teepannu

Lempinimi/puhuttelunimi vauvamahalle

11 posts in this topic

En löytänyt aihetta, joten päätin perustaa! Ketjuja löytyi maha-asukin nimistä, mutta:

 

MILLÄ NIMELLÄ ITSE, PUOLISOSI, SUKULAISESI JNE KUTSUVAT VAUVAMAHAASI? Siis sitä pömppää, mikä kasvaa, ei sitä sisältöä :D

 

Rakkaalla lapsella on monta nimeä, tai siis, rakkaan lapsen kodilla on monta nimeä :D Miten teillä? Onko vatsallasi hellyttelynimi? Lempinimi? Millä nimellä itse sitä kutsut ajatuksissasi?

 

 

(poistakaa, ohjatkaa toisaalle jos on jo ketju, ja tää aamurähmäsilmä ei ole huomannut)

Edited by teepannu

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mies on keksinyt jo monta nimeä, äkkiseltään en muista kuin

-pallomaha

-pömppä (siitä tuo tickerin nimi on, vatsaani on kutsuttu myös ennen raskautta vahvan turvotuksen aikana pömpäksi)

-möhömaha

 

:D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mies nimesi mun masun vähän vähemmän hehkeästi karvamasuksi :D Tämä siis siksi, että nyt raskauden aikana maha on täynnä sellaista pientä valkoista "nukkakarvaa" :)

 

Muuten puhutaan vaan lähinnä masusta ja vauvamasusta sekä vauvan yksiöstä :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jaa-a, minä taidan nimittää lähinnä pötsiksi... mies ei uskalla sanoa mitään ;) ... puolitutut ja sukulaiset sitten käyttää jotain huomattavasti hellyyttävämpää nimitystä, just joku "massu" tai vastaavaa.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Isäntä puhutteli jo esikoisen aikana mua (= mahaa) kauniisti Pallo-Masiksi (Monsterit Oy, u know).

Share this post


Link to post
Share on other sites

Itse sanon mahaa Tyypin kodiksi, siskoni kutsuu sitä kotiloksi ja mies sanoo koko pakettia tiineäksi nartuksi. (Ja se on sitten ihan vaan läppä)

 

 

:grin:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mun iskä kysyy aina, että miten kupu jaksaa. :grin: Itse en käytä mahasta mitään erityistä nimitystä.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Meillä isäntä kutsuu masua rantapalloksi, itse kutsun kaiffariksi taikka massuasukiksi, viikkoja menossa 18+1, että nimitys saattaa kyllä vielä muuttua :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lisää nimityksiä tullut :D

 

-pömpylä

-pömppis

 

ja se suosituin tällä hetkellä:

-outokumpu

 

:D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now