

 

7.1.2014 Lapsettomuuspolin ultrassa kävi ilmi, että tämä kierto/hoitokerta oli epäonnistunut, joten sain terolut kuurin, jonka jälkeen kuukautisten pitäisi alkaa.. Katsotaan nyt.

Edited by pilvilinna

Share this post


Link to post
Share on other sites

Oih. Tässä hässäkässä unohtunut päivittää :) Oireet helppo muistaa kun sitä samaa ollut. Nännit kipiänä ja vatsassa tuntoja. Mutta käyn päivittämässä :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Liityn tähän joukkoon, sillä mulla on kummallinen olo, että voisin olla raskaana? Vauvakuumetta ilmassa? Varsinaista yritystä ei ole ollut, mutta yksi pienen pieni vahinko kylläkin. Oikeastaan nyt toivoisin, että olisin raskaana, ja siksi kaivelen kaikkia oireita. En ole edes laskenut kiertoja tai sen sellaista, joten en noloa kyllä tiedä, koska menkkojen pitäisi edes alkaa. Olen tehnyt malttamattomana kaksi testiä, negatiivisia ovat olleet, joten suurta toivoa en enää pidä yllä.

 

Oireet: näpyt selässä ilmestyivät kuin tyhjästä tänään (viime raskaudessa näitä tuli heti), pientä kuvotuksen tunnetta aamulla, omituinen maku suussa (tätä ei ollut viimeksi), rinnoissa ei mitään tuntemuksia (viimeksi oli mutta en muista oliko ennen plussaa), erilaisia tuntemuksia alavatsalla, ei sellaista selkeää nipistelyä kuin viimeksi, rusehtavaa limavuotoa suihkussa (huomenna näkee oliko menkat siis vaan...).

Edited by gazini

Share this post


Link to post
Share on other sites

Testi addiktin ja vainoharhaisen naisen ovistarkkailut

 

Kierto alkoi 24.11. ja nyt on menossa kp27 ja kiertoihin mulla voi hyvinkin laittaa ? :P Kierrot on mitä sattuu, mutta ovulaation KUVITTELEN tunnistavani. Nyt menossa dpo 5-6, mutta oletetaan vaikka että on menossa dpo 5... Tiedän että olen ihan vainoharhainen ja hullu ja mikään näistä ei ole totta, mutta jos tämä helpottaisi...

 

YK1

 

dpo 4: Aamulla on pahaolo. Joudun käymään makaamaan sohvalle. Nukuin edellisenä yönä 10h ja tuntuu etten meinaa millään herätä. Mieli on jotenkin hiukan alavireinen. Alavatsaan ja selkään särkee. Illalla pahoinvointi tulee takaisin. Vatsassa on ilmavaivoja ja olo on aikamoisen parka. Leukaan ilmestyy iso hormonifinni. Päätä särkee ja joudun ottamaan lääkettäkin.

 

dpo 5: Minua väsyttää aamulla punttisalilla ja en jaksa juosta normaalia määrää. Venytellessä rinnan osuessa seinään sattuu ikävästi. Rinnat tuntuu paisuneilta ja painavilta. Heikottaa ja väsyttää. Tunnen selkeitä nippailuja aivan alavatsassa. Ruoka ei meinaa oikein maistua. Päätä särkee ajoittain, mutta ei tarvitse lääkettä.

 

dpo 6: Oon ollut lähes pakkoenerginen tänään ja laittanut koko kämpän joulusiivoon. Väsähdän heposti ja illalla tuli tosi kova vihlaisu alavatsaan ja selkään. Nännit ovat alkaneet kipeytyä.

 

dpo 7: Mennyt koko päivä touhutessa, joten hirveesti ei oo kiinnittänyt ees oireisiin huomiota. On semmoinen "menkat alkaa" olo lähinnä ollut. Nännit vähän kipeät ja turvottaa.

 

dpo 8: Menkkamaisia kipuja tuntuu lähinnä vasemmalla puolella, sama puoli missä tässä kierrossa oli ovulaatio. Niveliin sattuu, mutta mulla on reuma, mutta jotenkin erilailla. Tissit vieläkin kipuisat. Ei mitään ihmeellistä.

 

dpo 9-11 (joulu): Todella paljon hormoonifinnejä. Muka repäisykipuja vatsassa. menkkamaista jomotusta. Nännit tuntuvat olemassaolevilta, väsyttää kovasti, ilmavaivoja. dpo 10 illalla pahaolo.

 

dpo 12: Vatsassa kävellessä repäisykipuja, menkkajomotusta aika-ajoin, elohiiri jatkunut silmässä jo muutaman viikon putkeen, päänsärkyä ja lievää pahoinvointia, kun pitkä syömäväli. Rinnat edelleen arat pikkuisen. Kurkussa lievää kipua ja nenätukkoisuutta. Mieliala ollut hiukan alakuloinen ja mieli meinannut mennä kiukun puolelle. Kylmä on ja valkovuoto on ollut paksua, olen alkanut epäilemään jo bakteerivaginoosia, joten aloitin eilen illalla maitohappobakteerit. (Huomenna aamulla testaan...)

