Iridessa

Kokemuksia raskaustesteistä, vol. 2

666 posts in this topic

Onko ne viivat sellasia tosi kapeita tai leveitä kuten kontrolliviiva? Mä tilasin kans noita ja niihin tulee sellanen tosi kapea harma viivanpaikka :/ Luulisin, että jos se on haamu niin se viiva on leveämpi ja värin erottais hyvin tosta harmaasta. Toivottavasti sulla viivat vahvistuu! :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ihan leveitä ovat. Just sain tosi surkean kuvan otettua siitä testistä ovistestin kanssa, jonka pistän kohta tuonne plussa vai ei- ketjuun.

Livenä niissä näkyy punertavaa, mutta kuvaan en vaan sitä saa taltioitua. Toki dpo on mulla vasta 10, joten senkin takia noi testit on vielä niin hailureita.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Viiva näkyy molemmissa rtesteissä, mutta väristä en saa kännykännäytöllä selvää. Todin dpokin on vasta pieni niin hyvin ehtii viiva punastua :) Toivotaan parasta!! Kannattaa vielä kuvat tuonne odotuspuolen "plussa vai ei"-ketjuun, siellä on ahkeria tiiraajia ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ennatiina kyllä tuo on ihan selkeä haamu! Väriäkin näkyy  :give_heart: Varovaiset onnittelut ja vahvistumisia sinne!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Samasta pissasta kumpikin testi tehty, puikko on apteekin oma ja liuska David.

post-9570-0-21939200-1434959150_thumb.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ihmettelen tässä suuresti eroja. Apteekin oma testi nega (kolmas nega), RFSUn testi ''näen tässä hyvällä tahdolla ehkä jonkun haamun jos kääntelen tarpeeksi''

ja PC:n testit vaan vahvistuu :girl_crazy:

Onko tuo halvin myös herkin testi?
 

 

13877984.t.jpg
 


 

Share this post


Link to post
Share on other sites

On kyllä jännä toi Zenyyn tulos, itse olen kyllä monia apteekin omia tehneenä saanut täysin negan niillä ja ei siis toistaiseksi olla raskauduttu joten mä kyllä luottaisin siihen enemmän. Davidin testeistä ei mitään kokemusta.

 

Ennatiina Rfsun herkkyys on se 25 ja paketissa neuvotaan tekemään se siis kuukautisten alkamispäivänä tai niiden pois jäätyä joo mäkin tein sen sillä tossa toissapäivänä hailukaimman viivan ikinä. Oisko noi herkemmät sitten kuitenkin oikeessa.  PC:n herkyyttä en muista.

 

Onko kellään kokemusta kotitestin (mielestäni melko uusia apteekissa, en ole itse ainakaan törmännyt aiemmin) raskaustesteistä tai Predictorin earlystä. Arvon kumman tekisin huomenna, predictor early lupaa jopa 6 päivää ennen tuloksia ja toi kotitestinkin herkkyys 12 predictorissa ei käy ilmi...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mulla predictor earlyllä tuli selkeä väärä positiivinen ja luin sillon että muillakin on ollut huonoja kokemuksia. Eli en luottais siihen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Aa no voihan mälsä... menin ostamaan jo molemmat, ehkä mä sitten teen huomenna sen kotitestin version

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ennatiina, olen lueskellut juttuja, että pc olis oikeesti aika herkkätarkka. Virallisestihan se on sen 25, mutta näyttää monella paljon aiemmin vahvempa viivaa kuin jotkut 10 vahvuiset.

Share this post


Link to post
Share on other sites

^ juu dpo 11 PC näytti ekan haamun. Ja eilen labra vahvisti raskauden. Menkat pitäisi alkaa vasta ylihuomenna.
Mun ''ääni menee '' siis halpistesteille. Ilmeisen herkkiä =)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Voisin laittaa omia vastaavia kokemuksia kuin Zenyyllä, lisäksi mukana Pregcheck. Puikkotestit on siis Apteekin Omia, leveä liuska PregCheck ja kapea liuska David. Davidin pitäisi olla herkkyydeltään 15mIU/mL.

 

Eka testi tehty pp9 = "dpo14", siis 2 viikkoa hedelmöityksestä (hoitoalkuinen raskaus)

4cfc7191-04b0-4570-86db-ffb2cb2961b5_zps

 

Ylemmät tehty "dpo14" = 4+0, alemmat "dpo17" = 4+3

95b37863-47b2-412b-a54b-c90796c14a9e_zps

 

Ylin ja alin PC tehty vastaavina päivinä kuin AO, välissä sitten siinä välissä tehty.

7b9993aa-8305-4124-a6fb-45b9a81f305c_zps

 

Ja vielä PC vs. David, ylimmät 4+0, 4+3 ja alimmat 5+3, 3. ylhäältä riveissä on tehty eri päivinä (David 4+5, PC 5+0).

57e0b1c0-1280-4676-a73b-3ec29ae727bc_zps

Edited by Murkelo

Share this post


Link to post
Share on other sites

Voiko siis prediktoria pitää ihan sekundana?? Sain siihen plussan... en ole koskaan saanut mihinkään testiin yhtään mitään

Share this post


Link to post
Share on other sites

Voiko siis prediktoria pitää ihan sekundana?? Sain siihen plussan... en ole koskaan saanut mihinkään testiin yhtään mitään

Eiköhän ne väärät plussat kuitenkin ole äärimmäisen harvinaisia? :)

Uutta testiä vaan kehiin heti huomenna. Vaikka toinen merkki :)

Mä pidän peukkuja sulle =)

Share this post


Link to post
Share on other sites

No mä kun en ole koskaan saanut mihinkään testiin mitään kontrollia enempää... noh huomenna sitten kotitestin

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dpo 12 Clungene 10 iu:

gallery_9574_768_1202028.jpg

 

Dpo 13 Clungene 10 iu:

gallery_9574_768_899996.jpg

 

Dpo 13:

gallery_9574_768_576313.jpg

Pakko oli testata digitaalisella varmistus kun Clungene on Irlannissa antanut joskus vääriä positiivisia. Onneksi ei tällä kertaa.

 

Apteq epäonnistui eikä näyttänyt mitään.

Edited by Perola

Share this post


Link to post
Share on other sites

Paniikkitestaaja täällä terve... testasin vielä tänään rfsu:lla ja kyllä siihen tulee tummahko viiva mutta ei tasavahva. Clearblue ilmeisesti herkempi koska siihen tuli jopa vähän sinisempi se ns plussaviiva ja myös digi näytti jo viime perjantaina 1-2 viikkoa raskaana. Noh sainpahan tohonkin sen plussan kun niin monta pettymystä tarjonnut rfsu :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kellään kokemusta proMatriksen halpisliuskoista? Testiajalla näkyviin tuli viivanpaikka/haamu (en ole väristä varma), mutta testiajan jälkeen, joskus 10min. päästä en bongannut ko. viivaa enää. Dpo 13 nyt.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pro Matris näytti negaa kun Apteq ja Preg check näytti haaleaa plussaa.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Promatris vahvistuu äärettömän hitaasti monella ja voi näyttää pitkäänkin negaa vaikka muut jo plussaa.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Whipped cream, iik jännää! :) oisko mahdollista kokeilla jonku muun merkkistä testiä? :) itselläni ei ole kokemusta siitä testistä, mutta olen kuullut paljon, että tuo pro matris on aika huono :/

Edited by LiljaLi

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now