Guest Essi24

LivBox kokemuksia

13 posts in this topic

Onko joku tilannut LivBoxia? Mietiskelin että näin mammana tollainen kauneuspaketti olisi kiva yllätys. Oon miettinyt tilaamista, mutta haluaisin kysellä, onko jollain kokemuksia LivBoxin tilaamisesta? Sen nettisivut on täällä https://www.livbox.fi/

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vaikutti mielenkiintoiselta ja olisin heti tilannutkin sen enempiä miettimättä, mutta tarvii näköjään olla luottokortti.. Pöh..  :girl_sigh:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nostetaanpas! Mielessä käynyt monesti tilata tämä, mutta mitä siinä on viimeaikoina ollut?
 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Omaa henk.koht kokemusta ei ole, mutta ystävä joskus on noita tilaillut ja tykkäsi kyllä! :)

Tosin taisi olla n. 5 paketin jälkeen lopetti, koska tuli useita sellaisiakin tuotteita joista ei välittänyt niin alkoi kaappeihin kertymään turhakkeita,

mutta sanoi että alkuun varsinkin oli kyllä kiva juttu :) Suositteli kokeilemaan.

Itseänikin kiinnostaisi, mutta kun on kaapit täynnä jo kosmetiikkaa (käyttämättömiäkin) niin ei kehtaa enempää hamstraa.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mun mielestä Livbox on täysi turhake. Tilasin sitä 5 paketin satsin ja enemmän sieltä tuli sellaista tavaraa, mikä ei kiinnostanut kuin sitä, mikä oikeasti oli iloksi ja hyödyksi. Päätin, että ennemmin käytän tuon summan itse valitsemiini ostoksiin kun muutenkin olen aika tarkka käyttämästäni kosmetiikasta.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mua kiinnostaisi kokeilla! Tuleehan sieltä varmaan paljon turhaankin, mutta toisaalta myös sellaista, mitä ei tulisi ehkä muuten kokeiltua :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mä tilasin tuossa kevättalvella 3 kuukauden jakson. Ihan kiva oli, mutta tuo pätkä riitti. Sieltä tuli kuitenkin niin paljon sellaista, mikä ei itselle sopinut, joten en jatkanut. Mutta kiva itsensähemmotteluyllärihän se on, suosittelen kokeilemaan pienen pätkän! Ja on sieltä joitain hyviäkin tuotteita jäänyt mieleen, mulla on edelleen käytössä sieltä tullut silmänympärysvoide, ja suunnittelen hankkivani samanlaisen sitten kun tämä loppuu. (Eli markkinointi on siltä osin toiminut. ;))

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mua kiinnostaisi tilata tuo LivBox. Mietin vain, että te ketä sitä olette tilanneet, niin koetteko saaneenne rahoillenne vastinetta? Onko siinä kauheasti niitä näytekokoisia tuotteita?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Paketin sisältä on mun mielestä ollut tosi vaihteleva, välillä tuntuu että tulee pelkkiä näytekokoja ja paketin todellinen arvo ei ole niin suuri mutta esim. nyt lokakuussa mukana oli kolme täysikokoista tuotetta ja muutama näyte.Pelkästää tämänä yhden kuukauden perusteella suosittelisin mutta pitkällä tähtäimellä olen vähän epävarma jatkaisinko tilausta enää.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mulla on tullut 6 kk. Välillä ihan ok, toisaalta paljon myös sellaista mitä ei tarvitse. Kivasti pakattu ja oma jännityshän siinä aina on kun pakettia avaa. Nyt todennäköisesti pidän ainakin jonkun aikaa taukoa ennen kuin jatkan tilausta (jos siis vielä jatkan).

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tilasin kolmen kuukauden paketin. Alkaa maaliskuussa eli vielä ei tietoa tai kokemusta sisällöstä. Ajatuksena kiva, että saa joka kuukausi yllätyksen postin kautta. Toivotaan käyttökelpoisia tuotteita. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Olen haaveillut, että kokeilisin, mutta mietityttää miten paljon tuotteita jäisi käyttämättä.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mä kans haluaisin kokeilla, mutta sitten olis kyllä kurjaa jos paljon tulis tuotteita joille ei oo mitään käyttöä. Ehkä sitä vois kokeilla ja jakaa ekstroja kavereille..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now