 

dpo 13: Aamulla testattu nega ja ollut kovia pistelyitä mahassa koko päivän. Ollut menkkajomoa ja selkäkipua ja vatsan puristusta. En oo kauheesti jaksanut tarkkailla kehoa millään lailla... Oottelen vana kp1:stä...

 

dpo14: Aamulla testattu toinen nega. On epätoivoinen ja kiukkuinen olo lähinnä siksi, että pelkään tsekanneeni ovulaation väärään paikkaan ja kiertopäiväkin on jo 36. saan iltapäivällä selkeät hormoniraivarit miehelle täysin turhasta. Hengästyn kävellessä ja rintaan alkaa pistää. Alaselässä ja vatsassa tuntuu menkkajomottelua. Rintoihinkin sattuu aina välillä. Illalla olen ihan super väsynyt.

 

dpo 15: Tänään päässä sekosi ja tein testin. Kuvittelin näkeväni siinä jotakin ja tein toisen testin, joka oli nega. Kävin ostamassa siis toisia testejä ja ne odottaa kaapissa. Alavatsaa pingottaa ja tulee pistokipuja. Rintoihin sattuu välillä ja pinnaa kiristää. Taitaa olla vaan kp1 kaipuista menoa. Väsyttää ja paleltaa hela tiden.

 

dpo 16/10-11?: Koska nyt ois jo myöhäistä oikeesti ja katselin noita oireita, niin pahoinvointi ja finni saattaiskin viitata siihen, että mulla oiskin ollut ovulaatio vasta tota myöhemmin 5-6 päivää. Nyt saattais siis olla vasta dpo 10. Olen päättänyt olla stressaamatta. Aamulla tein taas negatestin ja seuraavan kerran saa testata vasta sunnuntaina aikaisintaan :)

 

dpo 17/ 11-12???: Naurettavaa merkata tänne ovisoireita, jos semmoista ei oo ees ollut.. Tosin en mä ymmärrä miksi muuten mun mieliala olis alkanut heitteleen näin pahasti ja oon tosi itkuherkkä. Rinnat kipeytyy nyt tosi paljon ja nännit on kovat kokoajan. Kovia reumasärkyjä. Nukuttaa ja väsyttää ihan kokoajan. Sunnuntaihin ei oo enää hei kuin tj 3 ;D

 

dpo 18-20/ 14-15???: Itkuherkkyyttä, vatsaan tulee tosi pahoja kipukramppeja. Tissi kipu laantuu pois. PIENTÄ TUHRUA! (jesh tää on niiin hieno, juttu, koska huomenna saattaa olla uusi kierto ja loppuu tää piiitkä kierto!)

 

dpo 21/15: = KP 1 (JESH VIHDOIN!)

 

LOPPUTULOS JA PÄÄTELMIÄ:

 

Kierto kesti 42 päivää. Ekat ovistuntemukset tulivat n.kp 19 ja oli erittäin lupaavaa. Oletin ovikseen olleen n. kp 24, mutta todellisuudessa se tulikin n. 5-6 päivää myöhemmin. En usko ovulaation onnistuneen normaalisti, vaan siellä on ollut todennäköisesti irtoamisongelmia, koska oireilut ja rankat tuntemukset jatkuivat niin pitkään. Lopulta kuitenkin viimeisen viikon aikana oli havaittavissa selkeää PMS oireilua, rintakipua ja mielialavaihtelua, joka ennusti alkavaa KP1. Laskin kuitenkin tarkasti juuri tämän KP1 päivän testipäiväksi, joka tarkoittaa hormonifinnien, pahoinvoinnin, päänsäryn jne. olleen vahvimmillaan "oviksen kaltaisia" oireita ja sopii kiertoon.

Edited by MieliKettu

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mun on pakko laittaa oma lista muistiin, jotta voin sitten seuraavassa kierrossa muistella, miltä ne PMS-oireet tuntuvat. ;)

 

 

DPO 0-4: Ei minkäänlaisia tuntemuksia (oikeanpuolisen) oviksen jälkeen.

DPO 5-6: Sukkapuikkomaisia vihlaisuja oikealla nivusella.

Naama rupes kukkimaan...

Repäisykipuja nopeissa liikkeissä.

DPO 7: Tissikipu alkoi. Kävellessäkin sattuu. Halaukset ja kumartelut ovat tuskallisia.

Myös valkkari lisääntyi, lorauksia housuun.

Kamala jano ja suussa paha maku.

Hirvee turvotus!

Lämmöissä dippi 37 -> 36,3.

DPO 8: Lämmöt nousi taas 37,2.

Suussa paha maku.

DPO 11: haamu, joka pikkuhiljaa vahvistui! <3

Edited by kalakola

Share this post


Link to post
Share on other sites

Yk 3, kierto alkanut 13.12.2013

DPO -2: Talletteluja illalla, vaikka turnausväsymys meinasi jo iskeä kun ovis on antanut odottaa itseään. Ovistestin viiva sentään vähitellen vahvistumaan päin.

DPO -1: Liuskatestit antoi iltapäivällä ja illalla jo tasavahvat viivat, mutta digiin ei vielä tullut hymynaamaa, vaikka luulin että tulisi. Jos en varmistelisi digillä niin olisin kyllä tulkinnut nuo liuskat jo plussaksi.

DPO 0: Aikaisin aamulla digiin vihdoin hymynaama. Olen lähes satavarma että ovis olikin jo vähän ennen puoltapäivää, koska tunnin verran oli ihan hirveät alavatsakivut ja hikoilin kuin pieni possu, ja pian sen jälkeen lämpö oli tippunut aamusta puoli astetta ja oli vain 35,9 joka on mulle tosi alhainen. Oletan siis lämmön äkillisen laskun liittyvän ovikseen, kun sen oviksen aikoihin kuuluisi tippua. Hyvä kun ovis tuli nyt viimein, koska viimeisistä talletuksista ovikseen oli 1,5 vrk eli kohtuullinen tärppimahdollisuus on olemassa.

DPO 1-2: Kaamea flunssa ja kuumettakin, joten muita oloja ei juuri huomannut.

DPO 3: Flunssa alkaa vihdoin hellittää, mutta aamulämmön mittaus oli vielä hakuammuntaa. Ei tuntemuksia (muuta kuin paljon räkää ja vielä yskittää).

DPO 4-5: Flunssa ja kuume viimein kokonaan ohi joten lämmönmittauksista on taas jotain iloa. Lämmöt oli onneksi nousseet tuon oletetun oviksen jälkeen ja FF piirsi oviksen juuri siihen mihin pitikin. Ei oireita, mutta en paljon ehtinyt tarkkaillakaan kun piti vastaanottaa uuttavuotta.

DPO 6: Pieniä tuikkaisuja alavatsassa päivän aikana, mutta ei mitään kovin merkittävää. Lämmöt koko ajan tasaista, saisivat kaiketi tuosta vähän noustakin jos olisi tärppi käynyt...

DPO 7-8: Lämmöt edelleen ihmeen tasaiset eikä muutenkaan mitään mainittavaa. Muutamia onnettoman pieniä tuikkaisuja alavatsassa.

DPO 9-10: Negat testattu molempina päivinä, pöh. Aikaistahan tää on vielä mut kun ei malta. Kummoisia oireitakaan ei ole, joten voipi olla ettei tullut tärppiä tästä kierrosta. Testailen silti vielä huomenna.

DPO 11: Negaa negaa negaa :(. Eipä kyllä ole mitään oireitakaan, paitsi yöllä sängystä noustessa tuntui joku outo repäisykivun tapainen. Luulen että tää kierto alkaa olla aika selvää pässinlihaa, joten alan odotella tätiä saapuvaksi lähipäivinä.

 

DPO 12 = kp 1 eli täti saapui odotetusti. Kamalan migreenin saattelemana, sekin vielä. Eli tästä alkaa yk4.

Edited by Scarpetta

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pilvilinna:

 

Ihanaa kun meillä menee dpo:t ihan samoissa ja kiva tuijotella oireita ;D Samalla tulee semmoinen.. HEI unohin sanoa tosta ja tosta ;) TSEMPPIÄ lauantaille!

Share this post


Link to post
Share on other sites

MieliKettu: on kyllä mukava verrata omia oireita jonkun toisenkin oireisiin ;) Valitettavasti en kestänyt lauantaihin asti vaan testasin jo tänään ja nega tuli :(

Share this post


Link to post
Share on other sites

MieliKettu: on kyllä mukava verrata omia oireita jonkun toisenkin oireisiin ;) Valitettavasti en kestänyt lauantaihin asti vaan testasin jo tänään ja nega tuli :(

 

Älä välitä.. Mullakin aamulla oli nega testi! Uutta testii vaan putkeen, jos ei ala tai sitten mennään taas uuteen keirrokseen ja vainoharhaisiin oireisiin  :lipsrsealed:

Share this post


Link to post
Share on other sites

MieliKettu:  Voih :( pahoitteluni negasta! Voihan se vielä plussaksi muuttua meillä molemmilla :) Itsellä tosin on ajatukset jo aika hyvin ensi kierrossa. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

MieliKettu:  Voih :( pahoitteluni negasta! Voihan se vielä plussaksi muuttua meillä molemmilla :) Itsellä tosin on ajatukset jo aika hyvin ensi kierrossa. 

 

Oiskohan voinut tosiaan käydä silleen, että ovis oiskin ollut vasta reippaasti myöhemmin ja nyt oiskin menossa sullakin joku dpo 10 vasta ja siksi ei mitään näy? Kävin lukees noita sun oireita lävitte ja sulla meni noi alut ihan samalla lailla, kuin itellä ja sullakin ois voinut hyvinkin olla ovulaatio vasta myöhemmin :o

 

Käyn joka päivä kattoos mitä oot tänne kirjoitellut ja oon ihan tosi positiivisin mielin, että testaat plussan pe-su akselilla ;D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Scarpetta: hei ihanaa kun on joku muukin aktiivinen päivittäjä! Seurailen täällä sun oireita joka päivä :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now